Meneekö kirpparilla naistenvaatteet kaupaksi?
Myyntiin lähtisi hameita, farkkuja, mekkoja, puseroita, neuleita, urheilutoppeja, takkeja. Kaikki hyvässä kunnossa, ja itsekin käyttäisin, jos eivät olisi liian isoja. Koot 38-40 tai M, farkut 29"-31".
Kommentit (27)
Laita tarpeeksi halvalla ja pidä pöytä siistinä niin kyllä menee.
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä, jos hinnoittelu kohdillaan. Jostain H&M:n kauhtuneesta mekosta ei kannata pyytää kymppiä.
H&M kauhtuneita mekkoja ei ole menossa myyntiin. Mutta mulla on joitain mekkoja, joita olen pitänyt vain kerran-pari ja näissä ei mitään tahroja, ei pesunukkaa tms. Jos myyn vaikka tällaisen pari kertaa pidetyn espritin paitamekon, jonka hinta on ollut uutena n. 70€, niin onko 7€ hyvä hinta, vai voinko pyytää vaikka 10€? Ap
Ja mikä olisi kohtuullinen hinta esim. leviksen 711 tai leen scarlett farkuille, joissa ei ole havaittavissa kulumisen jälkiä? Näitä on rakkaudella huollettu, mutta kun tippuvat päältä!
Voithan yrittää pyytää mitä vaan mutta eri asia meneekö kaupaksi. Espritin mekosta maksaisin ihan max. sen kympin, farkuista saman. Merkkiä ei kannata liikaa miettiä kun hinnoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä, jos hinnoittelu kohdillaan. Jostain H&M:n kauhtuneesta mekosta ei kannata pyytää kymppiä.
H&M kauhtuneita mekkoja ei ole menossa myyntiin. Mutta mulla on joitain mekkoja, joita olen pitänyt vain kerran-pari ja näissä ei mitään tahroja, ei pesunukkaa tms. Jos myyn vaikka tällaisen pari kertaa pidetyn espritin paitamekon, jonka hinta on ollut uutena n. 70€, niin onko 7€ hyvä hinta, vai voinko pyytää vaikka 10€? Ap
Vaikea sanoa. Kympin mekkoa miettisin tarkkaan. Jos sovitusmahdollisuutta ei ole, jäisi hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä olisi kohtuullinen hinta esim. leviksen 711 tai leen scarlett farkuille, joissa ei ole havaittavissa kulumisen jälkiä? Näitä on rakkaudella huollettu, mutta kun tippuvat päältä!
Itse laitoin kerran käytetyille Leen farkuille hinnaksi 5€ ja toivon ettei ole liikaa pyydetty :D
Inhoan itse sitä, että toisinaan kirppismyyjien hinnat alkaa lähennellä sitä, että samaan hintaan saisit uudenkin. Oma tarkoitus on päästä kamasta eroon, niin paljon myytävää, että toivottavasti saan pikkusummilla paljon myyntiä ja katettua pöytävuokran.
Jos tulee voittoa, niin sekin on ihan kiva :D
Juu yli 10 euroa en ajatellutkaan pyytää, mutta itse kuvittelisin, että voisin ostaa laadukkaat hyväkuntoiset farkut 10 eurollakin, joistain H&M farkuista en kehtaisi pyytää 4 euroa enempää, vaikka olisivatkin yhtä hyväkuntoiset. Mutta ehkä voisin tosiaan laittaa noille farkuille ja mekoille sen 7€ hinnaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin kerran käytetyille Leen farkuille hinnaksi 5€ ja toivon ettei ole liikaa pyydetty :D
Inhoan itse sitä, että toisinaan kirppismyyjien hinnat alkaa lähennellä sitä, että samaan hintaan saisit uudenkin. Oma tarkoitus on päästä kamasta eroon, niin paljon myytävää, että toivottavasti saan pikkusummilla paljon myyntiä ja katettua pöytävuokran.
Mun mielestä toi 5€ on tosi pieni hinta Leen farkuista, kun alennuksestakaan harvoin löytää alle 60€.
Meneekö pokkarit kaupaksi? Mulla on kasa ihan hölmöjä pokkareita, joita olen haalinut matkalukemisiksi lennoille yms. Voisin laittaa niitä vaikka 1€/kpl hinnalla.
Lastenvaatettakin olisi muutamia, mutta kannattaako niitä laittaa samaan aikaan naisten vaatteiden kanssa? Ap
Miksi myydä kirpparilla ja ylläpitää pöytää pari viikkoa kun voi myydä ilmaiseksi Torissa?
Vierailija kirjoitti:
Meneekö pokkarit kaupaksi? Mulla on kasa ihan hölmöjä pokkareita, joita olen haalinut matkalukemisiksi lennoille yms. Voisin laittaa niitä vaikka 1€/kpl hinnalla.
Lastenvaatettakin olisi muutamia, mutta kannattaako niitä laittaa samaan aikaan naisten vaatteiden kanssa? Ap
Myy koko satsi kerralla jollekin käytettyjen kirjojen kauppiaalle. Saat ehkä 10snt/kpl mutta säästät aikaa ja pöytävuokraa.
Naiset noilla kirppareilla enimmäkseen käy, eli menee kaupaksi, jos hinnat järkevät.
Itse mietin tarkkaan maksanko ei-merkkituotteesta yli kymppiä. Samalla rahalla helposti saa uuden kaupasta, tyyliin joku paita.
Lasten vaatteet voi hyvin laittaa samalla myyntiin. Naisethan ne yleensä lasten vaatteet ostaa.
1e pokkarista liikaa. Laittaisin 50s.
Vierailija kirjoitti:
Voithan yrittää pyytää mitä vaan mutta eri asia meneekö kaupaksi. Espritin mekosta maksaisin ihan max. sen kympin, farkuista saman. Merkkiä ei kannata liikaa miettiä kun hinnoittelee.
Päinvastoin, merkkiä nimenomaan kannattaa miettiä. Jos on hyväkuntoisia merkkifarkkuja, ei pari kymppiä niistä ole ollenkaan hullumpi hinta.
Minun kokemukseni kirppiksien kiertäjänä on, että merkkivaatteiden hinnat ovat paremmin linjassa uusien hintoihin. Henkkamaukan paidasta, jonka saa alesta viitosella, saatetaan pyytää kirpparilla pokerina 7-8 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi myydä kirpparilla ja ylläpitää pöytää pari viikkoa kun voi myydä ilmaiseksi Torissa?
Mulla on sitä vaatetta niin paljon, että tuo nettimyynti olisi puuduttavampaa.
Okei, pokkarit 0,59€ ja lastenvaatteistakin valikoin vain ne oikesti hyväkuntoiset, joita meidän rymyäjältä ei ole paljon jäänyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi 5€ on tosi pieni hinta Leen farkuista, kun alennuksestakaan harvoin löytää alle 60€.
Kuulostaa sellaiselta hinnalta, että trokari käy hakemassa ja laittaa toriin myyntiin. Toisaalta jos on tarkoitus vain päästä kamasta eroon, se tuskin haittaa...
Vierailija kirjoitti:
A) Ei tule kusetetuksi
B) Ei tarvitse katsella jahkailijoiden "Varaan!" "Eiku en otakaan!" "Onko hei vapaa voisin sittenki ottaa!"
C) Voi tulla paremmin heräteostosmyyntiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sellaiselta hinnalta, että trokari käy hakemassa ja laittaa toriin myyntiin. Toisaalta jos on tarkoitus vain päästä kamasta eroon, se tuskin haittaa...
Ok? o_0
Mites, kun ovat ostettu joskus 2009? Eli eivät ihan uusinta uutta, vaikkakin tosiaan vain kerran käytetyt. Ehkä sitten hilaan hinnan ylemmäs :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok? o_0
Mites, kun ovat ostettu joskus 2009? Eli eivät ihan uusinta uutta, vaikkakin tosiaan vain kerran käytetyt. Ehkä sitten hilaan hinnan ylemmäs :D
Ootko katsonut netistä, että valmistetaanko ja myydäänkö samaa mallia vielä? Tosin sillä ei edes välttämättä ole väliä...
Tuli mieleen käytetyt pikkuhousut.... Ne menisivät.