Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tapaillut miestä elokuusta asti eikä hän halua

Vierailija
03.04.2017 |

seurustella. Ehdottelee itse näkemisiä ja olemme viestiyhteydessä melkein päivittäin. Syyksi sanoo että ei ole valmis..on käsittelemättömiä asioita entisestä elämästä. On myös sanonut että ei tullut mitään hirveää ensi-ihastusta mua kohtaan mutta kuitenkin sanoo että tunteita on ja yrittää välillä kuulemma estää niiden syvenemistä koska ei olisi hyvä mies kenellekään. Roikunko turhaan tässä?:(

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä huomaat, että mies sinusta tykkää? Mutta miksi et usko, jos mies on noin suoraaan sanonut nuo asiat?

Vierailija
42/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen rakkaus on vaan niin sokea.Miten suostut IKINÄ,ikinä tuohon,että tapaatte NOIN harvoin..oot kyllä aika kynnysmatto miehelle.Mies kyllä lähes muuttaisi jo luoksesi jos tunne olisi aito.Kaippa se kelpaa tuollainenkin läheisyys sinulle ajatuksella,että on tyhjääkin parempi.

Vierailija
44/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin tämmöstä miestä kaksi (!) vuotta. Ihan samat sepustukset oli: ahistaa sitoutua, entiset asiat painaa mieltä, pelottaa, ei ole hyvä mies jaadijaadijaa. Seksi kelpasi ja seura, nähtiin ja viihdyttiin yhdessä mutta tunteista ei voinut puhua. Kaikki minun yritykset laitettiin leikiksi, itse hän saattoi tivattaessa sanoa että "pitää minusta". Tapasin jopa hänen vanhempansa ja ajattelin että vähitellen hän oppii kyllä kiintymään ja rakastumaan.

Mutta ei. Vähitellen minusta tuli hirveän epävarma, yhdessä olo oli väkinäistä ja ahdistavaa. Kyttäsin tekstareista ja miehen tekemisistä merkkejä tunteista, jäin siihen hommaan ihan koukkuun. Muistelen että yhden kerran kahden vuoden aikana hän käytti meistä ilmaisua "me". Yhden kerran hän aidosti osoitti tunteitaan kun kohtasimme mennessäni hänen luokseen. Muilla kerroilla hän oli pokerinaamalla ja jossain vaiheessa iltaa sitten alkoi tulla iholle seksi mielessään. Sellaista rakastuneiden aitoa läheisyyttä ei ollut yhtään. Jouduin koko ajan miettimään että kehtaanko sanoa tai tehdä jotain.

Lopulta aloin puhua erosta, ajattelin että siinä vaiheessa hän tajuaa mitä on menettämässä. No, hän vain totesi olkiaan kohauttaen että eipä meistä olisi mitään tullutkaan.

Olin nuori ja tyhmä. Älkää te muut alentako itseänne moiseen. Rakastunut mies haluaa sitoutua ja palvoo naistaan. Älkää tyytykö vähempään.

Vierailija
45/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kannattaa valita siitä joukosta, joka on ihastunut sinuun ja haluaa kanssasi vakavan suhteen. Ei niistä, jotka eivät halua. Jos juuri nyt sinusta kiinnostuneissa ei ole ketään mieleistä, ole yksin ja odota, että sellainen ilmaantuu. Älä haaskaa aikaasi muihin.

Vierailija
46/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että mitä jos teenkin virheen, että ajan kanssa mies haluaisikin sitoutua minuun. Meillä on aina mukavaa yhdessä. Jospa hän onkin oikeasti sitä mieltä, että pitää järjestää elämänsä ja päänsä kuntoon ennenkuin voi olla kenellekään hyvä mies..Mistä mä voin olla varma? Tuskin näin kauaa jaksaisi pelkän pillun perässä olla.. Ap

"Pelkkä" pillu on Graalin malja, ja aina välilläautoa on tankattava

Vierailija
47/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten keskustelussa on monesti tullutkin jo ilmi, mies ei rakasta sinua. Olet varmasti mukavaa seuraa ja kiva seksikumppani, mutta vakavaa suhdetta tai tulevaisuutta ei hän kanssasi näe. Mies on myös asian kertonutkin, joten miksi elättelet toiveita siitäkin huolimatta? Tyydy osaasi satunnaisena seurana tai jatka eteenpäin. Mies tulee niin tekemään viimeistään siinä vaiheessa, kun tapaa elämänsä naisen (joka sinä et ole etkä tule olemaan). Kokemuksella voin näin sanoa :/

Vierailija
48/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ap hävisi?

Vierailija
49/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää missä asun, jos hän haluaa minut ja pelastaa meidän rakkauden hän tulee minun luokseni. Samoin tietysti puhelinnumeroni on hänellä, mutta eipä ole edes tekstiviestiä lähettänyt. Minä luulen että hän ei ole kiinnostunut muusta kuin seksistä!?

Toisaalta saan parhaat puolet hänestä eli himon, mutta olisi kiva jakaa myös arkea, koska rakastan häntä. Kaikki juhlapäivät joudun viettämään yksin hänen ollessaan perheen kanssa. Tämä saa minut välillä surulliseksi ja mietin onko tässä salasuhteessa mitään järkeä. Tuhlaan vain energiaani.

Vierailija
50/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko rehellisesti sanoa ettei taida olla vain tarpeeksi kiinnostunut, vaan odottelee että joku "parempi" sattuu kohdalle. Jätä heti ja seuraavaa kierrokselle!

Vierailija
51/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunteita on, mutta yrittää estää niiden syvenemistä, koska ei ole hyvä mies kenellekään"

:DDD

Vieläkö noita pillunvonkausviestejä viljellään..luulin, että ne jäi 90-luvulle.

Vierailija
52/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat aikaasi. Mies varmasti tykkää sinusta, teillä on kivaa yhdessä ja seksikin maistuu. Hän on kuitenkin sanonut suoraan, ettei parisuhdetta kanssasi halua, joten romanttista rakkautta tai ihastumista hänen puoleltaan ei ole.

Ensin se sattuu, kun lopetat suhteen. Mies on varmasti pahoillaan, koska hänelle nykytila sopii oikein hyvin. Surullinen hän ei kuitenkaan varmasti ole, ja koko juttu unohtuu häneltä pian. Sinäkin pääset asiasta kyllä yli ja sen jälkeen ihmettelet, miksi et arvostanut itseäsi enempää, vaan roikuit toiveikkaana yksipuolisessa suhteessa niinkin kauan.

Itse nuorempana hengailin erään miehen kanssa vuoden verran. Hän halusi seurustella ja vakiintua, minä pidin kiinni siitä, että vain tapailemme ja en ole hänen tyttöystävänsä. En ollut rakastunut. Hän oli kiva tyyppi ja oli mukavaa halailla, katsella leffoja, laittaa ruokaa ja sekstailla. Lopetin tapailun heti seuraavana päivänä, kun tapasin nykyisen aviomieheni.