Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini mielestä olen "vittuileva päällepäsmäri, jonka seurassa joutuu koko ajan miettimään mitä tekee"

Vierailija
04.04.2017 |

Että sellaista tähän päivään...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos loukkaantuu teidän möläytyksistä, niin hänhän on vaan yliherkkä, eikä kestä teidän suoraa rehellistä puhetta. Koska edustamasi ihmistyyppi on mielestään aina oikeassa, niin teidän velvollisuushan on auttaa muuta ihmiskuntaa jatkuvalla neuvomisella ja päsmäröinnillä. Muut aikuiset on teidän rinnalla vähän niin kuin lapsia..

Vierailija
22/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että olen melko vahva persoona, mutta en osannut tällaista odottaa. Kuulemma puhun myös aikuisille kuin lapsille ja nostan itseäni jalustalle latistamalla muita. Enpä tiedä mitä tästä pitäisi nyt ajatella.

Ap

Parisuhteeseen tuollaisen kanssa en lähtisi.Katselisin pari kuukautta mikä on tyyppiään ja varoisin rakastumasta.Ja kun karvansa näyttää niin nostan kytkintä jollakin tekosyyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan varmasti jo kaveri tota miettinyt ja vihdoin uskalsi sanoa. Ja kun oli perustelut ja esimerkit mukana, niin sinuna pohtisin käytöstäsi. Olet itse hyökännyt ties kuinka monen ihmisen kimppuun ja he ovat tunteneet itsensä mahdollisesti todella huonoksi.

Vierailija
24/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn omasta mielestäni kyllä ihan normaalisti. En ole ketään latistanut. No joo sen myönnän että tykkään neuvoa eri asioissa mutta en sitäkään tee mitenkään vittuilevasti vaan jos vaikuttaa että toinen ei osaa.

Ap

Vierailija
25/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että olen melko vahva persoona, mutta en osannut tällaista odottaa. Kuulemma puhun myös aikuisille kuin lapsille ja nostan itseäni jalustalle latistamalla muita. Enpä tiedä mitä tästä pitäisi nyt ajatella.

Ap

Niin tyypillistä että te vittuilevat päällepäsmärit ajattelette olevanne vain "vahvoja persoonia". Oikeasti olette vain huonokäytöksisiä ja vittumaisia ääliöitä. Mieti omaa käytöstäsi, ehkä kaverisi vain kertoi totuuden.

Tämä on muuten NIIN tottta. Ja syy miksi sen tiedän, on se, että olen itse tuollainen vittuileva päällepäsmäri. Huonokäytöksinen en ole ollut koskaan, mutta en ole kovin mukava ihminen varmaankaan joidenkin mielestä.

Näin vanhemmiten olen onneksi tunnistanut itsessäni nämä piirteet ja pyrin tietoisesti käyttäytymään toisin. Aina se ei onnistu, mutta huomaan kyllä itse tilanteet ja pyydän tarvittaessa anteeksi. 

Vierailija
26/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaksi vaihtoehtoa.

1. Vit*uunnu ja jatka kuten ennenkin

2. Ota opiksesi ja muuta toimintamalliasi

Vierailija
27/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydyn omasta mielestäni kyllä ihan normaalisti. En ole ketään latistanut. No joo sen myönnän että tykkään neuvoa eri asioissa mutta en sitäkään tee mitenkään vittuilevasti vaan jos vaikuttaa että toinen ei osaa.

Ap

Tämä on juuri se tapa jolla latistat läheisiäsi. Syöt heidän itsetuntoaan. Annat heille hyvin suoraan viestiä että he eivät osaa. Taas sinun pitää rientää neuvomaan ja auttamaan.

Minäpä kerron sinulle salaisuuden.

Ei ole oikeita ja vääriä tapoja toimia. On vain tapoja.

Jokainen kokee omat tapansa paremmiksi ja oikeammiksi, mutta se ei tarkoita että muut eivät osaa. He vain toimivat eri tavalla.

Älä mene neuvomaan jos sinulta ei kysytä.

Vierailija
28/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se, että jakelee neuvoja vaikka niitä ei pyydetä, on vittuilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi