Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarjoatteko tupakkaa jos sitä teiltä kadulla pyydetään?

Vierailija
04.04.2017 |

Ja kenelle tarjoatte ja kenelle ette jos vastaus on 'joskus'?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan jos mulla on enemmän kuin 1.

Vierailija
2/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en. Sanon jotain että "tämä on viimeinen" tai vastaavaa. Jos oikein hyvännäköinen kundi pyytää niin saatan tarjota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoa. En polta, joten en kanniskele tupakkaakaan mukana.

Vierailija
4/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin, kun vielä poltin. Ei niitä kysyjiä jonoksi asti ole koskaan ollut.

Vierailija
5/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tarjoa, jos askissa ei pohja pahasti paista. Monesti pyytäjä haluaisi maksaa jotain, mutta en halua rahaa "kanssasorsitulta kollegalta".

Öykkärimäisten vaatijoiden kohdalla "poltan itse juuri viimeistä tupakkaani".

Vierailija
6/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan vain jos osaan sanoa varmasti että pyytäjä on täysikäinen. Harvemmin jätän antamatta ellei sitten ole loppu. Minullekin on annettu jos olen pyytänyt joten miksen itsekkin voisi antaa

Vierailija
7/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kiire, niin kyllä mä yleensä. Jos pyytäjä on alaikäisen näköinen tai töykeä, niin en tietenkään. Mut niitä pyyntöjä tulee niin harvoin, ettei se vaikuta mun talouteen :D Yleensä mul ei kyl ees oo tupakkaa.

Vierailija
8/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos ei ole varaa ostaa omia tupakoita niin kannattaa olla ilman.

Vierailija
9/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan, jos kysyjä on kohtelias ja selvästi täysi-ikäinen. Olen tarjonnut juoppopummeille, mummoille, pakolaisille, romanikerjäläisille, pukumiehille ja -naisille. Ihan sama kuka pyytää kunhan on kohtelias ja ikää on.

Vierailija
10/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tarjoan kun en vaan viitsi sanoa ei. Jätkille yleensä tarjoan aina. Muijille en silloin jos ovat selkeästi alaikäisen näköisiä.

Vierailija
11/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu ettei noilla tupakanpyytäjillä ole niinkään tarvetta tupakalle vaan se on enemmänkin tekosyy ottaa kontaktia. Eikä pelkästään miehillä vaan naisillakin joskus.

Vierailija
12/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä tupakoitsijoita sorsitaan niin törkeällä tavalla nykyään, että tuon verran on yhtä pidettävä. 

Eli tarjoan aina pl. lapset. 

Vierailija
13/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan.

Vierailija
14/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu ettei noilla tupakanpyytäjillä ole niinkään tarvetta tupakalle vaan se on enemmänkin tekosyy ottaa kontaktia. Eikä pelkästään miehillä vaan naisillakin joskus.

Ehkä joillekin, mutta kyllä must tuntuu, että niillä on vaan "tarve". On ihan kohteliasta vahtaa pari sanaa, jos on just pummannu röökin toiselta.

Ja lisäks tupakka yhdistää. Saman ilmiön näkee baareissa ulkona, kun jutellaan yhtäkkiä ventovieraiden kanssa. Tai jos mennään työporukalla ulos, niin ne polttelijat ovat yleensä keskenään vähän läheisempiä kuin muiden kanssa.

Vierailija
15/15 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontaktiksi sopii näissä hyvin luu-vitonen. Onhan tuo tupakan pumminta nyt maailman vanhin keino pyrkiä alistamaan toinen henkilö ja haastamaan riitaa, jos kohde ei heti tajua nöyrtyä.