Mikä tuota Finlaysonia vaivaa, pakko tehdä mahalasku?
Ensin Tom of Finland, aika pieni piiri niitä osti ja nyt "Jesus" lakana?
Ennen pidin Finlaysonia joka kodin tuotteina, ei taida olla enää?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ensin Tom of Finland, aika pieni piiri niitä osti ja nyt "Jesus" lakana?
Ennen pidin Finlaysonia joka kodin tuotteina, ei taida olla enää?
Joka kodin tuotteita ovat Ikean ym. kauppojen halpikset.
Finlaysonin ei kannata kilpailla samoilla markkinoilla, vaan tehdä maksukykyisemmille asiakkaille jotain spesiaalimpaa. Ihan kuten on karvakäsipizzeriat ja gourmetravintolat, ja Hondat ja Rolls Roycet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu on et kaikkien tuotteiden pitää olla jokaperheentuotteita että teille kelpaa? Varmaan ootte just niitä jotka itkee aikuisten hotellien respoissa että miks ei saa lapsia tuoda.. Oletteko kuulleet koskaan kohderyhmistä?
Enne Finlayson oli tunnettu pirteän värikkäistä kuoseistaan ja koko suomen kansalle kelpaavista runsaista mallistoistaan. Nyt tarjolla on enimmäkseen kantaaottavia, jonkun teeman sisältäviä paskanruskeita tai muuten synkkiä teemakuoseja. Kuka halvattu haluaa olla kantaaottava jopa sängyssään... Mieluummin itse ainakin tykkään iloisenvärisestä ja pirteästä hömppäkuvioinnista kuin makailen jonkun tomoffin tai Jesuksen alla tai päällä.
Kyllä sieltä edelleen löytyy myös klassikkokuoseja, kuten vaikkapa Elefantit tai Taimi ja paljon muuta ja myös joitakin aivan ihania uusia kuoseja ainakin minun silmääni :)
Vierailija kirjoitti:
Onko se ahdasmielistä, etten näe noita homokuvia ihan joka perheen käyttötekstiileinä? Tai se, että en kyllä yhtään tykkää, että lakanoiden nimi on Jesus. No sitten oon ahdasmielinen, se kai suurin "synti"näinä päivinä on, mikään ei saa enää olla pyhää?
Täällä toinen.
En ostaisi myöskään mitään playboyn keskiaukeamatytön kuvillakaam varustettua tekstiiliä. Nuo TofF on yksinkertaisesti mauttomia.
Jos Finlayson haluaisi olla moderni niin uuden sarjan nimi voisi olla Muhammed tai Allah - ja voitaisiin sitten jäädä kuuntelemaan mitä kansainväliset markkinat "vastaavat" Miksi kristittyjen pitäisi hyväksyä, että meille Jumalan pojan nimeä käytetään markkinoinnissa? Siksi en osta. (Itse asiassa aika ällö ajatus tuo Torinon käärinliinat lakanoiksi- melkoista mustaa huumoria)
Sepä se ei ne uskalla Allahia lakanoiden nimeksi laittaa, muslimit suuttuu ja siitä on leikki kaukana. Me kristityt taas ihan vapaaehtoisesti pilkataan omaa Jumalaamme .
Vierailija kirjoitti:
Onko se ahdasmielistä, etten näe noita homokuvia ihan joka perheen käyttötekstiileinä? Tai se, että en kyllä yhtään tykkää, että lakanoiden nimi on Jesus. No sitten oon ahdasmielinen, se kai suurin "synti"näinä päivinä on, mikään ei saa enää olla pyhää?
Mitä/mikä on pyhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu on et kaikkien tuotteiden pitää olla jokaperheentuotteita että teille kelpaa? Varmaan ootte just niitä jotka itkee aikuisten hotellien respoissa että miks ei saa lapsia tuoda.. Oletteko kuulleet koskaan kohderyhmistä?
Enne Finlayson oli tunnettu pirteän värikkäistä kuoseistaan ja koko suomen kansalle kelpaavista runsaista mallistoistaan. Nyt tarjolla on enimmäkseen kantaaottavia, jonkun teeman sisältäviä paskanruskeita tai muuten synkkiä teemakuoseja. Kuka halvattu haluaa olla kantaaottava jopa sängyssään... Mieluummin itse ainakin tykkään iloisenvärisestä ja pirteästä hömppäkuvioinnista kuin makailen jonkun tomoffin tai Jesuksen alla tai päällä.
Ikäänkuin sulla ei olisi valikoimista vaihtoehtoa. Mut kun pakko vinkua että miks tehdään tuotteita joista minä en tykkää..
Muistan sen itkun täällä T.O.F:n lakanoista, vaikutti siltä että 90% laittaa Finlaysonin boikottiin.
Mutta se olikin yksi ahkera trolli, kuten tässäkin ketjussa.
Mä voisin kyllä Jesus-lakanat ostaa, 50 v takuu houkuttaa ja valkoinen väri on jees. Yleensä uskontoon viittavat jutut jää hyllyyn heti, mutta ei nimi lakanaa huononna.
T. Ateisti
En oikein ymmärrä, miksi näistä tuotteista on joku pahoittanut mielensä? Onhan se tietenkin raflaavaa, että lakanat on nimetty Jeesuksen mukaan, kuin vaikka Torinoksi. Sinänsä on hienoa, että hyvä, kestäväksi todettu kudontatapa on kopioitu käärinliinasta ja otettu uusiokäyttöön. Vähän sama, kuin vaikka vanha pohjalainen taontatekniikka olisi kopioitu uusien keittiöveitsien valmistukseen ja veitset nimetty Isontalon Antin leukuiksi.
Ei noi Jeesukset ja Tomit vielä mitään. Ettekö ole jo tutustuneet Hannu Väisäsen kokoelmaan, jossa seikkailevat Häätiäinen, Hiprakka, Kokkopelle, Nolo, Laina ja Asia?
Masentavaa ajatellakin maata seuraavat viisikymmentä vuotta noissa kuolinkäärerumiluksissa ja pelätä että vastaakohan se takuu mitään, mikäli ylipitkän takuun saaneet tuotteet ratkeaakin jo seuraavassa pesussa.. pesukerrasta toiseen.
Ulkomaisia lakanasettejä saa neljäsosalla normifinlaysonin lakanapakkausten hinnasta ja kestää sen minkä tarvitseekin, sillä itse kannatan jonkinlaista vaihtelua myös vuodevaatteitten ulkonäön suhteen.