Vihaan michael kors, ralph lauren jne merkkisiä laukkuja ja vaatteita
Niin junttia. Myös LV menee samaan kategoriaan vaikka hintavampi onkin.
Kommentit (11)
No vihaa rauhassa. Minulla on lähes pelkkiä Lauren Ralph Lauren vaatteita, koska istuvat hyvin kropalleni, ovat tyyliltään minun makuuni, ja ovat kohtuuhintaisia.
Vaatteet ovat ok. Mutta miksi Michael Kors-laukku on hienompi kuin vaikka Marimekon vastaava?
Ralph Lauren on tyylikäs, MK on sopuleille.
Michael Kors -tuotteet ovat kuten merkin luojakin. Sehän on sellainen äijän patukka, lyhyt läski, jonka tukkakin on tosi huonosti aina. Hirveetä tauhkaa noin niin kuin miehenä. AIvan junttia käyttää sellaisen kääkkärän väskyjä.
Ralph Laurenissa on vanhan maailman aitoa eleganssia, vaikka hintakilpailuun sekin on joutunut. Fiksuna ei ole päästetty liikaa niitä suunnittelijoita omalla naamallaan telkkariin. Kors tappoi tuotteensa uskottavuuden antamalla sille omat (pyöreät pikkuäijeliinin) kasvot
Vierailija kirjoitti:
No vihaa rauhassa. Minulla on lähes pelkkiä Lauren Ralph Lauren vaatteita, koska istuvat hyvin kropalleni, ovat tyyliltään minun makuuni, ja ovat kohtuuhintaisia.
Minä tykkään myös niisä ja pari vaatetta mulla onkin tällä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Michael Kors -tuotteet ovat kuten merkin luojakin. Sehän on sellainen äijän patukka, lyhyt läski, jonka tukkakin on tosi huonosti aina. Hirveetä tauhkaa noin niin kuin miehenä. AIvan junttia käyttää sellaisen kääkkärän väskyjä.
Ralph Laurenissa on vanhan maailman aitoa eleganssia, vaikka hintakilpailuun sekin on joutunut. Fiksuna ei ole päästetty liikaa niitä suunnittelijoita omalla naamallaan telkkariin. Kors tappoi tuotteensa uskottavuuden antamalla sille omat (pyöreät pikkuäijeliinin) kasvot
Mä olen niin samaa mieltä. Ralph Lauren piti eleganssinsa, MK kaupallisti.
Korsin laukut on tosi epäkäytännöllisiä, kattellu niitä kaupassa. Ja ihan teinejä, lähinnä niitä näkee teineille jotka yhdistää sen jumppahousuihin ja lenkkareihin.
Mitä muuta vihaat?