Onko kenellekkään käynyt näin?
Tilanne on tämä, olen tuntenut ystäväni yli 10vuotta. Olemme olleet erottamattomat ja pystyneet aina puhumaan kaikesta. Kumpikin saimme pari vuotta takaperin esikoisemme. Nyt kuitenkin kun kerroin että odotan toista lasta, välimme ovat viilentyneet. En ymmärrä hänen käytöstään. Laitan viestiä välillä kerkeisikö hän kahville tai lähettäiskö lasten kanssa ulos mutta hän vastaa aina olevansa töissä.. myöhemmin ilmestyy fb sivuille kuvia kuinka hän on ollutkin syömässä/juhlimas muiden kanssa.. sellaisten ihmisten kanssa joita hän on minulle haukkunut ja sanonut ettei arvosta laisinkaan näitä.
Välillä kaverini ei taas vastaa ollenkaan viesteihin/puheluihin. Saattoi ennen soittaa viikon jälkikäteen että " voi kun on ikävä sua! Lähetsä lauantain kahville?" Ja kun perjantaina kysyn monen aikaa olisi sopiva mennä kahville.. ei hän enää vastaa. Pari päivää saattaa mennä että tulee viestiä takas ( jos tulee) " sori unohin, oot silti tärkeintä mulle!" .
On vähän yksinäinen fiilis. Paska fiilis. Huijattu olo.. enpä ole siis nyt 2viikkoon ottanutkaan yhteyttä häneen. Eikä hän ole minuun.. harmittaa että tuli valittua tälläinen kummiksi lapselleni. Entiedä mistä moinen käytös johtuu kun hän antaa aivan ristiriitaisia viestejä.. olen tärkeä mutta minut voi unohtaa. Olen kiva kaveri mutta mun kanssa ei voi lähteä kahville.
Eihän tässä varmaan auta kuin antaa olla vaan.
Kommentit (4)
Mulla on tällä hetkellä sama tilanne... tosin kummallakaan ei ole vielä lapsia mutta hänellä on uusi mies ja sen myötä yhteydenpito loppui kuin seinään. Inhottaa että ystävyys voidaan näin helposti unohtaa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä sama tilanne... tosin kummallakaan ei ole vielä lapsia mutta hänellä on uusi mies ja sen myötä yhteydenpito loppui kuin seinään. Inhottaa että ystävyys voidaan näin helposti unohtaa
Onpa törkeetä :( mietin että onko tuollainen ystävä ollenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan yrittänyt raskautua, ja nyt on kateellinen kun odotat.
Eihän se ole syy päättää ystävyyttä.. onpa itsekkäitä ihmisiä nykyään. Harva osaa olla iloinen toisen puolesta. Surullista.
Hän on varmaan yrittänyt raskautua, ja nyt on kateellinen kun odotat.