Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako tää jätkä musta sittenkää mitään vakavaa?

Vierailija
04.04.2017 |

Ollaan jätkän kanssa tapailtu jo muutaman kuukauden verran mutta jätkä ei oo koko jutun aikana ehdottanu treffejä omaan kotiinsa eikä ole suostunu tulemaan mun kotiin, vaan ollaan aina, ihan joka kerta tavattu jossain ulkona esim, ravintoloissa, baareissa, kahviloissa jne. Mutta miksei jätkä suostu ikinä tulemaan mun luokse tai anna mun tulla hänen luokse, haluaisin jo vähän intiimimpää suhdetta hänen kanssa muttei se oikein julkisilla paikoilla onnistu? Väittää kyllä olevansa musta vakaasti kiinnostunu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa sukupuolitautien testien tuloksia. 

Vierailija
2/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ujo ja aattelee ettei haluu säikytellä sua etenemällä liian nopeesti.

Kysy siltä, et mistä on kyse. Se tietää ajatuksensa paremmin kun jotkut vauva.fi idiootit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi ja pitäisi jo mennä intiimiksi? Aika kiirreellä haluat edetä. Mielestäni puoli vuotta tai jopa vuosi on se raja, ennen kuin suostuisin edes suudella naista.

Vierailija
4/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa edetä hitaasti. 

Vierailija
5/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero?

Vierailija
6/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pahasti estoinen, petetty, tai vaan kaipaa baariseuraa? Kysy siltä.

Vierailija
7/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on ujo ja aattelee ettei haluu säikytellä sua etenemällä liian nopeesti.

Kysy siltä, et mistä on kyse. Se tietää ajatuksensa paremmin kun jotkut vauva.fi idiootit.

Ei se kyl miltään ujolta vaikuta ja se on sanonut että haluaa tutustua muhun kunnolla, mutta kun tässä ei olla enää mitään teinejä vaan reilusti yli parikymppisii niin mulle alkaa tulla sellanen olo, ettei häntä oikeesti kiinnosta.

Vierailija
8/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis?

Vierailija
9/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haluaa edetä hitaasti. 

Varmaan joo kun sanoo kyl olevansa musta vakavasti kiinnostunu, mutta tää nykyinen tahti on kyllä mun mielestä aivan liian hidas. Oon sanonutkin sen jätkälle mutta eipä hän oo tehnyt elettäkään suhteen viemiseksi eteenpäin.

Vierailija
10/10 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tai pippeliongelmainen. Haluaa että rakastut ensin häneen jottei sinua haittaisi puutteet makuuhuoneen puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä