Kun ne helvetin virpojat kohta tulee...
Annan jumankauta niille käteen raa'an kananmunan!
Aivan oikein kerjäämään oppiville kakaroille!
Kommentit (14)
En ymmärrä ongelmaa. Meillä ei ovi munanhimoisille pikkunoidille aukea. Nauretaan vaan räkänaurua postiluukusta ja syödään munat itse!
Vierailija kirjoitti:
Annan jumankauta niille käteen raa'an kananmunan!
Aivan oikein kerjäämään oppiville kakaroille!
Kunhan ei tule ne .......penskat, ei ole niiden juhla!
Kaikki ei toki pidä virpojista, mutta en nyt ihan kerjäämiseksikään sanoisi. Koristeet eivät ole mitään halpoja, meilläkin on enemmän yhden vitsan koristeissa rahaa, kun mitä vaikka Kinder muna maksaa. Lisäksi lapset keräilevät niitä pajun oksia tuolta ja käyttävät aikaa niiden koristelemiseen. Päälle pukeutuminen sekä kiertely, paljon työtä ja vanhemmilta rahaa pienen palkan takia. Tappiotahan tässä tehdään. Emme virvokkaan rahan vaan huvin vuoksi. Halvimmalla pääsisi kun ostaisin esim 6packin suklaa munia vain muksuille (alle 3€) enkä 20€ edestä koristeita yms muuta härpäkkeitä.
Kummallisinta suomalaisissa ovat uhmaikäisen lailla kiukuttelevat ja mieltäänosoittavat aikuiset. Sanotte vain: Ei kiitos. Ihan helppoa.
Älä nyt!
Mua harmittaa kun meillä ei käy. Asutaan omakotitalossa ja ilmeisesti on kynnys tulla toisten tontille?
Tällä alueella on lapsia, mutta ei niin pieniä jotka tulis virpomaan tai sit ne on ihan taaperoita.
Mikä helvetti nykyajan ihmisiä vaivaa? Aina tätä samaa synkkyyttä ja kaikesta valittamista eikä näköjään enää lapsillakaan sais olla mitään kivaa. Ikinä ei mitään positiivista sanottavaa kenelläkään mistään. Oikeesti!? Ei aina oo ollu tällaista. Ennen ihmiset oli paljo ilosempia ja positiivisempia mut nykyään kaikki vaan on aina paskaa ja vaikeeta ja väärin. Niin ankeeta...
Mulla on sulle hyvin yksinkertanen ratkaisu: älä avaa ovea tai laita oveen lappu, että "Ei virpojia, kiitos".
Minusta olisi hyvä jos ne jotka haluaa että virvotaan laittaisivat kyltin oveen ja loput ovet lapset skippaavat. En tykkää että kotirauhaani häiritään. Oli se sitten Jeesuksen myyjä tai trulli
Jos minun ovelle tulee virpojia niin minä totean että "ei kiitos" ja vedän oven kiinni. Sama myös kaikki rahankerääjät, niitäkin pari kertaa käynyt kuppi kourassa kyselemässä.
Todella vaikuttaa tän ketjun perusteella siltä ettei lapsia enää voi päästää virpomaan ja turhaan pettymään. Niin kuolee sekin perinne. Surullista että tähän on tultu.
Lordilta kysyttiin joskus haastattelussa onko se ikinä vetänyt keikkavermeitä päälle virpojien säikyttelyyn :D
Kun virpomaan tulleet pikkulapset soittavat ovikelloa, perinteisiä suomalaisia arvoja kannattava eduskunta-avustaja on valmiina eteisen lattialla sianpotka reiästä törröttäen. Sieltä lattialta on hyvä huutaa kuinka maahanmuuttajat pilaavat suomalaiset kristilliset perinteet, ja lähteä takaa-ajoon kondomit kourassa.
Musulmaaneille kondoomeja ja sianlihaa!!
T: Kiemunki