Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erottaa lapsiveden vetisestä valkovuodosta?!ov

Vierailija
23.03.2006 |

jotakin lorahti housuihin niin, että alkkarit kastui oikein kunnolla.

Aiemmin ei ole ollut runsasta, vetistä valkovuotoa niin nyt jäi askarruttamaan.....

oli hajutonta ja väritöntä.

Ja jos se oliskin lapsivettä jota alkais lorahdella pitkin päivää, missä vaiheessa sairaalaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vedet vkolla 20+3. Ei ollut kiirettä sairaalaan, piti odotella aamuun, kun mitään ei olisi voinut tehdä..

Yöllä mä en ollut varma, mitä musta valui. Toivoin sen olevan esim. virtsankarkailua. Kun yöllä soitin sairaalaan, kysyin just, että voinko mitenkään kotikonstein erottaa, onko se lapsivettä. Ei voinut, mutta aamulla sairaalassa varmistui, että sitä se oli ollut.

Vierailija
2/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää voit soittaa synnytysvastaanottoon mihin vuorokauden aikaan tahansa!

Olikohan se niin että valkovuoto ei haise mutta lapsivesi haisee (spermalta) vai toisinpäin.. :)

Ota tavallinen Vuokkoset side (ei mitään imukykysempää) ja mene sen kanssa sairaalaan, siis laitat sen tietty alkkareihin.. Toi annettiin mulle mun synnytyssairaalassa ohjeeksi epäselvään tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo limatulppa on aina tullut tuollaisena vetisenä vuotona, joka kerta olen kyllä käynyt tarkastuttamassa että mitä vuoto on. Lapsivesi haisee makealle.

Vierailija
4/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene synnärille tikkutestiin