Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko mihinkään yliluonnolliseen?

Vierailija
05.04.2017 |

Esimerkiksi tositapahtumiksi väitettyihin elokuvien tapahtumiin (toki elokuvissa aina lisätään omaa tarinaa ja muutenkin panoksia). Uskotko spiritismin olevan vain leikkiä vai onko jokin epäilys että jotain henkiä voisi oikeasti olla?

Uskotko Annabelle nuken olevan pelkkä lelu ja uskotko kirottu elokuvissa esiintyvän pariskunnan olevan pöpejä päästään? (tämä pariskuntahan on oikeasti olemassa)

Kerro myös omia tai muiden kokemuksia yliluonollisista asioista jos tiedät! :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritismistä tiedän jonkun seonneen oikeasti mennessään yksin kesken kaiken pois huoneesta, kuulemma edelleen psykitrisella osastolla. Joskus sitä tulee mietittyä ettei tollaista kukaan kai keksisi eli itä todellisuudessa tapahtui. 

Vierailija
2/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spritismistä tiedän, että ihmisiä on päätynyt pöpilään ja psykiatriseen hoitoon.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritismin kanssa ei ole leikkimistä!!! Jos joskus joku joutuu tällaiseen, ainut pelastuksen tie on Jeesus Kristus. Huutakaa silloin apua Jeesuksesta!!! Tämä on totta.

Vierailija
4/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon energiaan ja henkiseen heräämiseen. En kerro miksi, koska minua pidettäisiin vaan pöpinä :D

Vierailija
5/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spiritismin kanssa ei ole leikkimistä!!! Jos joskus joku joutuu tällaiseen, ainut pelastuksen tie on Jeesus Kristus. Huutakaa silloin apua Jeesuksesta!!! Tämä on totta.

Kun sairastut aidsiin, huuda silloin apua ebolasta.

Vierailija
6/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kaikella on tieteellinen selitys, vaikka sitä ei vielä olisi löydettykään.

Vierailija
7/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te aikuisia ihmisiä jotka tässä keskustelee? Elokuvien oikeat yliluonnolliset tapahtumat.

No, ihmiset näköjään uskoo aivan mitä tahansa. Pitäiskö alkaa hyödyntämään tuota.

Vierailija
8/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spritismistä tiedän, että ihmisiä on päätynyt pöpilään ja psykiatriseen hoitoon.  

Spiritismissä  ei ole mitään yliluonnollista. Se on vain keino vahvalla manipulaatiolla saada herkkä psyyke järkkymään jopa vakavasti. Mutta ei se Leena-mummo todellakaan sieltä haudan takaa huutele.

Vierailija
9/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te aikuisia ihmisiä jotka tässä keskustelee? Elokuvien oikeat yliluonnolliset tapahtumat.

No, ihmiset näköjään uskoo aivan mitä tahansa. Pitäiskö alkaa hyödyntämään tuota.

Sitä hyödynnetään jo nyt miljardeilla euroilla  ja dollareilla ympäri maailman.

Vierailija
10/10 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spiritismistä tiedän jonkun seonneen oikeasti mennessään yksin kesken kaiken pois huoneesta, kuulemma edelleen psykitrisella osastolla. Joskus sitä tulee mietittyä ettei tollaista kukaan kai keksisi eli itä todellisuudessa tapahtui. 

Eli "tietosi" on pelkkää kuulopuhetta ja kaupunkilegendaa. Vaikka olisit itse ollut paikalla näkemässä kuinka joku poistuu kesken kaiken huoneesta ja näet omin silmin hänet vietävän psykiatriselle osastolle, niin siltikään sinulla ei ole mitään todisteita siitä, että hän olisi joutunut hoitoon sen huoneesta poistumisen takia. Minä olen poistunut kesken spiristismihömpän huoneesta joskus 40 vuotta sitten, eikä minulle ole tapahtunut yhtään mitään. Ei ainakaan mitään sellaista, jolla olisi yhtään mitään tekemistä sen naurettavan hömpän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme