Makeiset ja suklaa alv kanta nousee 10,5 prosenttia
Kommentit (22)
Sehän on hyvä, valtio saa tuloja.
Voidaan ottaa lisää älhyjä tänne loisimaan.
Ei haittaa. Se makea, minkä haluan syödä, osaan leipoa ja valmistaa itse. Eipä tule turhia lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoin kuvailla sitä ilon tunnetta, jonka tämä korotus minulle tuo. Vihdoinkin mässäilijöitä rangaistaan : )
Onneksi on varaa, ei tunnu missään.
Mässäillään
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoin kuvailla sitä ilon tunnetta, jonka tämä korotus minulle tuo. Vihdoinkin mässäilijöitä rangaistaan : )
Olikos seitsemässä kuolemansynnissä myös ylpeys.
Jo läskien valitus tekee asiasta sen arvoisen. Selvästi väestön lihavoitumiseen pitää puuttua erityisesti.
Seuraavaksi BMI vero, kolmenkympin yli, lihavuuden raja, tulee lisää verotusta.
Ei se läski karkeista tule. Pääosin yleensä: kalja, liikkumattomuus ja roskaruoka.
Kulttuuri ja makea on persulandiassa turhaa kotkotusta. Samoin maakunnissa synnyttäminen ja autoilu ylipäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jo läskien valitus tekee asiasta sen arvoisen. Selvästi väestön lihavoitumiseen pitää puuttua erityisesti.
Seuraavaksi BMI vero, kolmenkympin yli, lihavuuden raja, tulee lisää verotusta.
Sitten otetaan käyttöön ruokaseuranta kaikille. Myös laihalla voi olla kohonneet kolesterolit tai verenpaine tai sokerit. Kovat verot vaan ja salille.
Aivan sama.ostan ehkä kerta vuoteen salmiakkia.Suklaata en sitäkään vähää.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Sun psyyke kaipaa jotain hellyyttävää, kuten suklaata.
Ei haittaa ollenkaan minua. Kiitos hallitukselle hyvästä päätöksestä.
hih hih