Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä tilanteessa en voinut tehdä muuta kuin käsikakan

Vierailija
05.04.2017 |

Olin tinderistä löytänyt kivan oloisen miehen. No käytiin lounaalla ja mies pyysi sitten kotiinsa vielä käymään ja vähän kuoharia siemailemaan.

Se lounas oli laittanut vähän vatsaa kiertämään ja pahin tapahtui - minun piti mennä miehen luona kakalle. Kysyin mieheltä, että saanko mennä vessaan, pitäisi vähän meikkiä kohentaa. Mies sanoi että joo tottakai saat käydä.

Vessassa minä sitten otin paperia käteen, pöksyt alas ja kyykkyyn. Yritin olla päästämättä ääntä. Mutta paska oli löysää ja törähti ulos niin, että sitä meni vessan matolle ja käteeni! Olin aivan paniikissa ja laskin käsikakan pönttöön ja yritin pyyhkiä vessapaperilla paskaa pois matolta, mutta kyllä siitä jäljet jäi. Sitten piti käsiä pestä, mutta haju ei tuntunut lähtevän. Sitten kun kehtasin mennä vessasta ulos, niin koko tilanne huipentui siihen, että sanoin miehelle että tulikin pisu!! Siis mitä?! Aika nopeasti kiitin miestä tarjoilusta ja poistuin ennen kuin huomaa ne paskat matossa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä on. 2/5

Vierailija
2/3 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli hyvälle mielelle.

Ps. olisiko liian roisia laittaa deitin kahviin risiiniöljyä ja piilottaa vessapaperi :) ihan vaan vitsinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet jo hommannut käsikakkanauhan? Olet ansainnut sen kunniamerkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi