Mistä kunnasta palstailet, kuinka pitkä ketju tarvitaan ennenkuin joka kunnasta palstailtu?
Aloitan, kirjoitan Oulusta. Jos olet myös Oulusta eli kuntasi ON JO ketjussa mainittu niin plus- peukuta, ellet ole Oulusta, kirjoita oma vastauskuntasi, muut peukuttavat jos ovat vastauskunnastasi.
Peukutuksilla ihmiset helposti näkevät onko oma kunta jo kiinnitetty ketjuun! Lisäksi peukutuksista nähdään mitkä alueet palstalaisten suosiossa!
Kekä ja mikä Suomen viimeinen kolkka joka mainitaan ketjussa, kun kaikki kunnat mainittu jo melkein niin joku palstaharrastaja voi sitten käydä vihoviimeisimmäksi jääneen kunnan "valloittamassa palstoitetuksi- ehkä asiasta muodostuu kilparyntäys!
Kommentit (93)
Pudasjärvi (ei suviseuroissa mutta turistina täällä)
Luultavasti viimeiseksi kunnaksi listaketjussa voi jäädä joku Ahvenanmaan ruotsalaisalue, Eckerö, Dekerö, Ceekkerö- harvoin ruotsinkielisiä aloituksia palstalla!
Vaasa (ent. Mustasaari)
Nimi. Issu56
San Sebastian, Malta
N32, lomailija🏊
Porvoo. Minä asun täällä ihan oikeasti, en vain palstailessa.
Vierailija kirjoitti:
Ikaalinen
Onko näkynyt Keskiyön matoja Ikaalisissa?
Ilmeisesti Suomen kummitusrikkaimpia kuntia, myös yksi vanhimmista tunnetuista asuinpaikoista Suomessa!
Olisin ylpeä jos asuisin Ikaalisissa varsinkin jos olisin syntynyt siellä- myös Ikaalisiin muuttaneita arvostan kovasti!
Itse en ole siellä koskaan käynyt mutta tunnen nuo tarut, eihän sieltä ole pitkä matka myöskään Pahakorpeen.
New York City, New York, Yhdysvallat
Vierailija kirjoitti:
Porvoo. Minä asun täällä ihan oikeasti, en vain palstailessa.
Hahahaha....
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti viimeiseksi kunnaksi listaketjussa voi jäädä joku Ahvenanmaan ruotsalaisalue, Eckerö, Dekerö, Ceekkerö- harvoin ruotsinkielisiä aloituksia palstalla!
Mutta yksi urpo kyllä välillä vastaa ruotsiksi suomenkielisiin ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta yksi urpo kyllä välillä vastaa ruotsiksi suomenkielisiin ketjuihin.
Onko Cheek ostanut Ökysaaren Affenanmaalta (Cheekkerö?)
Espoo