Lue keskustelun säännöt.
Työmorkkis
05.04.2017 |
Mistä aina kumpuaa tämä järkyttävä morkkis silloin harvoin kun sattuu kieltäytymään ylimääräisestä työvuorosta? Tuntuu että helpommalla pääsis kun uhrais vaan sen vapaapäivänsä niitä töitä tekemällä, sen sijaan että jäät sinne vapaapäivän viettoon ja koko päivä hirveissä omantunnon tuskissa ja ajatukset työpaikalla...
Kommentit (2)
Burnout ollu kolme vuotta sitten. Ja mitään en näköjään siitä oppinu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Työnarkomaani ja tuolla tiellä saat burnoutin