Mitä tapahtui Pirjo Laitilan tyttärelle?
Pirjo oli Facebookissa päivittänyt tyttärensä Marikan tilanteesta reilun kahden viikon ajan, mutta nyt se on poistettu. Mikähän Marikan vointi on nyt? Marika siis leikattiin 17.3 Kemissä sairaalassa, josta hänet siirrettiin hoitovirheen jälkeen oyssiin. Oyssissa marika on ollut nyt kaksi viikkoa hengityskoneessa.
Asiahan ei minulle millään tavalla kuulu, mutta jäi mietityttämään hänen kohtalo. Joka päivä tuli luettua tilannepäivitystä Marikan voinnista. Kosketti jotenkin todella paljon. Marika on siis 31 - vuotias ja kolmen pienen lapsen äiti. Kemissä olivat välinpitämättömiä hänen kivuista.
Kommentit (28)
Mietin, että oisko epähuomiossa ollu kaikille jaossa nuo päivitykset ja nyt rajannu ne kavereilleen/lähipiirille... Aika moni päivittää facea julkisesti, eikä ite edes hoksaa sitä!!! Mulle ei kyllä enää tuota päivitystä näy, en ole kaveri. Mutta mahtavaa, jos paraneminen on alkanut!!!
On kyllä kumallista kun ei näy taaskaan sitä juttua siitä leikaukseta että mikä on Marikan tilanen kävin päivitäin lukemassa että mikä oli tilanen ja nyt on huoli :( että onko marika vielä hengissä kun ei voi lukea mistään että mikä on tämän hetkinen tilanen.
Onko kellään tietoa Marikan tilasta?
Tilenne jatkuu, hän on edelleen nukutettuna ja käy leikkurissa, mutta tulehdusarvot ovat laskeneet ja toivoa paremmasta on....eli tilanne jatkuu nyt toivonmukaan parempaan suuntaan.
Marika jäi henkiin.
Mun tulehdusarvot oli korkeimmillaan 725 tienoilla, munuaiset lopetti toimintansa, oli septinen shokki ja minut laitettiin hengityskoneeseen. 11 kertaa kävin leikkaussalissa, ekalla kerralla aukaistiin, viimeisellä suljettiin ja välissä oli lähes kuukausi jonka aikana taistelin elämästäni päivä kerrallaan. Niin moni asia tässä yhtälössä olisi voinut minut viedä..
Pysyviä vaurioita jäi, terapia jatkuu niin kropan kuin päänkin puolesta.. Mutta olen hengissä ja lapsilla on äiti.
Äitini kirjoitti tapahtuneesta facebookkiin siksi ettei hänen tarvitse kaikille alkaa erikseen selittämään tapahtumia päivittäin, tuttavapiiri kun meillä on laaja, mutta en minä kuten ei äitinikään uskonut että asia tulisi saamaan näin paljon julkisuutta ja siksi minä teen myöhemmin tästä tapauksesta julkisen ettei tarvitse kenenkään enään miettiä miten minulle kävi..
Kiitos.
Marika
Todella hienoa, että Marika on paranemaan päin.
Toivon Marikalle ja hänen perheelleen voimia sekä Pirjo äidille, joka hienosti kertoi tyttärensä hoidon vaiheista.
💖💗💞