Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peseydytkö päivittäin?

Suihku
04.04.2017 |

Eli siis pesetkö kasvot/intiimialueet päivittäin ja vaihdatko alusvaatteet? Yllätyin toisella foorumilla siitä, että ihmiset saattavat olla montakin päivää ilman pesua ja samoilla alusvaatteilla. Olen ihmetellyt, kun loistartunnat ovat nykyään päiväkodeissa ja kouluissa arkipäivää. En ihmettele enää. Huh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin suihku ja puhtaat vaatteet.

Vierailija
2/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy kyllä tunnustaa että en ihan joka päivä jaksa, hiukset pesen kerran-pari viikossa. -työtön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon kalsareiden vaihto, joka toinen viikko suihkussa. Säästyy pyykkipulveria ja vettä, eikä tartte kuin parit kolmet kalsarit.

Vierailija
4/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn. Tykkään käydä suihkussa enkä halua vahingossakaan haista likaiselta. Lisäksi mulla on tosi nopeasti rasvoittuva tukka. Iho kestää oikein hyvin kylmimpinäkin kuukausina, ei tarvitse rasvata ikinä vaikka tällä monesti pelotellaan.

Vierailija
5/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot ja intiimialueet päivittäin. Kokosuihku noin joka toinen päivä. Hiukset kerran viikossa. Alusvaatteita lukuunottamatta pidän kyllä vaatteita pari päivää putkeen.

Vierailija
6/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ap itse? 

Vierailija
7/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollessa kävin joka päivä suihkussa ja alusvaatteiden vaihto nyt väLilli saattaa jäädä päivä välistä etten käy.

Vierailija
8/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese, jos loma tai vapaat, kuten nyt. Hampaat pesen joka päivä.

Tosin en pyöri päiväkodeissakaan, en voi saada loisia tai muitakaan syöpäläisiä.

Vierailija
9/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä, jos olen koko päivän vain yksin kotona.

Vierailija
10/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet vaihdan päivittäin, suihkussa käyn talvisin 2-3 pv välein (putsaan kropan vauvojen puhdistuspyyhkeillä suihkuttomina päivinä) ja kesäisin joka ilta.