Pitäisikö teeskennellä nautintoa, kun saa huonoa suuseksiä?
Uudehko miesystäväni on vasta kaksi kertaa antanut mulle suuseksiä, eikä kovinkaan hyvin. En mitenkään kiemurrellut nautinnosta, koska ei ollut kunnon kontaktia klitorikseen, hän vain paineli kielellä sinne tänne. Noiden kertojen jälkeen suuseksin saanti loppui kokonaan... Itse annan joka kerran noin 10-15 min ja kurjalta tuntuu, kun itse ei saa.
Mutta jos alkaa teeskennellä, saa aina tuolla tyylillä eikä hyvin annettuna. Noista kerroista on ehkä puoli vuotta. Pitäiskö itse ehdottaa, että antaisi mulle... On vaan niin noloa alkaa opastamaan! Tulee sellainen olo, ettei se toinen osaa tarpeeksi hyvin, eikä millään haluaisi arvostella toisen taitoja.
Kommentit (4)
Miksi antaa toiselle harha-kuvitelma, että osaa jutun, jos kerran ei osaa! Se on mun pointti ja siksi vältän kaikkea teeskentelemistä itse.
Miten ois, jos ehdottaisit miehelle vaikka suuseksiä eri asennossa? Siis esim. siten, että hän on polvillaan lattialla ja sinä istut sohvalla hieman hänen päänsä yläpuolella. Ikäänkuin istut siis hänen naamallaan. Tässä asennossa voit itse vaihtaa kohtaa, johon hänen suunsa ja kielensä osuu ja samalla myös säädellä paineen voimakkuutta. Ehkäpä näin mies ymmärtää sanomattakin mistä kohti koskeminen tuntuu juuri sinusta hyvältä.
Meillä tämä nimittäin auttoi kun mies oli " opiskellut" tekniikat aikuisviihteestä eikä se oikein oikeassa elämässä toimi just niin (kielenkärjellä suoraan klitorista tökkien ja sormea sisään). Sitten jossain vaiheessa hermostuin siihen, että en itse pystynyt ollenkaan säätelemään miehen touhuja siellä alapäässä. Eihän siinä auttanut muu kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja ALKAA ITSE AKTIIVISEKSI!!!
Vierailija:
Uudehko miesystäväni on vasta kaksi kertaa antanut mulle suuseksiä, eikä kovinkaan hyvin. En mitenkään kiemurrellut nautinnosta, koska ei ollut kunnon kontaktia klitorikseen, hän vain paineli kielellä sinne tänne. Noiden kertojen jälkeen suuseksin saanti loppui kokonaan... Itse annan joka kerran noin 10-15 min ja kurjalta tuntuu, kun itse ei saa.Mutta jos alkaa teeskennellä, saa aina tuolla tyylillä eikä hyvin annettuna. Noista kerroista on ehkä puoli vuotta. Pitäiskö itse ehdottaa, että antaisi mulle... On vaan niin noloa alkaa opastamaan! Tulee sellainen olo, ettei se toinen osaa tarpeeksi hyvin, eikä millään haluaisi arvostella toisen taitoja.
Et haluaisi arvostella toisen taitoja? Etkös sitä juuri nyt tee täällä palstalla?
Ilmoitat antavasi joka kerta 10 - 15 min suuseksiä. Onko se ollut hyvää partnerisi mielestä vai vain omasta mielestäsi?
Ei kait kukaan ole ajatusten lukija -> jos et kerro tuntemuksistasi, niin lienee turha odottaa / edellyttää parannusta?
Kehotan sanomaan ystävällisesti ja suoraan mistä ja miten. Useastihan se menee niin, että sitä saa mitä tilaa.
Kerro miehelle että oikein annetulla suuseksillä sut saa tosi villiks ja se on parasta mitä sä tiedät. Kun ukko sit antaa suuseksiä niin ohjaile käsin ja ääntelyillä oikeeseen paikkaan ja voimakkuuteen. Toinen vaihtoehto tietty on antaa ukolle kans surkeita suihinottoja ja niitäkin harvakseltaan, jospa se tajuais vihjeen