Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok, jos perheen nuorin lapsi (nyt 12v) saa aina vain veljensä vanhat vaatteet käyttöön?

Vierailija
05.04.2017 |

Tyttö on aina jossain kauhtuneissa verkkareissa ja pääkallohuppareissa. Lapseni etäisempi kaveri jota en niin hyvin tunne. Viimeksi, kun tyttöni synttäreillä oli kynsien lakkausta ja koristelua niin se oli hänestä "maailman parasta ja ihaninta" mutta että kotona ei ikinä saa tehdä sellaista. Myös kertoi, että vanhemmat olivat pakottaneet leikkaamaan pitkän tukan polkkatukaksi koska se on kätevämpi eikä mene niin paljoa hiusten hoitoaineita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Ei ole ok. Tyttären luokalla samanlainen tyttö, ostettiin lahjaksi iloisen värinen vaate.

Vierailija
2/4 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa. Tuli sääli tyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä. Sain aina siskoni vanhat vaatteet. Pikkuveljelle ostettiin aina uudet koska eihän poika voi pitää tyttöjen vaatteita. Minulle ostettiin ekan kerran omia vaatteita muistaakseni 5-6 luokan aikana kun siskoni oli niin lihava että sen vaatteet oli ihan telttoja. Hiuksetkin leikattiin aina lyhyeksi koska niitä oli kuulemma helpompi hoitaa.

#ikuisestikatkera

Vierailija
4/4 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Vaikka olen kulunut, vanha äijänkäppänä ja vankasti sitä mieltä, että ulkonäön palvonta on mennyt täysin kohtuuttomasti, olen kuitenkin sitä mieltä, että tyttöjen ja naisten pitää saada tuntea itsensä kauniiksi. Jos ei sorruta kohtuuttomaan vartalonpalvontaan, kauneus on myönteinen ja hyvä asia.

Vaatteet ovat myös kovin hekilökohtainen asia. En osaa ihan kuvailla sitä, mutta ne ovat toinen ihomme. Vaatteet ovat intiimit. Itse en pidä toisten ihmisten vaatteiden käyttämisestä enkä lainaa omia vaatteitani kenellekään mielelläni. Ymmärrän, että jos perhe on vähissä varoissa, niin jokaista vaatekappaletta ei voi ostaa uutena. Mutta kohtuullista olisi, että alusvaatteiden lisäksi edes jotkut vaatteet olisivat ikiomia ja uutena saatu.

Meneeköhän nämä terveiset tuolle tytölle täältä ikinä mitenkään? Turhaanko vain kirjoitan?