Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan michael kors, ralph lauren jne merkkisiä laukkuja ja vaatteita

Vierailija
03.04.2017 |

Niin junttia. Myös LV menee samaan kategoriaan vaikka hintavampi onkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta vihaat?

Vierailija
2/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi liioitella. 

Vierailija
4/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vihaa rauhassa. Minulla on lähes pelkkiä Lauren Ralph Lauren vaatteita, koska istuvat hyvin kropalleni, ovat tyyliltään minun makuuni, ja ovat kohtuuhintaisia.

Vierailija
5/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Vierailija
6/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ovat ok. Mutta miksi Michael Kors-laukku on hienompi kuin vaikka Marimekon vastaava?

Vierailija
7/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Lauren on tyylikäs, MK on sopuleille.

Vierailija
8/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Kors -tuotteet ovat kuten merkin luojakin. Sehän on sellainen äijän patukka, lyhyt läski, jonka tukkakin on tosi huonosti aina. Hirveetä tauhkaa noin niin kuin miehenä. AIvan junttia käyttää sellaisen kääkkärän väskyjä.

Ralph Laurenissa on vanhan maailman aitoa eleganssia, vaikka hintakilpailuun sekin on joutunut. Fiksuna ei ole päästetty liikaa niitä suunnittelijoita omalla naamallaan telkkariin. Kors tappoi tuotteensa uskottavuuden antamalla sille omat (pyöreät pikkuäijeliinin) kasvot

Vierailija
9/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vihaa rauhassa. Minulla on lähes pelkkiä Lauren Ralph Lauren vaatteita, koska istuvat hyvin kropalleni, ovat tyyliltään minun makuuni, ja ovat kohtuuhintaisia.

Minä tykkään myös niisä ja pari vaatetta mulla onkin tällä hetkellä

Vierailija
10/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Kors -tuotteet ovat kuten merkin luojakin. Sehän on sellainen äijän patukka, lyhyt läski, jonka tukkakin on tosi huonosti aina. Hirveetä tauhkaa noin niin kuin miehenä. AIvan junttia käyttää sellaisen kääkkärän väskyjä.

Ralph Laurenissa on vanhan maailman aitoa eleganssia, vaikka hintakilpailuun sekin on joutunut. Fiksuna ei ole päästetty liikaa niitä suunnittelijoita omalla naamallaan telkkariin. Kors tappoi tuotteensa uskottavuuden antamalla sille omat (pyöreät pikkuäijeliinin) kasvot

Mä olen niin samaa mieltä. Ralph Lauren piti eleganssinsa, MK kaupallisti.

Vierailija
11/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsin laukut on tosi epäkäytännöllisiä, kattellu niitä kaupassa. Ja ihan teinejä, lähinnä niitä näkee teineille jotka yhdistää sen jumppahousuihin ja lenkkareihin.