Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ristiriitainen olo - työnhausta

Vierailija
04.04.2017 |

Olen masentunut ja itsetunto maassa. Silti pitäisi hakea töitä uutterasti. Pääsinkin työhaastatteluun mutta pelkäön, että tämä olotilani kuultaa läpi haastattelussa. Tavallaan haluan töihin, tavallaan kuitenkin pelkään. Muutosta, uuden oppimista, ihmisiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy boostia jostain valmennuksesta tai vastaavasta - tsemppiä!

http://www.te-palvelut.fi/te/fi/tyonhakijalle/tukea_tyollistymiseen/tyo…

Vierailija
2/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo työhönvalmentaja samakuin ammatinvalintapsykologi? Psykologilla kävin muutaman kerran työkkärissä mutta en sanottavammin hyötynyt. Jostain pitäisi löytää se buusti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minulla on ollut sama tilanne. Ihmisten ilmoille lähteminen, soittaminen työpaikkoihin pelottaa ja jännittää. Lopulta minulla tilanne meni niin pahaksi, että vaan itkin. En voinut mennä minnekään, kun vaan itketti, masensi, itsetuntoa ei ollenkaan. Mitään en saanut suusta, kun rupesi ääni värisemään, itkettämään.

Löysin avun myönteisestä ajattelusta. Mielen voimasta. Positiivisesta psykologiasta. Kiitollisuudesta siitä, mitä minulla jo on. Mielialani on kohentunut huomattavasti. Oikeastaan monivuotinen musta möykky on vierähtänyt mielestäni ainakin vähän syrjään - en jaksa enää negaatioita, kielteisiä itseinhoajatuksia.

Parempaan päin. Työllistyn kyllä, mutta juuri nyt se on vain minun kohdallani vienyt enemmän aikaa kuin muilla. Sen sijaan minulla on jo paljon: perhe, lapset, koti, jne.

Toivon sinulla rohkeutta työnhakuun. Olet vahva ja voimakas, ja myöhemmin pystyt kääntämään työttömyyden kokemuksena voimavaraksesi.

Vierailija
4/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo työhönvalmentaja samakuin ammatinvalintapsykologi? Psykologilla kävin muutaman kerran työkkärissä mutta en sanottavammin hyötynyt. Jostain pitäisi löytää se buusti. Ap

Ei ole. Tutustu työkkärin kotisivuihin ja sieltä etsi sulle sopiva palvelu. Kyllä sä pärjäät!

Vierailija
5/5 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat fiiilikset. Ahdistaa ja masentaa. Joka päivä mietin hakevani töitä ja selailen paikkoja, mutta siihen se jää. Pelottaa myös se, minkälaiseen työpaikkaan joutuu "loukkuun". Enhän voi tietää, jos se onkin ihan hirveä paikka.