Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törmään elämässäni aina miehiin, jotka haluavat tehdä oloni epämukavaksi, ja tuntemaan itseni rumaksi.

Vierailija
05.04.2017 |

Tullut pakostakin tunne, että kaikki miehet haluavat halventaa kumppaniansa. Olen 44 vuotias, ja seurustellut 4 krt.elämässäni. Ensimmäisen kerran 16 vuotiaana. Kaikki on alkanut samalla tavalla, että mies on ensin (pari kk.) kehunut vuolaasti, ja ihastellut ulkonäköäni ja vaatteitani. Sitten on alkanutkin systemaattinen dissaaminen. Hiukset on haluttu kyniä pois, ja vatteetkaan ei ole ollut enää mieleen. Ensimäinen poikaystäväni esim.repi nahtakkini riekaleiksi, koska häntä niin ärsytti nähdä se mun päällä. Seuraavat eivät ole ihan käytännössä repineet, mutta sanallisesti kyllä. Haukuttavaksi on joutunut niin talvitakit, t.paidat, kuin tuikitavalliset farkutkin.
Uusia muodikkaita vaatteita on sanottu elähtäneiksi, ja vanhanaikaisiksi. Useasti siihen on lisätty, että jos olisin hoikempi, niin menis, mutta ei näytä sun päällä hyvältä. Painoindeksi on niukin naukin 21, että en miellä itseäni lihavaksi, vaikka en mallinmitoissa olekkaan. Henkiseksi pahoinpitelyksi tätä kutsun. En ymmärrä mitkä on motiivit. Onko surkean näköisenä kulkeva naisystävä ylpeyden aihe? Mies pitää siis naisensa remmissä, kun tämä kulkee uitetun koiran näköisenä perässä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ihastut aina tuollaisiin sinua dissaaviin miehiin tai he alkavat myöhemmin suhteessa díssata sinua ja se on asia, joka sinun olisi erittäin hyvä selvittää. Joku juttu tuon takana on.

Vierailija
2/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun nyt tiedostat kuvion, niin mitä meinasit tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta - etenkin tuo, että ensin kehutaan ja jonkin ajan päästä alkaakin haukkuminen. Onneksi nykyinen mieheni on tosi kiva.

Veikkaan, että tapailemillasi miehillä oli huono itsetunto ja muitakin ongelmia. Toivottavasti löydät mukavan kumppanin.

Vierailija
4/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä ihastut aina tuollaisiin sinua dissaaviin miehiin tai he alkavat myöhemmin suhteessa díssata sinua ja se on asia, joka sinun olisi erittäin hyvä selvittää. Joku juttu tuon takana on.

Enkä siis tietenkään tarkoita, että se juttu on, koska olet jotenkin huono, ei, vaan ettet osaa viheltää peliä HETI poikki kun se alkaa. Jotenkin viestität, että sinua saa kohdella noin?

Vierailija
5/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itseäsi sä dissaat pohjimmiltasi. Nuo miehet ovat tulleet elämääsi siksi, että tajuaisit tämän. Se jatkuu niin kauan ennen kuin tiedostat sen ja lakkaat itse dissaamasta itseäsi. Millainen itsetunto sulla on? Muista rakastaa itseäsi <3

Vierailija
6/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi kohdella noin? Vaikka olenkin varmaan liiankin kiltti, ei se minusta oikeuta olemaan minulle ilkeä. Nykyään, jos joku mies sanoo minulle jotain positiivista, on se kuin punainen vaate, ja häivyn heti paikalta.

Ap.

Vierailija
7/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedät tuollaista? Ihan ku elämä olisi jotain mihin ei voisi itse vaikuttaa. Teoilla on seuraukset ja teet päätökset itse siedätkö tuollaista vai et. Hyvä tuo viesti, että muista rakastaa itseäsi.

Vierailija
8/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen sinkku. Ollut jo 3 vuotta, koska en luota enään kaunopuheisiin miehiin. Toisaalta kun se seurustelu alkaa positiivisista viesteistä, niin tilannehan on tiiliseinässä.

Ap.

Vierailija
9/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on ollut vain älyttömän huono tuuri.

Vierailija
10/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut itsetunto-ongelmaisia pellejä tai muuten hulluja sekopäämiehiä. Miehet eivät ehkä ole tulleet toimeen oman rumuutensa kanssa, joten ovat sitten purkaneet pahaa oloa sinuun. Mitä nopeammin tuollaisesta miehestä pääsee eroon sitä parempi. Ei kannata hukata aikaa ja ajatuksia tuollaisiin hyypiöihin, koska kunnollisiakin sinkkumiehiä on vaikka kuinka paljon. Ulos heti tuollaisesta suhteesta ja parempi mies tilalle.

M34

Vierailija
11/11 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että annat itseäsi kohdella noin. Minä en ikinä antaisi ja se huokuu kauas, tuollaiset miehet kiertävät minut kaukaa kun näkevät heti ettei tuo ikinä onnistuisi, kadulla olisivat ennenkuin ehtivät kissaa sanoa.