Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhempien aina rakastama lapsi tuotti pettymyksen. Mitä sanoisit tässä tilanteessa?

Vierailija
04.04.2017 |

Kesällä vielä kalasteli ukin kanssa, puotteli lumia katolta nyt talvella ja mummon kanssa herää siellä ollessaan 04.00 rupattelemaan "ettei mummon tarviis valvoa yksin aamuisin".
Isovanhempien rakastama ollut tosiaan aina, paitsi nyt kun hakeutui kuntavaaliehdokkaaksi isovanhemmille väärään puolueeseen.
Mummo sanoo suoraan, miten toivoo ettei lapsi pärjää ja tuhahtelee. Häpeää kuulemma.

Mummolle ja ukille oon sanonut suoraan, että jokainen tekee oman elämänsä ja jos omalla lapsellani on munaa keskittää mielenkiintonsa politiikkaan ja siellä omakseen löytämään asiaan, niin sen pitää olla vain fine. Ottakoot tai jättäkööt..

Mummo narisee puhelimeen miten lapsen varmaankin pitäis kasvaa pois tuosta höpötyksestä.
Oon surullinen lapseni puolesta ja kamalan ylpeä.

Ps. Lue sana lapsi nuori aikuinen. En jaksanu kirjoittaa sitä joka kertaa, mut yrittävä lapsi se mulle on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä puolue?

Vierailija
2/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta :(

Itsekin niin kyllästynyt isovanhempien asenteeseen ja epätasapuolisuuteen.

Toivottavasti lapset ja nuoret ymmärtäisivät elää omaa elämäänsä vaikka isovanhemmat kuinka märisisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun jompikumpi valittaa asiasta, kysy heiltä onko heidän perimänsä niin huonoa, ettei nuori aikuinen osaa tehdä päätöksiään itse?

Vierailija
4/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä puolue?

Ei oo tärkeä tieto. Isovanhemmille väärä. Se riittää.

-Ap

Vierailija
5/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko niille junteille isovanhemmille jotenkin vääntää, että onpa kiva, kun lapsi on sentään niin fiksu, ettei välitä, vaikka isovanhemmat kannattaa VÄÄRÄÄ puoluetta :)

Mulla kans poika, joka on isäni mielestä väärässä puolueessa, jaksaa aina naljailla asiasta, mutta poika naljailee hyväntahtoisesti takaisin.