Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinkiläiset! Millä perusteella valitset ehdokkaan? Itse valitsen tällä kertaa ns. yhden asian puolesta ja löysinkin

Vierailija
03.04.2017 |

oikein passelin: Mari Rantanen, perussuomalaiset.

Kun kaikkia itselle tärkeitä asioita ei voi saada samassa ehdokkaassa, valitsin nyt sen perusteella, mikä asia minulle tärkein, tänään, tässä elämäntilanteessa, erityisesti näin ädin vinkkelistä katsottuna.

Mites muut, onko ehdokas löytynyt?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin etukäteen vaihtoehtoja ja huomasin yhden varsin hyvän. Tein vaalikoneen ja tämä vaihtoehto tuli mun top3, joten valinta on selvä. Kyseessä siis Matias Turkkila, ps

Vierailija
2/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman kiltin kuuloinen nimi ja ei kokoomuksesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue on selvä ja raakkaan vielä muutamien kynnyskysymysten, kuten keskuspuiston perusteella.

Vierailija
4/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä tulos Helsingin osalta. Veikkaan, että aika moni äänestää perussuomalaisia, vaikka ei sitä ääneen sanoisikaan, edes tutuilleen. 

Vierailija
5/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että Vihreät vie voiton Helsingissä. Itse en kyllä niitä äänestä. Oma ehdokas vielä mietinnässä.

Vierailija
6/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että Vihreät vie voiton Helsingissä. Itse en kyllä niitä äänestä. Oma ehdokas vielä mietinnässä.

Olisi outoa. Kun kuitenkin suurin osa helsinkiläisistä ei halua esim. suurmoskeijaa tai enempää kaupunkibulevardeja ja vihreistä taas lähes kaikki näiden puolesta. 

Vierailija
7/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ratkaisee seuraavat asiat: ei suurmoskeijaa, keskuspuiston säilyttäminen (lähiympäristöäni), ei enempää yksityisautoilun rajoittamista (tarvitsen työssäni päivittäin autoa). En ole vielä ihan varma ehdokkaasta.

Vierailija
8/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat asiat oli kynnyskysymyksiä: Malmi säilytettävä lentokenttänä ja ei kaupunkibulevardeille. Persulle meni ääni.

Vierailija
9/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arponut parin eri puolueen välillä ja perehtynyt heidän ohjelmaansa, sitten valinnut niistä sopivan ehdokkaan. Sdp:lle meni ääni.

Vierailija
10/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lienee sama "yksi asia", joka määrittää ääneni, kuin ap:lla.

Vierailija
11/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tärkeänä terveellisiä päiväkoti- ja koulutiloja. Malmin kenttä voidaan säilyttää eikä suurmoskeijaa.

Mutta en silti haluaisi persuja äänestää.

Vierailija
12/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevälle kunnallispoliitikolle ääni. Kaupunki kasvaa ja se on hyvä asia. On vihreää asua isossa kaupungissa ja jättää korvet susille. Äänestän sitä vihreää joka iloisimmin kannattaa kaupungistumista ja Helsingin rakentamista elämäntapaliberaaliksi suurkaupungiksi.

Vierailija
13/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea päätös. Joku moskeijaa vastustavasta täytyy valita.

Vierailija
14/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän sellaista, joka mahdollisimman paljon vastustaa vihreiden politiikkaa.

Vierailija
15/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu jotta saataisiin tämä neekeriongelma parempaan suuntaan.