Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissaihmiset

nenimhiassik
05.04.2017 |

Olen sitä mieltä, että kyllä me kissaihmiset ollaan vaan niin paljon fiksumpia ja älykkäämpiä kuin ns. koiraihmiset. Vai mitä mieltä olette ystävät hyvät:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ollaan, toinen nukkuu tässä IPadin alla venytellen välillä ja toinen pesukoneessa😀. Odotetaan miestä kaupasta, kisut käy tsekkaamassa ruokaostokset.

Vierailija
2/8 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukset puoltavat väitettäsi. Omien empiiristen havaintojeni perusteella olen samaa mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmisistä ainakin tuntuu löytyvän enemmän kissanvihaajia kuin kissaihmisistä löytyy koiranvihaajia. En ymmärrä mikä siinä on. Kaikki tuntemani kissaihmiset pitävät myös koirista (minä mukaan lukien), mutta vannoutuneista koiraihmisistä löytyy aina muutama, jotka ovat suurin piirtein valmiit tappamaan kissan jos se eteen eksyy. 

Ei siis suurin osa koiraihmisistä tietenkään oo sellasia, mutta kissaihmisissä en oo vastaavaan koiravihaan törmännyt.

Vierailija
4/8 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmisistä ainakin tuntuu löytyvän enemmän kissanvihaajia kuin kissaihmisistä löytyy koiranvihaajia. En ymmärrä mikä siinä on. Kaikki tuntemani kissaihmiset pitävät myös koirista (minä mukaan lukien), mutta vannoutuneista koiraihmisistä löytyy aina muutama, jotka ovat suurin piirtein valmiit tappamaan kissan jos se eteen eksyy. 

Ei siis suurin osa koiraihmisistä tietenkään oo sellasia, mutta kissaihmisissä en oo vastaavaan koiravihaan törmännyt.

Mä en tunne koiraihmisiä, jotka vihaisivat suoranaisesti kissoja, mutta suhtautuvat kissoihin kuitenkin muuten rumasti ja pitävät niitä koiria alempiarvoisina eläiminä. Mm. Avopuolisoni veli vaimoineen toi koiransa meille sisään lupia kyselemättä, vaikka kissamme eivät ole lainkaan tottuneita koiriin. Ex-naapuri toi aivan kuono kiinni parvekeverkkomme taakse koiransa "katsomaan kissojamme ja pitämään huvia". Tässä vain muutama kuvottava esimerkki koiraihmisten (kaikki eivät tietenkään ole noin moukkia!) välinpitämättömyydestä kissojen hyvinvointia kohtaan. 

Vierailija
5/8 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs me, jotka olemme sekä kissa- että koiraihmisiä? :O

Multa löytyy neljä kissaa ja yksi koira. Kaikissa omat puolensa ja omat persoonansa.

Mä olen kans huomannut tuon, että vannoutuneet koiraihmiset suhtautuu kissoihin tosi negatiivisesti, ja varsinkin miehet (ei tietenkään kaikki) uhoavat tappavansa kissat jos heidän tontilleen sellaisia eksyy. En vaan ymmärrä. Naurettavin selitys on se, että ne kusee joka paikkaan. Siitä ongelmasta pääsee järkevämminkin eroon kuin tappamalla ko eläin.

Meidän naapurin koira pentuna kävi järsimässä terassimme kaiteet alareunasta pilalle, ja vaikka se suututti, ei tullut mieleeni että tapan sen koiran tai alkaa vihaamaan koiria.

Vierailija
6/8 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koiraihminen, mutta tykkään kissoista. Mutta jos jompikumpi pitää valita lemmikiksi ottaisin koiran.

Vierailija
7/8 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaihmisillä on myös aikaa pyöriä nettifoorumeilla 20 vuotta koska heidän ei tarvitse käyttää kissoja lenkillä. Antaa niiden vaan lisääntyä kun itse trollaa ja vainoaa menemään. Terkut Elisalle.

Vierailija
8/8 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koko elämäni kissataloudessa asuneena ja koiraihmisiä kohdanneena tuo syvä kissaviha on todellista, ei tietenkään kaikilla, mutta suht suurella osalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi