Minullapas onkin miehenä DI!
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
En kehuskelis, jos on miehenä joku tiukkapipo kynäkaula.
Edelleen: DI ei ole luonteenpiirre.
Rakas mieheni on toimitusjohtaja omassa yrityksessään.
Ai kauheeta, en tiedä yhtään mitään niin tylsää kuin diplomi-insinöörimies. Tylsistyisin sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? Oletko aivan varma? Kerro lisää! Tule joka kommenttiin toistamaan samaa!
Mun mies on valmistunut Porvoon yliopiston elämämkoulutieteen linjalta. Gradututkimuksen teki aiheesta sosiaalietuuksien riittävyys päihteiden hankinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta, en tiedä yhtään mitään niin tylsää kuin diplomi-insinöörimies. Tylsistyisin sellaisen kanssa.
Miten joku voi kuvitella kaikkien DI-tutkinnon suorittaneiden olevan keskenään samanlaisia? Edes tuntemani neljä DI:tä eivät ole keskenään samanlaisia luonteita eivätkä mielestäni tylsiä. Aloituskin oli typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? Oletko aivan varma? Kerro lisää! Tule joka kommenttiin toistamaan samaa!
No luepa itse ketjua. :D Toisto näyttää selvästi tulevan tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis henkilökohtaisesti viettänyt aikaa jokaisen Suomen DI:n kanssa. Kunnioitettava saavutus.
Minä olen fiksuin, sillä en kehuskele herättääkseni närää, enkä hauku tai aliarvioi toisia. Moniko voi sanoa samaa?
Minulla onkin miljonääri miehenä hih 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi kuvitella kaikkien DI-tutkinnon suorittaneiden olevan keskenään samanlaisia? Edes tuntemani neljä DI:tä eivät ole keskenään samanlaisia luonteita eivätkä mielestäni tylsiä. Aloituskin oli typerä.
Ensinnäkin tylsyys ei ole luonteenpiirre. Se on ominaisuus, johon vaikuttaa muun ohella se, mistä ja miten puhuu, miten käyttäytyy ja miten ylipäänsä ajattelee asioista. Tunnen lukuisia diplomi-insinöörejä (ehkä n. 20) ja olen lisäksi aikanaan työskennellyt DI:ien parissa. Ja yleistäen totean, että pirun tylsiä olevat. Liian analyyttistä keskustelua, tosikkomaista käytöstä ja aina pitää puhua tilastoista, laskelmista ym. Tylsää minun mielestäni. Ja voin ihan hyvin tällä otannalla tehdä tällaisen yleistyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis henkilökohtaisesti viettänyt aikaa jokaisen Suomen DI:n kanssa. Kunnioitettava saavutus.
Voi, osuiko ytimeen?
Mun tuleva tyttöystävä sais ihan kelpo tavan inssin :P
Vierailija kirjoitti:
Mä heitän tähän 3 DI.tä mitä tiedän. Yks on noin 35v ja tuskimpa koskaan naista saanut lievästi nörtähtävä tyyppi. Toinen on naimisissa oleva alle 30v alansa osaajaa, työnohessa on yrittäjä ja mukana järjestötoiminnoissa.
Kolmas ei mahdu mitenkään mahdu stereotyyppiseen DI.n muottiin. Ikä myös alle 30v Ei pukeudu siististi, pukua tai kauluspaitaa ei edes omista, pipo/lippis saattaa olla sisälläkin päässä, jalassa skedekengät tai adidaksen superstarit. Harrastaa lumilautailua ja skeittailua. Välillä menee baarireissu överiksi ja löyttää aamulla itsensä itä-helsingistä ilman kenkiä ja sukkia. Kuulostaako tylsältä tyypiltä?
Missä vaiheessa letkeät teekkarimiehet muuttuvat takakireiksi DI-miehiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä heitän tähän 3 DI.tä mitä tiedän. Yks on noin 35v ja tuskimpa koskaan naista saanut lievästi nörtähtävä tyyppi. Toinen on naimisissa oleva alle 30v alansa osaajaa, työnohessa on yrittäjä ja mukana järjestötoiminnoissa.
Kolmas ei mahdu mitenkään mahdu stereotyyppiseen DI.n muottiin. Ikä myös alle 30v Ei pukeudu siististi, pukua tai kauluspaitaa ei edes omista, pipo/lippis saattaa olla sisälläkin päässä, jalassa skedekengät tai adidaksen superstarit. Harrastaa lumilautailua ja skeittailua. Välillä menee baarireissu överiksi ja löyttää aamulla itsensä itä-helsingistä ilman kenkiä ja sukkia. Kuulostaako tylsältä tyypiltä?
Niin, pipo päässä örveltäminen ympäri Helsinkiä ei tee ihmisestä vähemmän tylsää. Tuttusi kuulostaa enemmän teekkarivaiheeseen jääneeltä inssiltä ja tätä näkökulmaa tukee hänen ikänsä. Pukeutuminen ei tee ihmisestä tylsää tai vähemmän tylsää. Pukuja harvemmin näkee DI:llä mutta sillä nyt ei ole kysymyksen kanssa mitään tekemistä. Kaikki itsenikin tuntemat DI:t ovat erilaisia mutta yksi ominaisuus heitä yhdistää. Nimittäin se tylsyys.
Ja?