Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH! Vessanpytty kaatui

Vierailija
05.04.2017 |

Siis miks mulle käy aina kaikkea ikävää!
Ollaan vasta muutettu tähän kotiin, kerrostaloasunto. Pari päivää sitten sanoin miehelle, että tuntuu kuin vessanpytty keikkuisi takapuolta pyyhkiessä. Mies vaan ratkesi nauramaan ja kysyi "oletko merisairas", ettei se pytty mihinkään keiku.

Katsoin eilen tarkemmin ja huomasin, että pytty on(tai nyt jo oli) jollain liimamassalla kiinnitetty lattiaan, lattiassa sellainen muovimatto.

No nyt sit äsken kävin isommalla hädällä, taas pyyhkiessä kun kallistin kankkua, niin tuntui pytty keikkuvan. Sit kurkotin alapesusuihkulle ja jotenkin pylly lipsahti, niin koko helkkarin pytty kaatui lattialle. Kakkivettäkin pääsi lattialle ja se tulovesiputki irtosi, siitä suihkusi vettä. Onneksi sulku toimi ja sain sen kiinni.

Mitä mä miehelle selitän? Nyt ei voi käydä hädällä!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat huoltomiehen paikalle. Kyseessä on varmasti asennusvirhe ja menee taloyhtiön piikkiin joka tapauksessa.

Vierailija
2/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaat huoltomiehen paikalle. Kyseessä on varmasti asennusvirhe ja menee taloyhtiön piikkiin joka tapauksessa.

Miten mä kehtaan selittää, et kakkasin pytyn kumoon? Kuuluuko se yhtiölle, kun tää on omistusasunto?

En viel edes miehelle kehannu soittaa.

Ap

Vierailija
4/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---Mitä mä miehelle selitän? Nyt ei voi käydä hädällä!

no tuo on kyllä nyt murheistasi pienin

Vierailija
5/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---Mitä mä miehelle selitän? Nyt ei voi käydä hädällä!

no tuo on kyllä nyt murheistasi pienin

Ai ettei ap pääse enää pytylle?

Vierailija
6/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh soitat huoltomiehelle ja jos sillä on jotain urputtamista niin voit kysellä onko huoltomies itse kenties asentanut sen pöntön päin h*lv*ttiä. Ei pöntön kuulu kallistella istuessa.

Vierailija
7/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä kehtaan selittää, et kakkasin pytyn kumoon? Kuuluuko se yhtiölle, kun tää on omistusasunto?

En viel edes miehelle kehannu soittaa.

Ap

Miksi et kehtaisi? Pakkohan sen on kuulua yhtiölle, ei pönttö saa irrota normaalikäytössä paikaltaan. Pakko siinä on joku virhe olla käynyt kiinnityksessä.

Vierailija
8/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pyttyä ei liimattu uudestaan kun huomasit sen olevan irti? Itse olisin huolissani vesivahingosta minkä aloittaja tehnyt. Omistajan vastuulla on välittömästi ilmoitettava viat ja vesivahingot jotka haittaavat taloyhtiötä.

Vierailija
9/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu taloyhtiölle. Pystyt pultataan kiinni, ei liimata. Joku, ilmeisesti edellinen omistaja, on sössinyt.

Vierailija
10/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kövi samoin, mutta kyseessä vuokra-asunto. Kylppäriin tehtiin kylppäriremontti, ja rempan loppuvaiheilla saatiin monta kertaa soitella perään, että tulisivat kunnolla kiinnittämään pöntön takaisin lattiaan. Olivat pistäneet sen väliaikaisesti jotenkin kepeämmin kiinni. Sitten sieltä remppafirmasta lopulta tulivat kiinnittämään pöntön, jonka jälkeen se oli pari päivää käyttökiellossa.

Ekalla istumisella pönttö sittn kaatui. Kävi ilmi, että olivat kiinnittäneet sen vain jollain silikonimassalla. Eikun homma uusiksi, mutta sillä kertaa kunnolla. Voin sanoa, että sydämestä otti, kun pönttö luiskahti alta. Mies oli käynyt aiemmin seisoen tarpeillaan, minä tietenkin istuin omalla vuorollani :D

Vierailija
11/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäs olla pulteilla kiinni, ei se muuten pysy.

Vierailija
12/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten pysyy kun liimaus tehdään oikein. Ei pönttöjä ole pulteilla kiinnitelty enää vuosikymmeniin, se ei ole edes mahdollista vesieristeiden ja lattialämmitysten takia.

Vierailija
13/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taitaa olla aaaika helevetin iso perse......

Vierailija
14/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä pultata, siel on lattialämmitys ym tärkeää. Vesisulkua ei myöskään rikota. Ärsyttää uusissa pöntöissä ne turhat pultinreijät kun ei oo pultattu herra ties millon!

Vierailija
15/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista rakenusosaamista! Et ole ensimäinen etkä viimeinen kellä pytty kaatuu. Huonoimillaan se on pelkällä silikonilla kiinni lattiassa. Ennenwanhaan se oli 4 tukevalla pultilla kiinni. 

-

Rautakaupasta sikafleksiä. Älkää käyttäkö perus-silikonia. 

Vierailija
16/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pytty on nykyäänkin kiinni pulteilla. Ihan höpö puhetta väittää sen olevan liimalla vain kiinni.

Vanhoissa asunnoissa pytty lonksuu kun siinä ovat pultit löysteneet ajan kanssa.

Vierailija
17/17 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai taas makeat naurut, hän soitti huoltomiehelle ja ehkä huomenna joku ehtii perehtymään asiaan.

Pytty oli haljennutkin. Nyt sit taloyhtiön saunan veskissä käytävä.

Ap