Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän laihduttajat avoin painonpudotysryhmä vko28

07.07.2008 |

Mukavaa kesäistä maanantaita.

Keli on harmaa ja kolea, pöyristyttävän sekainen koti odottaa järjestelijäänsä, lapset kiukkuavat ja tappelevat, olo on katkonaisen yön jälkeen sumuinen ja tympeä... Mutta HURRAA - vaaka näytti yllättäin tasan kiloa vähemmän kuin perjantaina. Kyllä tuon tiedon valossa jaksaa helposti ankeammankin päivän hymyillä läpi. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno pudotus paumir!

Minulla lähtenyt viikossa vaivaiset 300g

29.6 85,3

7.7 85

nyt alkaa pienimuotoinen herkkulakko, saan siis kahvilla ottaa yhden keksin, pullan tms. Mutta karkit ja sipsit pannassa nyt ens alkuun 3pvää..saa nähdä kuinka kauan jaksan!?

Eka välietappiin ois matkaa 1,6kg, jokohan nyt sais tällä viikolla nuo pois jos oikein kovasti yrittäis?? =)

Mukavaa viikkoa kaikille!!

Vierailija
2/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomalta palattu takas kotiarkeen ja syömisten tarkkailuun.

Mulla taas alko menkat, kaks viikkoa sitten oli, ja ovat niin kipeet että, otin just lääkettä kunnolla että voi lasten kanssa olla.

Perjantaina puntarille ja katotaan mitä lomalla tapahtu, miinusta vai mitä:..

nyt siivoon noi sotkut kun yks murensi leivät lattialle.

Mutta kaikille hyvää miinusta ja hyvää loppukesää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sillä lisäkiloja pukkaa väkisinkin x) Raskaustesti näytti viime vkolla jo plussaa, joten jos kaikki menee hyvin, maalisvauva syntynee ensi vuonna =D

Vilkutuksia kovasti kaikille, ja etenkin tsemppiä!!!!!!!!!!!!!!!!

Pi-Ki rv4+4

Vierailija
4/11 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sillä lisäkiloja pukkaa väkisinkin x) Raskaustesti näytti viime vkolla jo plussaa, joten jos kaikki menee hyvin, maalisvauva syntynee ensi vuonna =D

Vilkutuksia kovasti kaikille, ja etenkin tsemppiä!!!!!!!!!!!!!!!!

Pi-Ki rv4+4

5/11 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taas hävis teksti tuhka tuuleen...

Paumirille...hienoa viikon pudotuksestasi!! Ja kiitos sulle tsempeistä...mutta turkkanen tuo mittanauhaki näyttää kutistuneen eli ei mitat ole mulla pienentyneet...

Tirppiski hienot miinukset sait!

Viime perjantaina unohtu laittaa puntarin tulokset....miinusta 400g eli 85,4kg...ja toivottavasti pudotusta ois tuonne perjantaihin kans...

Pi-Ki: oikein paljon onnea! Aivan ihanaa! Mutta voipi olla että mää tuun perässä sillä eilen testasin haalean plussan! tänään testi näytti samaa...mutta vielä en maaliskuisiin tule, en uskalla ku mulla tää on ollu mitä on...Mutta toivottavasti törmätään siellä ja odotettaisiin yhdessä kevyesti :D

Jossuuki ilmestyi mukaan kuvioihin!

Mites Mehiz jakselee kasvavan vauvamasun kanssa?

Koti on meilläki ku pommin jäljiltä...ois pitäny keretä siivota ennen lomia ettei ne lomat mene siivotessa...mutta katotaan nyt miten käy...

Lomaa ootellessa, vielä 2,5pv....

nani

Vierailija
6/11 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistä mä saisin taas innostuksen?

lenkille ym, syömiset aikahyvin pysynee kasas..

meillä nuorimmainen innostu nyt kolhii ittee, täyttää kuun lopussa vuode, ma meni rattiaista nurin lattialle ja nenöä valu verta, tänää syöttötuolista ja ei muuta kun sairaalaan kun huus vaan ja aristaa paikkoja, nyt seurataan, kädessä varmaa joku ja päässä kuhmu, huh sellanen rimpuilija.'

täällä aurinko paistaa , meen kohta pihalle ruohoja harventaa ja laittaa kuntoo pihaa, huomenna jos hyvä ilma kövelen 2km päähä kukkakauppaa ja takas, vähä lenkkii jos sais taas innostusta.

pyörän saan ens viikolla, saa lähtee lasten kaa lenkille

Vierailija
7/11 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut myös Nanille!!! Toivotaan että + tummuu ja kaikki menee hyvin!

Vierailija
8/11 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa tasan 69kg, eli sama kuin maanantaina MUTTA kilon vähemmän kuin viime punnituspäivänä.

Nyt poistun ainakin muutamaksi päiväksi pois nettiyhteyden ulottuvilta. Käydään vähän perheen voimin reissaamassa.. Että palataanpa taas.

Intoa ja keveyttä kaikille!

9/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiih...loman pitäisi tänään alkaa, vihdoinki...mies kyllä tuossa totesi että muutama homma pitää vielä ens viikolla tehä...höh...

Mutta puntarilla kävin tänään...tasan 85kg eli miinusta taas sen 400g viime viikosta...onneksi sentään miinusta....hidasta kyllä on vaikka kaikki ihanat pullat ja keksit oon jättäny pois ja tuskin se mun jädepahe kuitenkaan painoa ylläpitää...ku sitä mää olen aina kuiteski syöny...en sentää kaikkea jätä pois sillä se kostautuu ja pahasti AINA...

Kiitos onnitteluista vaikka varovaisista sellaisista...vielä en ole uskaltanu testata uudelleen...pelottaa jospa se ei siitä vahvistukkaan...mutta pilatesohjaajani kanssa juttelin niin sitä vois jatkaa vaikka raskaana olisiki koska sitä on tehny ennen raskauttaki ja sittehän liikkeet tehhään vähä eri tyyliin ja voinnin mukaan...

Mutta nyt meen tekeen nuo työhommelit loppuun että joskus voisi edes aatella jäävänsä lomalle niin ettei joku asia korvenna mieltä...

Ihanaa kesänjatkoa...voipi olla että hiukka hiljenee täältä päästä mutta kurkkailen välillä kuitenki

nani

Vierailija
10/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin tänne.

Ja painoa 11.7.07 74.2kg

miinusta 700g olisko kolmessa viikossa. No suomessa en kattonu mitä laitoin suuhun ja lenkillä en käyny niin ihan tyytyväinen, jos enne marraskuuta pääsen 6 alkavaan lukuun niin hyvä.

Meillä mies kipee, itellä nenä vuotaa ja pää kipee.

Eilen tein pihalla hommia, sellanen rimmeri jota pitää kannatella ilmaassa ja heilutella ees taas, joku ihme keksintö, on tän asunnon oma niin kyllä tuntuu käsissä ja vatsalihaksisaa ja sivuilla, että jotain tehny.hyvä reeni.

onnittelut plussanneille, meitä kohta ketäänm pudottamassa täällä, älkää lähtekö minnekkää, olkaa mukana ja tarkkailkaa painoa ees medä kanssaa ja stempakkaa meitä:)

nyt mentävä paimentaa lapsia.

SOrry kirjotusvirheet

Vierailija
11/11 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan istuttua autossa melkein 2000km! oli ihan kiva reissu, mutta kyllä on mukava tulla kotiinkin. Miehellä vielä pari viikkoa lomaa ja kaikenlaista ohjelmaa olisi vielä. Vaakalla en ole käynyt, hirvittää ajatuskin. Jospa mä loppuviikosta sinne tokenisin.

Onnittelut pi-ki vauva uutisista, hienoa! meitä on nyt sitten ainakin kaksi odottajaa, toivotaan että nani liittyy mukaan.

Mulle on aluraskuksissa kertynyt sitä painoa herkemmin, kun huonoon oloon napsii vähän mitä sattuu ja liikkumaan ei innosta.. Ja eipä tää kesäloma mitenkään helpota asiaa...

joo, jatkan pyykinpesua, jota kertyi viikon reissulta ihan mukavasti. Kauppaan pitäisi myös suunnata.

palailen loppu viikosta kertomaan ultra kuulumisia, jännittää että miten asiat siellä masussa oikein on..

mehiz joka toivoo niitä lämpimiä ilmoja (että sais villasukat jättää kaappiin jo ;) )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä