Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen vastaatko kuvattomille nettiprofiileille?

Vierailija
05.04.2017 |

Entä jos ei ole mitään esittelyä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään.Pari kertaa olen olen vastannut ja kun lähettävät kuvansa niin ymmärrän kyllä miksi ovat kuvattomina.Siihen on loppunut yhteydenpito.

2/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska vain rumat ja läskit ei laita kuvaa

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä, mielenkiintoinen avaus, jossa tarjoudutaan myös lähettämään kuva, niin ehkä. Mutta olen huomannut saman kuin ensimmäinen vastaaja, ehkä 1/15 kuvattomasta lähestyjästä on lopulta miellyttänyt ulkoisesti. 

Vierailija
4/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.

Vierailija
5/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, jos viesti on mielenkiintoinen.

Vierailija
6/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Marjaana kirjoitti:

En koska vain rumat ja läskit ei laita kuvaa

Pettäjät eivät myöskään laita. Eikä ujot.

Vierailija
7/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin hieman hämmentää ne nettiprofilit, joissa ei ole muuta kuin kuva. - Sitä kuvittelee osaavansa lukea rivien välistä. Olen huomannut, että ainakin erään aktiivisesti markkinoiiva deittipalvelin käyttää mainoksissaan profiilikuvia muistuttavia kuvia ja kun tämän "kuvasarjan" näkee toisinaan esimerkiks iltapäivälehtien sivuilla niin alan ymmärtämään, miksi yhä useampi harkitsee kahdesti viitsiikö profilinsa kuvaa laittaa, vaikkei kumppanin haussa sinänsä mitään hävettävää ole. Mutta herää kysymys, että mihin kaikkialle kuvani saattaa joutua. Tai onko oma asemani - esim. töissä- uskottava, jos tuijotan yhtenä nettipalvelmen yhtenä mainos -bannerissa. Epäilen suuresti, että kaikki jotka tuolla bannerilla ovat - niin tuskin saavat "esiintymisestään, mitään korvausta.    

Vierailija
8/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastaan. Mun kokemus on, että siellä kuvattomissa on niitä normi-ihmisiä, jotka eivät halua pitää parinhaustaan numeroa.

Tai vastasin - nyt olen 7kk seurustellut kuvattoman ja minusta kivannäköisen miehen kanssa :) Vaihdoimme kyllä kuvia heti aluksi.

Vierailija
9/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
10/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin vastaan edes vaikka ois kuva jos ei oo mitään esittelytekstiä. Varsinkin jos viesti jonka mieheltä saan on tyyliin vaan "moi, miten menee?" Kuvattomiin en vastaa.

Vierailija
11/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kuvattomille, jos vaikuttaa kiinnostavalta. Minulla ei ole kuvaa enkä laita. Olen kaiketi ihan hyvännäköinen. Siksi oletan, että kuvattomissa on kaltaisiani, jotka eivät halua työn tai muun syyn takia naamaa kaikkien näkyville. Haluan toki vaihtaa kuvat s-postitse.

Vierailija
12/12 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kuvattomille, jos vaikuttaa kiinnostavalta. Minulla ei ole kuvaa enkä laita. Olen kaiketi ihan hyvännäköinen. Siksi oletan, että kuvattomissa on kaltaisiani, jotka eivät halua työn tai muun syyn takia naamaa kaikkien näkyville. Haluan toki vaihtaa kuvat s-postitse.

- Niin tuo on tavallaan reilua, että jos on itse "kuvaton" - niin vastaa kuvattomille. - ja useimmilla meistä on varmasti ihan hyvä ja pätevä syy, miksemme halua kuvaamme laittaa. Tuntuu toisaalta vähän kömpelöltä selittää, että koska työnantaja sitä tai tätä. - Toki olen itsekin vedonnut työnantajaani tai työtehtävien olevan "se" syy, miksen ole innokas laittamaan kuvaani esille "julkseisti"

Mutta mitä se oikeasti työnantajalle kuuluu, jos haen - tai olen hakematta seuraa, vaikka sitten netistä? - Hakihan ex-pääministerikin, vaikka hänen asemassaan ja raameillaan olisi voinut luulla, että muitakin tapoja löytää "seuraa" olisi saattanut olla. Ja paljon enempi koki myötähäpeää, kun hän alkoi kiemurtelemaan ja selittelemään asiaa. Toisalta helppohan minun on sanoa vierestä kun ei ole ni-in suuri arvovalta tai mikä lie pelissä, kun täytyyhän sitä pitää kulissia yllä, että hei suosiota riittää ilman, että sitä täytyisi erikseen kalastella, vaikka ammattipoliitikko joutuu sitä hakemaan säännöllisesti.      

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi