Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eteenpäin kun saa treffeillä pakit ja on oikeasti tosi kiinnostunut siitä ihmisestä

Vierailija
03.04.2017 |

Kauan odotettujen treffien saldo oli siis pakit enkä oikein ymmärrä että miksi ja mitä tapahtui... Miten tästä nyt eteenpäin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ne treffit oli? Pakit siis tuli, jatkotapaamisen vai minkä suhteen? Ehdottelitko sinä suoraan seksipuuhia, menittekö suoraan sänkyyn (jos se toinen säikähti eikä ollutkaan valmis sellaiseen, vaan olisi halunnut tutustua sinuun ensin enemmän ?)? No anyway onko toivo ihan heitetty?

Tottakai toivo on heitetty. Tyhmintä mitä voi tehdä on elätellä toiveita ihmisestä, joka on ilmaissut ettei häntä kiinnosta. Millainen parisuhde tulisi siitä jos toinen on hieman vastentahtoisesti liikkeellä?

Vierailija
22/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harrastettu seksiä, käytiin kahvilla ja juteltiin vain, ja minusta vielä siinä vaiheessa kaikki meni ihan hyvin. Sitten treffien lopussa hän sanoi että on miettinyt ja tullut siihen tulokseen että etsitään molemmat varmaan jotain muuta. Olin ihan että mitäh... Osasin vain sanoa että aijaa okei ja sitten jo hyvästeltiin. Mitään ei olla sen jälkeen enää juteltu. En tiedä edes että mitä häneltä kysyisin, vai olisiko parempi vain antaa koko jutun olla. Olen vain tosi hämmentynyt ja surullinen ja mietin että mitä tapahtui, onko syy minussa vai hänessä.

Ap

syy on siinä ettei hän halua sinua. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään roikkunut hänessä, kiinnostus oli treffeihin asti molemminpuolista. Juteltiin aktiivisesti ja tultiin tosi hyvin juttuun, tuntui että kaikki arvot ja kiinnostuksenkohteet osui hyvin yhteen ja hän jopa ehdotti että mentäisiin kesällä yhdessä reissuun. Itse ainakin olin hyvin ihastunut ja luulin että hänkin on... Nyt tuntuu niin tyhmältä. :(

Ap

Tässä nyt minusta auttaisi se, että saisit selvyyden MIKSI toinen ei haluakaan jatkaa, että et jää epätietoisuuteen asian kanssa. Eli rehellinen vastaus tulisi saada siltä kiinnostuksen kohteelta ja vielä niin, että sinun vielä tulisi se ymmärtää.

Ei tuollaisia aina edes voi määritellä. Kyse voi olla intuitiivisestä tunteestakin. Pitäisikö sitten ravistella toista että tunteen voisi muuttaa?

Vierailija
24/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harrastettu seksiä, käytiin kahvilla ja juteltiin vain, ja minusta vielä siinä vaiheessa kaikki meni ihan hyvin. Sitten treffien lopussa hän sanoi että on miettinyt ja tullut siihen tulokseen että etsitään molemmat varmaan jotain muuta. Olin ihan että mitäh... Osasin vain sanoa että aijaa okei ja sitten jo hyvästeltiin. Mitään ei olla sen jälkeen enää juteltu. En tiedä edes että mitä häneltä kysyisin, vai olisiko parempi vain antaa koko jutun olla. Olen vain tosi hämmentynyt ja surullinen ja mietin että mitä tapahtui, onko syy minussa vai hänessä.

Ap

Ja nyt mietit mitä teet? No toinenhan sen sanoi jo hyvin selvästi: molemmat etsivät jotakin muuta. Eli se siitä, anna olla ja etsi jotakin muuta. Selityksiä ei tarvita ja asiaa on turha enää jahkailla.

Vierailija
25/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies haki kevyttä seksisuhdetta ja huomasi sinun toivovan oikeaa parisuhdetta?

Vierailija
26/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa ihminen, joka on torjunut sinut? Eikö jo itsetunto laita unohtamaan tyypin, jolle ei kelpaa?

Kaikki eivät yllä tuon tason itsepetokseen, että suljetaan mielestä kaikki negatiivinen.

Miten tuo liittyy aiheeseen? Jos henkilö A sanoo henkilö B:lle, että kiitos, mutta ei kiitos, niin mitä itsepetosta se on, että lähtee eteenpäin? Eikö se ole itsepetosta enemmänkin, jos jää tuumimaan, että jospa nyt kuitenkin?

Vierailija
27/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään roikkunut hänessä, kiinnostus oli treffeihin asti molemminpuolista. Juteltiin aktiivisesti ja tultiin tosi hyvin juttuun, tuntui että kaikki arvot ja kiinnostuksenkohteet osui hyvin yhteen ja hän jopa ehdotti että mentäisiin kesällä yhdessä reissuun. Itse ainakin olin hyvin ihastunut ja luulin että hänkin on... Nyt tuntuu niin tyhmältä. :(

Ap

Älä välitä noista typeristä huutelijoista.

Aika iso merkitys on minkä ikäisiä te treffailijat olette? Teinejä vai kolmikymppisiä?

Olisiko sinulla mahdollisuus olla mukana jossakin harrastuksessa tms., jossa ihastuksesi kohde on? Että voisi tutustua neutraalimmin kaveripohjalta kuin deittailu. Yksi syyhän voi meinaan olla, että toinen ei välttämättä halua parisuhteeseen/seurustelusuhteeseen, tai ... Suomessa treffit on niin vakavat aina. Käydään yksillä treffeillä ja sitten heti pitää päättää mennäänkö sänkyyn ja ruvetaanko seurustelemaan. Seuraavalla viikolla hääpäivän pohtiminen. Kun onhan yksien treffien perusteella aika vaikea (tuon toisen ehkä) tehdä sitä päätöstä seurustelusta - eli pitäisi saada nyt joku toiminto, jossa voisitte kaveripohjalta tutustua vähän kevyemmin alkuun.

Jos olette kovin nuoria ja siis esim. festari-ikäistä sakkia, niin joku kaveriporukka ja kesäfestareille. Eli voisit kysyä - ja sano että kaveripohjalta - mukaan (reissusta oli puhe). Mökki-ilta porukalla - saisitko hänet sellaiseen mukaan?

Vierailija
28/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten suoraan kysynyt mitä se muu oli, jota hän etsi (vs. sinä)? Tai voitko kysyä tätä vielä? Sano, että jäi vaivaamaan.

Vierailija
29/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripohjaista tutustumista alkuun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä välitä noista typeristä huutelijoista.

Aika iso merkitys on minkä ikäisiä te treffailijat olette? Teinejä vai kolmikymppisiä?

Olisiko sinulla mahdollisuus olla mukana jossakin harrastuksessa tms., jossa ihastuksesi kohde on? Että voisi tutustua neutraalimmin kaveripohjalta kuin deittailu. Yksi syyhän voi meinaan olla, että toinen ei välttämättä halua parisuhteeseen/seurustelusuhteeseen, tai ... Suomessa treffit on niin vakavat aina. Käydään yksillä treffeillä ja sitten heti pitää päättää mennäänkö sänkyyn ja ruvetaanko seurustelemaan. Seuraavalla viikolla hääpäivän pohtiminen. Kun onhan yksien treffien perusteella aika vaikea (tuon toisen ehkä) tehdä sitä päätöstä seurustelusta - eli pitäisi saada nyt joku toiminto, jossa voisitte kaveripohjalta tutustua vähän kevyemmin alkuun.

Jos olette kovin nuoria ja siis esim. festari-ikäistä sakkia, niin joku kaveriporukka ja kesäfestareille. Eli voisit kysyä - ja sano että kaveripohjalta - mukaan (reissusta oli puhe). Mökki-ilta porukalla - saisitko hänet sellaiseen mukaan?

Ap EI KYSY ENÄÄ MITÄÄN!!! Tuliko selväksi vai mikä helskutti siinä on niin vaikea ymmärtää jos toinen sanoo ettei kiinnosta?!? Ihan sama onko 12 vuotias tai 55 vuotias, toinen on sanonut ilmeisesti ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa mielipiteensä, hyvästellyt ja lähtenyt, joten nyt ap lopettaa täysin kokonaan toisen miettimisen. Onko selvä?

Vierailija
30/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla ja lopeta sen toisen ihmisen kyylääminen! Kaltaisesi takiaiset ovat ihan karmeita tyyppejä. Jos toinen ei ole sinusta kiinnostunut, niin hän ei ole ja tuskin tulee koskaan olemaankaan. Hän on antanut tilaisuuden ja huomannut, että se riitti, joten anna toisen elää ja olla rauhassa. Olisi sairasta sinulta yrittää tässä vaiheessa enempää.

Millä perusteella sanot, että ap kyylää ja on karmea takiainen? Kai sitä nyt saa olla pettynyt.

Tsori, ehkä hieman vahvasti ilmaistu, mutta ap:n kirjoitus toi heti mieleen parikin täällä kirjoittelevaa mt-ongelmaista, joilla on tapana jatkaa kielloista huolimatta toisen ihmisen kyttäämistä ja itselläni oli aikanaan sellainen kyttääjä myös. Karvat nousivat kirjoituksesta siis heti pystyyn, sillä jos toinen ei ole kiinnostunut, niin hän ei ole kiinnostunut. Se siitä.

Vierailija
31/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan odotettujen treffien saldo oli siis pakit enkä oikein ymmärrä että miksi ja mitä tapahtui... Miten tästä nyt eteenpäin?

Sopeudut ja jatkat yhteiskunnan normaalina jäsenenä. Tai kilahdat ja ryhdyt hulluksi stalkkeriksi päätyen vankilaan tai mielisairaalaan. Kummallakin vaihtoehdolla on puolensa ja kannattajansa.

Vierailija
33/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässä nyt minusta auttaisi se, että saisit selvyyden MIKSI toinen ei haluakaan jatkaa, että et jää epätietoisuuteen asian kanssa. Eli rehellinen vastaus tulisi saada siltä kiinnostuksen kohteelta ja vielä niin, että sinun vielä tulisi se ymmärtää.

Ei kenenkään tarvitse mitään selvityksiä laatia siitä, miksi ei halua ap:n kanssa treffeille.

Vierailija
34/34 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei kenenkään tarvitse mitään selvityksiä laatia siitä, miksi ei halua ap:n kanssa treffeille.

Täsmälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän