Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini mielestä olen "vittuileva päällepäsmäri, jonka seurassa joutuu koko ajan miettimään mitä tekee"

Vierailija
04.04.2017 |

Että sellaista tähän päivään...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatat sitten olla juuri tuollainen vittumainen päällepäsmäri ja joku nyt vihdoin sanoi sen ääneen.

Vierailija
2/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kaverina sellaista katselisi, parisuhteessa ehkä jos saisi siitä paljon hyötyä. Kaverilta ei voi saada tarpeeksi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet?

Vierailija
4/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko savolainen? Ihan kamalia vittuilevia päällepäsmäreitä, saatanan savolaiset.

Vierailija
5/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaverin sanoissa totuutta? Mitä voisit tehdä muuttaaksesi käytöstäsi?

Vierailija
6/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla jotain samankaltaisia joskus (nykyään entiseltä) kaveriltani. Kai sitä vitutti kun sanoin, että hänen omat sanomisensa ovat usein ristiriidassa aiempien kanssa ja itse hän on sanonut että päihteet ei tee hänelle hyvää ja nyt taas niistä ei kuulemma ollutkaan haittaa.

Vierailija
7/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kaverina sellaista katselisi, parisuhteessa ehkä jos saisi siitä paljon hyötyä. Kaverilta ei voi saada tarpeeksi. ;)

Mä oon ollu tällaisen neuvojan ja opastajan kanssa kolme vuotta parisuhteessa. Perus fiilis on nykyään, että en osaa mitään, vaikka mitä osaisin. Toinen on opastuksillaan lytännyt itsetunnon. Suosittelen kaikille itsetuhoisille masokisteille.

Vierailija
8/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että olen melko vahva persoona, mutta en osannut tällaista odottaa. Kuulemma puhun myös aikuisille kuin lapsille ja nostan itseäni jalustalle latistamalla muita. Enpä tiedä mitä tästä pitäisi nyt ajatella.

Ap

Vierailija
9/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
10/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko?

Vierailija
11/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän juuri tuollaisen ihmisen! Kamalin ihmistyyppi ikinä, kukaan ei pidä teistä.

Vierailija
12/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että olen melko vahva persoona, mutta en osannut tällaista odottaa. Kuulemma puhun myös aikuisille kuin lapsille ja nostan itseäni jalustalle latistamalla muita. Enpä tiedä mitä tästä pitäisi nyt ajatella.

Ap

Niin tyypillistä että te vittuilevat päällepäsmärit ajattelette olevanne vain "vahvoja persoonia". Oikeasti olette vain huonokäytöksisiä ja vittumaisia ääliöitä. Mieti omaa käytöstäsi, ehkä kaverisi vain kertoi totuuden.

Vierailija
13/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti kannattaa ajatella muita ennen itseään.

Vierailija
14/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannattaa vissiin varovasti kysyä muiltakin kavereilta, onko väitteessä perää. Moni on mielestään vahva persoona ja muiden mielestä jyrjääjä.

Vierailija
15/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna vituttaa. Tuntuu hyökkäykseltä.

Ap

Vierailija
16/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suoraan sanottuna usko että toi täysin valetta ainakaan olis, ei kukaan tollasta voi laukoo ilman että siinä olis vähän jotain perääkin. Musta tuntuu että sulla ois peiliinkattomisen paikka. 

Vierailija
17/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ehkä sä nyt ymmärrät miltä muista ihmisistä sun tapa kommunikoida tuntuu, sait omaa lääkettäsi. Kysele muitten mielipiteitä, että kokevatko he sut jyrääväksi tankiksi, jos näin on, niin on syytä alkaa muuttamaan käytöstä.

Mullakin särähti korvaan kommenttisi siitä, että olet vain vahva persoona. Sillä samalla lauseella te sosiaaliset tiejyrät aina itseänne kuvaatte. Yksi rasittavimmista ihmistyypeistä, pyrin pitämään kanssakäymisen teidän kanssa aina minimissä.

Vierailija
18/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös "suorasanainen". Sekin on kaunisteltu termi, jolla epäkohteliaat loukkauksia laukovat kuvailee itseään.

Vierailija
19/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen vaan rehellinen, suorasanainen ja vahva persoona". Näin itseään kuvailevat eivät keskustele muiden kanssa, he ilmoittavat muille miten asiat hoidetaan ja mitä mieltä niistä pitää olla. Aina äänessä, aina pätemässä muitten kustannuksella.

Vierailija
20/28 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun tekisi mieli sanoa eräälle kaverilleni juuri nuo kyseiset asiat, mutta hän luultavasti kokisi sen hyökkäyksenä ja lopputuloksena minä olisin se huono ihminen, kun hän osaa aina kääntää kaiken minun syykseni.

En tiedä miksi olen yhä hänen ystävänsä, kyllä hänelläkin on toisaalta niitä hyviä hetkiä. Varmaan siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän