Haluaisin niiin paljon harrastaa seksiä exäni kanssa
Meillä oli aina niin kiihkeää ja intohimoista. Ei voitu pitää sormiamme erossa toisistamme.
Oi että, kun vielä saisin sitä ihanaa seksiä hänen kanssaan!
Mutta ei. Uudet kumppanit ja kaikki...
Kommentit (13)
No on varmaan jokin ihan pätevä syy, että ex on nimenomaan se entinen kumppani? Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
No on varmaan jokin ihan pätevä syy, että ex on nimenomaan se entinen kumppani? Mieti sitä.
Jooei ole tällä kertaa. Siksi se varmaan vielä kiihottaakin niin paljon...
ap.
Harrastin juuri viime viikonloppuna exän kanssa seksiä kolme kertaa. Oli kyllä kivaa! Hänellä on uusi kumppani, minulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Ai olitte täydellisiä toisillenne ja molemmat tunsivat, että tässä on Se Elämän Rakkaus? Yeah, right. Eroaminen oli siis jonkun ulkopuolisen tahon kavala juoni, eikä teillä itsellänne ollut siihen osaa tai arpaa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin juuri viime viikonloppuna exän kanssa seksiä kolme kertaa. Oli kyllä kivaa! Hänellä on uusi kumppani, minulla ei.
Arvaa mitä sanaa ajattelen. Alkaa h-kirjamella...
Täytyy myöntää, että itselläkin tullut mieleen. Etenkin kun tapailusuhteeni on ilmeisesti päättynyt toisen osapuolen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä sanaa ajattelen. Alkaa h-kirjamella...
Hillomunkki?
Mitä siinä mietit, toosa käyttöön vaan. Mitä välii niillä uusilla on, jätä se uusi sika.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä mietit, toosa käyttöön vaan. Mitä välii niillä uusilla on, jätä se uusi sika.
Niin, luulen että minut on jo jätetty. Ja mikä suhde se on, kun ikinä ei nähdä vaikka luvataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Ai olitte täydellisiä toisillenne ja molemmat tunsivat, että tässä on Se Elämän Rakkaus? Yeah, right. Eroaminen oli siis jonkun ulkopuolisen tahon kavala juoni, eikä teillä itsellänne ollut siihen osaa tai arpaa.
No en tiedä miksi erottiin, varmaan oli se ulkopuolisen tahon kavala juoni.
Mutta ei voi mitään enää.
ap.
MITÄ SITTEN NARTTU! KULLI PERSEESEEN VAAN JA HETI!