Äiti Turun Burger Kingissä
Mieti seuraavan kerran etukäteen, kannattaako tulla sinne lasten kanssa ja huutaa koko ruokailun ajan. Vitutti kuunnella sua. Ennen kaikkea, kun kailotit lapsille että "nämä annokset on maksaneet maltaita ja te ette syö". Katso peiliin ja ruoki kakarasi kotona.
Kommentit (26)
Nonni, nyt ei saa lasten kanssa mennä enää mihinkään. Aiemmin sanottiin, että ei lapsia oikeisiin ravintoloihin pilaamaan aikuisten elämyksiä. Että menkööt perheelliset sinne hampurilaiselle harjoittelemaan ruokailua. Ja nyt kun joku menee niin sekin on niin vitun väärin. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä antaa sinulle oikein määritellä miten kenenkin tulee elää?
No viehän tuo ruokarauhan kaikilta Turun Burger Kingin gourmeta nauttivilta. Vai eivätkö hampparijuntit ole mielestäsi oikeutettuja ruokarauhaan?
Mutta itse asiaan: olisit antanut suoraa palautetta, ap. Tai edes ollut avauksessasi vähän tarkempi: mikä Turun Burger King (jos siellä on useampia), minä päivänä, kello mitä? Mistä tiedät, että kys. nainen käy palstalla ja reklamaatiosi menee perille? Myös omalle puolisolle, kavereille, naapureille, sukulaisille voi ihan naamakkain valittaa, jos on kaupungilla joutunut alttiiksi muiden ärsyttävälle käytökselle.
Lihavat valittaa. Jos ap olisi hoikka, niin ei pillastuisi hampurilaisen syönnin ruokarauhasta. NOLOA
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä antaa sinulle oikein määritellä miten kenenkin tulee elää?
No viehän tuo ruokarauhan kaikilta Turun Burger Kingin gourmeta nauttivilta. Vai eivätkö hampparijuntit ole mielestäsi oikeutettuja ruokarauhaan?
Mutta itse asiaan: olisit antanut suoraa palautetta, ap. Tai edes ollut avauksessasi vähän tarkempi: mikä Turun Burger King (jos siellä on useampia), minä päivänä, kello mitä? Mistä tiedät, että kys. nainen käy palstalla ja reklamaatiosi menee perille? Myös omalle puolisolle, kavereille, naapureille, sukulaisille voi ihan naamakkain valittaa, jos on kaupungilla joutunut alttiiksi muiden ärsyttävälle käytökselle.
No jos itse etsisin hampurilaisia syövää, useamman lapsen omaavaa ja huutavaa äitiä, niin mistä muualta lähtisin tavoittelemaan ko. kohderyhmää kuin täältä?
-ei ap
Nyt on rasvapurilainen jäänyt ahmimatta kiljuvien lasten takia.
Kai ap mätit metelin keskellä hienon ravintola lounaasi?
??