Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on poliittinen kantasi?

Vierailija
04.04.2017 |

.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

foliopää

Vierailija
42/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ensihoitaja tai muu pelastushenkilökuntaan kuuluva niin poliittinen kantani olisi todennäköisesti "Huuumepolitiiikka uusiksi, maahánmuutttopolitiiikka uusiksi". 

Vierailija
44/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto. Haluan säilyttää pohjoismaisen, sosiaalidemokraattisen hyvinvointivaltion ja tasa-arvon. Mielestäni tämä on ihmiskunnan ylivoimaisesti paras sivilisaatiomuoto tähän astisista. Rauhallisuus, turvallisuus, tasa-arvo, ihmisoikeudet, koulutus ja terveydenhoito kaikille tasapuolisesti!

Maahanmuuttokysymyksessä käyttäisin silti enemmän harkintaa. Palauttaisin mielellään puolueen juurilleen, työväestön oikeuksia puolustamaan.

Vierailija
45/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etten sitoudu yhteenkään poliittiseen kantaan.

Sama.

Vierailija
46/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto, erityisesti sosiaalipolitiikan osalta.

Ainoastaan ulko- ja turvallisuuspolittiisilta kannoiltani olen jossain määrin kokoomuslainen ja maahanmuuttopoliittisilta perussuomalainen.

Vierailija
47/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää, mikä olen. :( Joskus olin vassari, mutta maahanmuuttoasioissa olen eri mieltä heidän kanssaan.

Vierailija
48/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliitto. Haluan säilyttää pohjoismaisen, sosiaalidemokraattisen hyvinvointivaltion ja tasa-arvon. Mielestäni tämä on ihmiskunnan ylivoimaisesti paras sivilisaatiomuoto tähän astisista. Rauhallisuus, turvallisuus, tasa-arvo, ihmisoikeudet, koulutus ja terveydenhoito kaikille tasapuolisesti!

Maahanmuuttokysymyksessä käyttäisin silti enemmän harkintaa. Palauttaisin mielellään puolueen juurilleen, työväestön oikeuksia puolustamaan.

Oli kuin suoraan näppikseltäni. Juurikin takaisin työväenpuolueeksi ja puolueen pitäisi tuoda enemmän esiin juuriaan ja saavutuksiaan, jotka ovat kiistattomat, toki osa hyvinvointivaltion rakentamsen kunniasta myös demareille, vaikka kovin kauaksi juuristaan hekin ovat eksyneet.

Rasisti en missään nimessä ole ja hädänalaisia ihmisiä pitää ilmanmuuta auttaa, mutta liian sinisilmäinen ei saa olla ja rikolliset pitää karkottaa välittömästi. Ei siis tietenkään mitään nakkivarkaita, vaan vakavaan rikokseen syyllistyneet.

Vierailija
49/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä enää mitään puoluetta, joten sitoutumaton. Olen äänestänyt aikanaan vihreitä.

Vierailija
50/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin että saksalais-keskieurooppalaistyyppinen kristillisdemokratia nousisi meillä suosioon. Haluaisin porvarispuolueen, jolla kuitenkin olisi vahva kristillissosiaalinen sanoma, perhekeskeisyyksineen ja köyhistä huolehtimisineen.

Vai onko tämä vain katolisten juttu?

Vierailija
51/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin että saksalais-keskieurooppalaistyyppinen kristillisdemokratia nousisi meillä suosioon. Haluaisin porvarispuolueen, jolla kuitenkin olisi vahva kristillissosiaalinen sanoma, perhekeskeisyyksineen ja köyhistä huolehtimisineen.

Vai onko tämä vain katolisten juttu?

Siis mikä v*tun katolisten juttu? Jaa porvaripuolueiden köyhien auttaminen. Ei tsiisus, oletko sä ihan sekasin :D

Porvaripuolueiden intresseihin ei missään milloinkaan kuulu köyhien auttaminen, ei totisesti! Porvaripuolue on aina porvareiden asialla, katolisuudella tai ilman. Näethän sen nyt tämänkin hallituksen politiikasta. Otetaan köyhiltä ja annetaan rikkaille. Näinhän Sipilän porvarihallitus on juurikin tehnyt.

Ei jumaleisson, porvarispuolue köyhien asialla, on teillä jutut :D

Vierailija
52/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ja hitunen vasemmistoa, kun pitävät köyhimmistä huolta.

Vierailija
53/54 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Suomesta ei löydy puoluetta minulle. Oikeistoliberaali (järki)vihertävällä twistillä.

Vierailija
54/54 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne Suomeenkin pitäisi saada oma CDU kuten juuri äsken tuossa joku ehdotti. Vähän pehmeämpi porvaripuolue kelpaisi kyllä mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi