Suvi Pitkäsen uusin insta kuva
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ompa Suvilla komea auto! Kyllä on palstamammat kateellisia :D Myönnän itse ainakin olevani... Kun alla on vain 3 tonnin volvo...
Ei tartte olla kade kun itsekin mersulla ajan.
Mutta sen sanon että suvi näyttää korpilta, ihan oudot silmät.
Kuka tuon huulten törrötyksen on keksinyt? Tai, että se on kaunista? Veikkaan niitä jotka niitä operaatioita tekevät. Mitä se sitten onkin joku lip filler tms ja sitten nämä heikkolahjaisimmat miettivät, että joo, mullekin tommoset. Mulla on varaa tämmösiin huuliin, heh. Sitten näyttää siltä kuin ajaisi autolla 120 kmh pää ulkona ikkunasta ja mälli huulessa.
Miltäköhän naama näyttää 10v päästä?
Miksei kukaan ton naamahirviön tutuista ole vienyt naamahirviötä psykiatriselle osastolle? Oman naamansa muuttaminen hirviönaamaksi on vakava mielenterveydellinen aivovammahäiriö. Lastensuojeluilmoituksen paikka! Tulee aina oksennus suuhun kun näkee tuon naamahirviön kuvan.
Mä oon metropolin sivuilta katsonut sen sarjaa. Ei se siinä niin ruma ole.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/pģBSarTRdFJou/
Näyttäiskö tältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/pģBSarTRdFJou/
Näyttäiskö tältä
Sori, väärä kuva
Tämä 2010 luvun kauneusihanne on kaikkien aikojen järkyttävin.
Jos nyt ei lasketa kymmenientuhansien vuosien takaista läskijumalointia.
En tajua noita huulia, enkä silmiin liimattavia rikkaharjoja. En käsitä yletöntä rasvojen pois tiristämisiä, pallotissejä, enkä oranssia ihoa.
Nolottaa kun ihmiset kaiken kukkuraksi kuvaavat tärveltyä habistustaan itsensä ja selkänsä skolioosille vääntäen, ikuisiksi ajoiksi kaikkien tulevien kymmenien miljardien ihmisten nähtäväksi.
Perse pitkällä ja puserrettuna, huulet purskautettuna kilometrin päähän naamasta ja silmät tihruiksi vedettyinä lattiaharjain alla.
Huulten, varsinkin alahuulen turvotus kertoo paksusuolen ahdingosta.
Ei ole kaunista, ei.
Harmi, että aiemmin niin luonnonkaunis nainen on pilannut ulkonäkönsä. Ihan hirveen näköinen nykyään, ja huhuh mitä esimerkkiä näyttää kahdelle pienelle tytölle :(