Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun mies ei koskaan käy suihkussa töiden jälkeen/illalla, vaan aina aamulla!

Vierailija
04.04.2017 |

Ihan niin kuin töissä pitäisi aina tuoksua hyvältä ja olla fresh, mutta kotona on ok haista työpäivän hielle ja illalla kömpiä sänkyyn hikisenä. Aivan kuin puolisolle ei olisi mitään väliä haisetko hyvälle vai et. Kiihottavaa se ei ainakaan ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on töissä joku joka arvostaa. Sinä et näköjään pahemmin.

Vierailija
2/7 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän töistä, miten tohon reagois. Jos on joku fyysinen työ, niin tosi ällöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ehottanu sille sitä? Suihkussa käynti yhessä vois jopa toimia kivasti esileikkinä

Jos siis annat miehelles ees

Vierailija
4/7 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina iltaisin siksi, koska on kiva mennä puhtaana sänkyyn. Ajatus hikisenä sänkyyn menemisestä tuntuu pahalta. Siinähän saa kokoajan olla lakanat vaihtamassa.

-mies

Vierailija
5/7 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems. Sinä olet tietenkin aina hehkeimmilläsi?

Vierailija
6/7 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain näitä miehiä, jotka suuresti kärsivät naisen haluttomuudesta. Siinä teille yksi syy, miksi ei kiinnosta.

Vierailija
7/7 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan työstä mitä mieltä tuosta nyt on. Mun mies tekee sen verran fyysistä ja hikistä työtä että käy suihkussa aina jo työpaikalla ennen kuin tulee kotiin. Mutta joo mun kanssa ei kukaan hikisenä sänkyyn tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi