Paska ihminen, jolla huono päivä ja lähes kaikki pielessä.
Mä oon niin epäonnistunut kaikessa, en oikeastaan voi sietää mun elämää. Mun lapset voi kyllä hyvin, mutta mä vaan oon paska. Eka mies romahdutti mut vuosien väkivallalla ja vuosien terapian jälkeen toivuin siitä, mutta sinkkuilun jälkeen tapasin mahtavan miehen, joka paljastui aivan surkimukseksi raha-asioissaan ja muitakin ikävyyksiä hiljalleen ilmaantui. Mä kun olen niin kiltti ja saatanan tyhmä, niin nyt mun luottotiedot on mennyttä. Ennen tuota miestä mä olin aina säntillinen ja huolehdin kaikki maksut ajoissa. Masennuin taas helvettiin aika pian ja itsekin olin "hällä väliä"-asenteella, "koska ei tuokaan välitä musta paskan vertaa". Mä oon ihan loppu ja vihaan itseäni enemmän kuin ketään muuta. En ole edes mikään pentu enää, iältäni.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
No, sä oot päässyt jaloillesi kerran ennenkin, kyllä se onnistuu toisenkin kerran. Ei muuta kuin uutta yritystä. Äläkä sure, muutkin mokaa!
Kiitos tästä! Et lytännyt mua välittömästi. Sainpahan vähän avautua, en mä ole kenellekään voinut jutella mun tilanteesta ja tuntemuksista.
No, sä oot päässyt jaloillesi kerran ennenkin, kyllä se onnistuu toisenkin kerran. Ei muuta kuin uutta yritystä. Äläkä sure, muutkin mokaa!