Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti Turun Burger Kingissä

Vierailija
04.04.2017 |

Mieti seuraavan kerran etukäteen, kannattaako tulla sinne lasten kanssa ja huutaa koko ruokailun ajan. Vitutti kuunnella sua. Ennen kaikkea, kun kailotit lapsille että "nämä annokset on maksaneet maltaita ja te ette syö". Katso peiliin ja ruoki kakarasi kotona.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä antaa sinulle oikein määritellä miten kenenkin tulee elää?

Eikö se nyt ole aika helppo määritellä ettei ravintolassa saa huutaa? :D Yrititkö olla väkisin eka ketjuun vastannut vai miksi tuollainen aivopieru pääsi ilmoille..

Ehkä ihan siksi, että en itse ole ollut paikalla ja mikä on kenellekin huutamista. Tässähän on tilanne esitettynä vain YHDEN osapuolen lasien läpi katsottuna

Mistä tiedät että ap:lla on silmälasit?  Olitko se sinä siellä kailottamassa? Vai tarkoitatko juomalasien läpi katsottuna? Eikö Burger Kingissä ole pahvimukit? 

Kur kur. Nyt oli niin näppärää, että koen itsetuntoni tulleen suorastaan raiskatuksi.

??

Vierailija
22/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, nyt ei saa lasten kanssa mennä enää mihinkään. Aiemmin sanottiin, että ei lapsia oikeisiin ravintoloihin pilaamaan aikuisten elämyksiä. Että menkööt perheelliset sinne hampurilaiselle harjoittelemaan ruokailua. Ja nyt kun joku menee niin sekin on niin vitun väärin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viehän tuo ruokarauhan kaikilta Turun Burger Kingin gourmeta nauttivilta. Vai eivätkö hampparijuntit ole mielestäsi oikeutettuja ruokarauhaan?

Mutta itse asiaan: olisit antanut suoraa palautetta, ap. Tai edes ollut avauksessasi vähän tarkempi: mikä Turun Burger King (jos siellä on useampia), minä päivänä, kello mitä? Mistä tiedät, että kys. nainen käy palstalla ja reklamaatiosi menee perille? Myös omalle puolisolle, kavereille, naapureille, sukulaisille voi ihan naamakkain valittaa, jos on kaupungilla joutunut alttiiksi muiden ärsyttävälle käytökselle. 

Vierailija
24/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat valittaa. Jos ap olisi hoikka, niin ei pillastuisi hampurilaisen syönnin ruokarauhasta. NOLOA

Vierailija
25/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viehän tuo ruokarauhan kaikilta Turun Burger Kingin gourmeta nauttivilta. Vai eivätkö hampparijuntit ole mielestäsi oikeutettuja ruokarauhaan?

Mutta itse asiaan: olisit antanut suoraa palautetta, ap. Tai edes ollut avauksessasi vähän tarkempi: mikä Turun Burger King (jos siellä on useampia), minä päivänä, kello mitä? Mistä tiedät, että kys. nainen käy palstalla ja reklamaatiosi menee perille? Myös omalle puolisolle, kavereille, naapureille, sukulaisille voi ihan naamakkain valittaa, jos on kaupungilla joutunut alttiiksi muiden ärsyttävälle käytökselle. 

No jos itse etsisin hampurilaisia syövää, useamman lapsen omaavaa ja huutavaa äitiä, niin mistä muualta lähtisin tavoittelemaan ko. kohderyhmää kuin täältä?

-ei ap

Vierailija
26/26 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on rasvapurilainen jäänyt ahmimatta kiljuvien lasten takia.

Kai ap mätit metelin keskellä hienon ravintola lounaasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi