Me mennään naimisiin!! <3
2008 eli kahden vuoden päästä. Siksi siirtyi häät kun halutaan maksaa kaikki itse ettei tarvi ruinalla mm anopilta :) Missähän vaiheessa olisi hyvä kertoa vanhemmille ja appivanhemmille?
Kommentit (6)
Onnea teille päätöksestänne. En kyllä välttämättä kertoisi vielä kuin että olette suunnittelemassa häitä. Miksi vasta silloin??
Heistä on kuitenkin kivasti apua häiden järjestelyissä.
Kyllä ensivuonnakin voisi mennä naimisiin, jos se rahasta on kiinni, reilussa vuodessa ehtii säästää jo sievoisen summan.
Me ruvettiin säästämään häihin viime vuonna tähän samaan aikaan ja kohta on kasassa tarvittavat 7000e (hui!) mikä häihin uppoaa. Olen pienipalkkainen (käteen jää 1200 e kuussa) mutta kyllä siitäkin on hyvin saanut säästettyä. Tosin meillä ei ole lapsia, että sen takia rahaa jää enemmän käyttöön.
Mutta itse asiaan, ei varmaan vielä kannata alkaa mainostaa häitä. Kyllä sitä ehtii myöhemminkin hössätä ihan tarpeeksi.
Vierailija:
Kyllä ensivuonnakin voisi mennä naimisiin, jos se rahasta on kiinni, reilussa vuodessa ehtii säästää jo sievoisen summan.
.
Eli mun opiskelut on esityttävä hiukan ja rahat on saatava kasaan. Ei sitä pelkällä pyhällä hengellä eletä....
t.ap
ettei opintotuesta paljon säästellä. Mutta hiljaa hyvä tulee:) Onnea kauheasti tulevalle morsiamelle!
onko väärin säästää rahat =(? ap