Miesten reissuista kertominen...
Tapasin uuden ihanan naisen ja lupasin olla täysin avoin ja rehellinen.
Kannattaako minun kertoa että olen reissunnut paljon Aasiassa ja käynyt esim. Bangokissa ja Hong Kongissa runsaastikin maksullisissa naisissa.
Olen myös saanut rimming:iä tuolla, mutta se ei ollut mun juttu. Kerroin että olen "kerran" kokeillut kun eräs entinen "työkaveri" pikkujouluissa hieman innostui. Kai valkoiset valheet sallitaan ?
Sp-kokeet oli muuten puhtaat :)
Kommentit (24)
Asiamies kirjoitti:
Totta. Jos naikkonen sanoisi että sitä on pannut "musta mies" niin olisi ulkona välittömästi. Joten en kysy, koska olen pienimunainen luuseri :)
Toisaalta tyttö on antanut kakkosta ex-miehelleen ja viimeisimmälle poikaystävälleen, mutta kuulemma vain kokeilu mielessä.
Neito myös kysyi haluanko tietää monen miehen kanssa se on jörninyt, mutta en halunnut. Olinko pelkuri ?
Kyseessä siis vastuullisessa ja korkeakoulutetussa ammatissa oleva uranainen, tienaakin 3 kertaa sen mitä meikäläinen.ap
(1) Niin mäkin, me ollaan aika hyviä, mutta toi maksettu liha on eettinen juttu, orjuus jne. Ei ole yhteensopiva vapauden ja kokeilunhalun kanssa. Orjaliha ei kertakaikkiaan sovi pohjoismaisen naisen aatemaailmaan. Sinänsä ok, vaikka olisit pannut 1000 ja myös miehiä, mutta orjalihan on eettinen asia.
Asiamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit kertoa, jos olisit todellinen jännämies, rikollinen, alfa ja karvaisilla pumppupakaroilla varustettu, mutta nämä ominaisuudet eivät yleensä korreloi uskollisuuden ja rehellisyyden kanssa. Tuon kaltaisilta jyystärimiehiltä naiset sietävät nimittäin mitä tahansa. Parempi että olet vain hiljaa ja muistelet menneitä kylmä olutölkki poskella yön hiljaisina tunteina kilttinaisen nukkuessa. Tosin sekään ei vielä ole koko totuus suhteesta. Nainen on voinut olla nousevien ja laskevien karvaisten pakaroiden alla monituisia kertoja uikuttamassa.
Tässähän se ongelma taitaakin olla. Olen liian kiltti ja hyväksyn naisen jota on käytetty hyväksi ex-miehen (narsisti), ex-poikaystävien (mt-ongelmat) ja viimeisin "fifty shades it-nörtti". Ja ehkä lapsenakin koska eronnut uskis-laumastaan.
Taidan ryhtyä ritarista sudeksi ja paneskella vaan reilusti, ja jos eukko yrittää luikkia pois niin kerron kaikki seikkailuni ja etten arvosta tätä ihmisenä vaan ainoastaan reikinä.
Kiitos paljon, tämä aukaisi tunnelukkoni.ap
kilttimies evp, nykyään "saalistava susi"...aauuuuuuu !!!!
(1) Täältä vuotaa sovinismi - sekin on paha pohjoismaisen naisen maailmassa. Yritä esittä yhtä fiksua kuin mitä kuva tuli avausviestissäsi.
Kerro vaan ihmeessä, sittenhän se selviää.
Erään blogaajan ukko kävi oikein Saksassa asti ja kirjaili siitä "miesten foorumille". Poika jäi kiinni ja blogi-mamma tuulta purjeisiin.
Ai mistä tiedän...no siitä kun oltiin yhtäaikaa Berliinissä Caligulan teatterissa :)
Näillä tiedoilla "suu suppuun höpönassu...miksi olisin, kun muutenkin irtoo piparia joka välissä...ootko itse...hehehehehe"
Olen vähän vallaton ja tyttö tietää sen...