TV:ssä näyttivät keppihevostelua - tunnetteko Tekin syvää myötähäpeää?
Miten on - vai upposiko?
Kommentit (68)
Mikäs siinä vikana jos tykkää. Muistan kun sauvakävely tuli niin sain kuulla pilkkaa muilta liikkujilta. Ei kuulu enää.
Kyllä, häpeää tunsin kun tuo neito koikkelehti suorassa lähetyksessä. Nolo
Tulee lähinnä mieleen joku piloille hemmoteltu ihmisryhmä joka on henkiseltä kehitykseltään jäänyt lapseksi.
Onhan tuo hieman hupaisan näköistä... aikuiset ihmiset laukkaa ja sipsuttelee tosissaan pitkin puistoa. Ei ihan vakavasti voi ottaa :-D
Seuraavaksi voisi kehittää "Veneilyharrastuksen", jossa aikuinen uittaa leikkipaattia puistojen lätäköissä. Tai "Leivonnan", jossa tehdään hiekkakakkuja tosimielellä aikuisporukalla.
Saa lainata idean.
Minä yllätyin positiivisesti. En ollut ennen juuri lajiin ehtinyt perehtyä, vaikka olin toki kuullut, että tällaista on. Oli kivan näköistä, ja hienoa, kun näytti niin "aidolta". Arvostan!
En ihmettele, jos joku noin hauskaa lajia haluaa harrastaa. Itse harrastan ratsastusta oikeilla hevosilla, mutta kepparilla pitäisi luultavasti mennä alkeiskurssille. :D
Kautta aikojen pojat ja miehet ovat saaneet tehdä hassuista jutuista hienoa ja trendikästä.
Ajatelkaa nyt pallon perässä juokseminen...
Laudan päällä surffailu tai rullailu.
Jos alkaa ajatella tarkemmin niin mitä älyä on monessakaan asiassa?
Olin ilahtunut, kerrankin tyttöjenkin alakulttuurista nousee jotain ilmiöitä.
Minusta on hienoa, että tytötkin saavat ja haluavat tehdä ihan omaksi ilokseen jotakin muutakin kuin kauneudenhoitoon liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Missä teidän leikkimielisyys ja huumorintaju on?
Se jäi sinne työnhakukurssille pulleiden ponien kanssa...
Kannustan kaikkea liikkumista, en kuitenkaan tykkää joka ainoasta urheilulajista ja urheilumuodosta mitä harrastetaan. Ihan turha tulla ulisemaan kuinka minun on nyt pakko pitää tästä, koska naiset ja jada jada jada..
On lukemattomia miesten harrastamia lajeja joista en pidä ja pidän niitä naurettavina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teidän leikkimielisyys ja huumorintaju on?
Se jäi sinne työnhakukurssille pulleiden ponien kanssa...
:D Nyt oli osuva "isku"
T: Keskiviivan Mies.
Vierailija kirjoitti:
Kannustan kaikkea liikkumista, en kuitenkaan tykkää joka ainoasta urheilulajista ja urheilumuodosta mitä harrastetaan. Ihan turha tulla ulisemaan kuinka minun on nyt pakko pitää tästä, koska naiset ja jada jada jada..
On lukemattomia miesten harrastamia lajeja joista en pidä ja pidän niitä naurettavina.
Kerrotko muutaman lajin jota vain miehet harrastaa?
T:keskiviivan Mies.
Kyllä. Ja nyt ajan Mersullani töihin (pitää kiinni paperilautasesta ja pörisee juostessaan)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko muutaman lajin jota vain miehet harrastaa?
T:keskiviivan Mies.
F1 esimerkiksi, oliko muuta kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikojen pojat ja miehet ovat saaneet tehdä hassuista jutuista hienoa ja trendikästä.
Ajatelkaa nyt pallon perässä juokseminen...
Laudan päällä surffailu tai rullailu.
Jos alkaa ajatella tarkemmin niin mitä älyä on monessakaan asiassa?Olin ilahtunut, kerrankin tyttöjenkin alakulttuurista nousee jotain ilmiöitä.
Minusta on hienoa, että tytötkin saavat ja haluavat tehdä ihan omaksi ilokseen jotakin muutakin kuin kauneudenhoitoon liittyvää.
Näin on ja nuoria tyttöjähän nuo olivat, on kumma jos tuosta pitää tuntea myötähäpeää. Mukavaa, että nuoret liikkuvat, suunnittelevat ja ompelevat keppihevosia. On meillä noita siideri-pissiksiä ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, häpeää tunsin kun tuo neito koikkelehti suorassa lähetyksessä. Nolo
Sinulla on kuule tunnelukko! Terapiaan vain nyt nopsaan.
Kunhan hieman vartutte ja kasvatte. Hieman suopeutta nyt! Kuten alaikäisten turvapaikanhakijoiden kohdalla.
Ei voi ymmärtää, vaikka pidän itseäni ajoittain lapsellisena. Olen 45v.