Inhoan tällaista seksismiä jos tyttö tai nainen ei hymyile...
Niin mies kommentoi sitä hänelle näin: "Miks noin vakava? Hymyilisit nyt!" Mulle sanoi noin kerran yksi mies kun olin jotain 17 ja istuin metroasemalla odottamassa metroa. Mies vieressä kyylää ja sanoo jotain tuollaista. Millä oikeudella? Oisko tuo mies sanonut samalla tavalla vaikka Tony Halmeelle jos se ois istunut myrtsinä sen ukon vieressä?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehiin ei kohdistu missään , koskaan eikä ikinä minkäänlaista seksismiä.
Pointtisi? Naisten ongelmista ei saa puhua?
Palstahan on täynnä naisten märinää, lähinnä "pahoista miehistä". Mikään muu kuin miesvihainen näkökulma ei kelpaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset hymyilevat vain kaupan kassalla. Muualla et saa hymyä, ellei alapäät ole märkänä.
Sinä vatipää voit ihan mielin määrin kuljeskella ympäriinsä naama irveessä kuin hangon keksi jos siltä tuntuu. Saatat saada kylähullun maineen melko pian, mutta älä välitä, vaan HYMYILE PERKELE!!!
Naiset eivät edes puhu vieraille ihmisille, ellei se vieras ihminen satu pilkkaamaan ulkonäköä. Haukkumalla naista saa aina vastauksen.
Itse käyn yleensä potkaisemassa.
Mä tykkään sylkäisyn saattelemana karjasta h*ora! Tai sitten toi perinteinen oot ruma kun et hymyile :)
Ne on yleensä sellaisia miehiä, joiden strategiana on ollut yläasteesta lähtien tehdä vaikutus naisiin hauskuuttamalla ja höpötyksellä - muiden avujen ja miehisen karisman puuttuessa.
Vakavanaamainen nainen on näille luuseripelleille suora hyökkäys omaa egoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin mies kommentoi sitä hänelle näin: "Miks noin vakava? Hymyilisit nyt!" Mulle sanoi noin kerran yksi mies kun olin jotain 17 ja istuin metroasemalla odottamassa metroa. Mies vieressä kyylää ja sanoo jotain tuollaista. Millä oikeudella? Oisko tuo mies sanonut samalla tavalla vaikka Tony Halmeelle jos se ois istunut myrtsinä sen ukon vieressä?
Naisen pitää olla iloinen ja kaunis. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Myrtsi suomimuija ei paljon haluja herätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä. Koska jokaisen muijan kuuluu herättää haluja miehissä. Se on akkojen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä. Koska jokaisen muijan kuuluu herättää haluja miehissä. Se on akkojen tehtävä.
Laatumiehille kyllä hymy irtoaa ihan itsestään. Hajoa siihen.
Itse olen heittänyt tuollaisille kommentoijille oikein psykoottisen hymyn. Tähän tapaan:
http://img1.izismile.com/img/img4/20110718/640/that_crazy_nicholas_cage…
Jää vain istumaan/seisomaan paikalleen tuo ilme kasvoillaan. Kääntää vain kasvojaan kommentoijaa seuraten tämän kävellessä ohi ja mutistessa jotakin hulluista ämmistä. Voi ehkä vielä vilkutta perään tai heiluttaa kulmakarvojaan.
Voin kertoa, että huutelijat kaikkoavat ja jättävät rauhaan melko nopeasti :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen heittänyt tuollaisille kommentoijille oikein psykoottisen hymyn. Tähän tapaan:
Jää vain istumaan/seisomaan paikalleen tuo ilme kasvoillaan. Kääntää vain kasvojaan kommentoijaa seuraten tämän kävellessä ohi ja mutistessa jotakin hulluista ämmistä. Voi ehkä vielä vilkutta perään tai heiluttaa kulmakarvojaan.
Cool story, sis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset hymyilevat vain kaupan kassalla. Muualla et saa hymyä, ellei alapäät ole märkänä.
Sinä vatipää voit ihan mielin määrin kuljeskella ympäriinsä naama irveessä kuin hangon keksi jos siltä tuntuu. Saatat saada kylähullun maineen melko pian, mutta älä välitä, vaan HYMYILE PERKELE!!!
Naiset eivät edes puhu vieraille ihmisille, ellei se vieras ihminen satu pilkkaamaan ulkonäköä. Haukkumalla naista saa aina vastauksen.
Itse käyn yleensä potkaisemassa.
Mä tykkään sylkäisyn saattelemana karjasta h*ora! Tai sitten toi perinteinen oot ruma kun et hymyile :)
Tavattiinko me eilen? Mä sitten ton sun kommentin jälkeen potkaisin sua munille ja sitten vasta hymyilin kauniisti?
Kokeile joskus hymyillä, vaikka et yleensä niin tekisikään. Tulee heti parempi mieli. Tuo on ihan tutkittu juttu.
On se kyllä kumma. Miten joku kokee, että voi mennä toiselle sanomaan miltä pitäisi tuntua. Mitä jos on "myrtsi" sen takia että joku läheinen on kuollut, pitäiskö vaan hampaat irvessä hymyillä. Mitä tuollaisen ihmisen päässä oikein liikkuu?
Joo ei todellakaan pidä hymyillä ja elää jossain kulississa. Mutta minusta suomalaiset voisivat olla avoimempia sillä tavalla, että juttelis ihmisille enemmän. Ulkomaillakin tuntemattomat juttelee paljon enemmän toisilleen. Muttei se tarkota sitä että he kävelevät tekohymy naamassa koko ajan. Sosiaalisuus ja hymyily on aivan kaksi eri asiaa.
Mulle tuli jokin aika sitten selvästi ilolientä nauttinut mies sanomaan, että "miksi noin murtunut ilme?". Vastasin että olin herännyt aikaisin ja olen vain väsynyt (kello oli siinä vaiheessa 20). Sitten mies totesi, että "oon mä rumempiakin naisia nähnyt" ja "mähän voisin tulla sun luo yöksi". Ei tullut. :D
Ja jos hymyillään niin mies luulee sitä flirttailuksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän vielä vuosienkin jälkeen Jenna marblesin innoittamana rumaa irvistystä. Toimii baarissa. Pari viikkoa sitten joku pikkupoika päätti yökerhossa kiskaista ponnarista. Mitä se luuli sillä saavan kuin se että tuijottaa sitä kuin idioottia. Koitti puhua jotain, en vastaa, tuijotan kunnes älyä lähteä pois.
Sen lisäksi että tämä toimii on se hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on naiset sanoneet tuosta. Mun perusilme on vähän sellanen vakavan näköinen. KErrankin yksi nuori nainen sanoi baarissa "Mee kotiis mököttämään" kun olin vaan tilaamassa bisseä baaritiskillä. Ilmeisesti jatkuvasti pitäisi olla joku teennäinen hammashymy päällä. Mulle semmonen ei edes sovi. m26
Oi niin tuttua! Olin opiskeluaikoina juhlimassa kavereiden kanssa isoissa opiskelijajuhlissa (100+ henkilöä) ja minulla oli todella hauskaa. Ei sitten nähtävästi kuitenkaan oikealla tavalla hauskaa koska eräs mies tuli minulle sanomaan "hei nyt mökötys pois, pidä hauskaa hei, tänne on tultu juhlimaan eikä tylsistymään". Niin joo...luulin että mulla on tosi hauskaa mutta ei sitten nähtävästi ollut. :o
Kai sitten minulla on sellainen resting bitch face mutta meni kyllä aika lailla pasmat sekaisin että oikeastiko näytän siltä kuin minulla olisi tylsää kun oli kerran todella kivaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on naiset sanoneet tuosta. Mun perusilme on vähän sellanen vakavan näköinen. KErrankin yksi nuori nainen sanoi baarissa "Mee kotiis mököttämään" kun olin vaan tilaamassa bisseä baaritiskillä. Ilmeisesti jatkuvasti pitäisi olla joku teennäinen hammashymy päällä. Mulle semmonen ei edes sovi. m26
Oi niin tuttua! Olin opiskeluaikoina juhlimassa kavereiden kanssa isoissa opiskelijajuhlissa (100+ henkilöä) ja minulla oli todella hauskaa. Ei sitten nähtävästi kuitenkaan oikealla tavalla hauskaa koska eräs mies tuli minulle sanomaan "hei nyt mökötys pois, pidä hauskaa hei, tänne on tultu juhlimaan eikä tylsistymään". Niin joo...luulin että mulla on tosi hauskaa mutta ei sitten nähtävästi ollut. :o
Kai sitten minulla on sellainen resting bitch face mutta meni kyllä aika lailla pasmat sekaisin että oikeastiko näytän siltä kuin minulla olisi tylsää kun oli kerran todella kivaa. :D
En ole mikään kova ääninen räkättäjä mutta tuntematon tuli baarissa sanomaan "rauhoitu" kun innoissani selitin käyttäen käsiä ja nauroin. Ei saa myöskään olla liian hauskaa. Istu hiljaa ja hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Eipä noista luonnevammaisista naisista kannata välittää. Heillä on aina omat ongelmansa, joita purkavat riehumalla muille. Itse yleensä vain nauran heille, mikä tuntuu ärsyttävän heitä enemmän kuin mitkään sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt ihan sama useaan kertaan ja olen mies. Yksi kerta jäi erityisesti mieleen, kun olin yksin baarissa ja olin juuri päässyt hyvään fiilikseen. Join juomaa ja kuuntelin hyvää biisiä kevyesti biisin tahtiin nyökkäillen ja nainen tuli kysymään, että miksi minulla on niin tylsää.
Uskoisin tuon johtuen osittain siitä, että olin yksin, koska moni ajattelee yksin olevilla olevan automaattisesti tylsää. Osittain myös siitä, että olen varmaan aika mietteliään näköinen noissa tilanteissa.
Missä noin tehdään? Ikinä en ole tuollaiseen törmännyt. Meilläpäin tuntemattomat eivät puhu toisilleen. Eivät aina edes naapurit....