Olen tapaillut miestä elokuusta asti eikä hän halua
seurustella. Ehdottelee itse näkemisiä ja olemme viestiyhteydessä melkein päivittäin. Syyksi sanoo että ei ole valmis..on käsittelemättömiä asioita entisestä elämästä. On myös sanonut että ei tullut mitään hirveää ensi-ihastusta mua kohtaan mutta kuitenkin sanoo että tunteita on ja yrittää välillä kuulemma estää niiden syvenemistä koska ei olisi hyvä mies kenellekään. Roikunko turhaan tässä?:(
Kommentit (52)
Tässä ketjussa kuvattu mies voisi olla eräs, jota itse tapailin taannoin. Hän ei tehnyt erityisen selväksi sitä että tapaili muitakin, ei tosin kieltänytkään. Kun asia lopulta paljastui ja suutuin, hän oli sitä mieltä että olin liian naiivi kun edes oletin muuta. Olen eri mieltä; mielestäni luottavaisuus on ominaisuus jota jokainen tarvitsee hyvän parisuhteen rakentamiseen, ja sitä tulee siksi varjella sekä itsessä että muissa ihmisissä. Toisen luottavaisuutta ei saa koskaan käyttää hyväksi. Keskustelin miehen kanssa asiasta pitkäänkin, myös tapailumme jo loputtua kun hän tapaili jo toista naista. Ilmeisesti hän mokasi tämän uudenkin tapailun vähän samaan tyyliin, ryhtymällä rehelliseksi aivan liian myöhään.
En ole ollut häneen nyt yhteydessä mutta jos kuvittelen, miten nämä tapahtumat olisivat voineet vaikuttaa, niin hän saattaisi seuraavalle tapailunaiselle puhua jotain tuon suuntaista kuin ap kerrot. Hänellä on itsestään aika vakaasti se kuva, että ei pysty sellaiseen parisuhteeseen, jota "naiset" toivovat (hän näkee asiat aika sukupuolittuneesti ja kuvittelee kai etteivät miehet yleensäkään kykene läheisyyteen, missä hän on kyllä väärässä). Hän siis etsii ensisijaisesti kevytjuttuja ja seksiä, mutta silti ristiriitaisesti toivoo tapaavansa joskus jonkun, jonka kanssa onnistuisi muukin.
Ap, sinuna kuuntelisin mitä mies sanoo ja uskoisin sen. Jos hän "ei pysty" vakavaan suhteeseen mutta sinä haluaisit sellaista, hän ei ole sinulle oikea mies. Jos jäät tuohon tilanteeseen pidemmäksi ajaksi, itsetuntosi rapautuu vähitellen, koska tunnet että et kelpaa hänelle. Alat ehkä lopulta uskoa että et edes voi saada kunnollista parisuhdetta miehen kanssa, ja saatat pahimmillaan tyytyä tuollaiseen kevytsuhteiluun vuosiksi. Pelasta itsesi!
Terveisin nykyisin onnellisena sitoutumishaluisten miesten tapailusta nauttiva nainen, joka onnistui nostamaan kytkintä vastaavassa tilanteessa
Ei ole muita seksikumppaneita ollut vuosiin ja kyllä olen kiinnostunut edelleen hänestä. Mutta minullakin on periaatteeni ja odotan aktiivisempaa aloitetta mieheltä joka on kiinnostunut minusta.
Vuosia sitten päätin että ei koskaan enää varattua miestä elämääni. Enkä tee minkäänlaista aloitetta varattujen kanssa kun vapaitakin miehiä on olemassa. Tämänkin elämä opetti minulle jo kauan sitten. En halua olla se syntipukki joka rikkoo toisen perheen ja saa siitä miehensuvun vihat niskaani.
Kun mies on varattu, odotan hänen kuuntelevan sydäntään ja tekevän itse johtopäätöksiä ja järjestävänsä asiansa niin että pääsee vapaasti tulemaan.
Jos itse käyttäytyisit miestä kohtaan (siis ketä tahansa miestä) noin, niin mistä se kertoisi. Kun olet syyn keksinyt, niin luultavasti miehellä on aika vastaava syy toimintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse käyttäytyisit miestä kohtaan (siis ketä tahansa miestä) noin, niin mistä se kertoisi. Kun olet syyn keksinyt, niin luultavasti miehellä on aika vastaava syy toimintaansa.
En käyttäytyisi. Ei minua kiinnosta tapailla sellaisia miehiä näin pitkään, joihin en ole ihastunut. Ap
Asutteko eri paikkakunnilla? Millä kirjaimella miehen nimet alkaa? Kyllä kirpaisi onko eksästä kyse joka itse jätti mut kesäkuussa ja syyskuun lopulla tuli itkemään takaisin mutta on edelleen outo... hänellä on ollut muita itsellä ei ketään koko aikana...
Vierailija kirjoitti:
Olet pelkkä reikä, usko jo.
Vähän lohdutan että olet varmaan ihan mukava reikä, mutta silti pelkkä reikä.
Vierailija kirjoitti:
Asutteko eri paikkakunnilla? Millä kirjaimella miehen nimet alkaa? Kyllä kirpaisi onko eksästä kyse joka itse jätti mut kesäkuussa ja syyskuun lopulla tuli itkemään takaisin mutta on edelleen outo... hänellä on ollut muita itsellä ei ketään koko aikana...
Meitä on täällä 5,5 miljoonaa, en usko että kyse on juuri sinun exästäsi. En halua nimeä kertoa..Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on täällä 5,5 miljoonaa, en usko että kyse on juuri sinun exästäsi. En halua nimeä kertoa..Ap
Tiedän kyllä kuinka idiootilta kuulostaa, mutta iski vähän liian lujaa tajuntaan tuo kun mulle sanonut myös ettei tahdo seurustella. Saattaa käydä täälä vain kerran kuussa ja aina kun puhe siirtyy vakavempaan niin hän menee vaikeaksi ja muuttaa puheenaihetta heti. Tiedän että todennäköisyydet on tosi pienet, mutta haluaisin tietää kehtaako valehdella vielä kaiken jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä kuinka idiootilta kuulostaa, mutta iski vähän liian lujaa tajuntaan tuo kun mulle sanonut myös ettei tahdo seurustella. Saattaa käydä täälä vain kerran kuussa ja aina kun puhe siirtyy vakavempaan niin hän menee vaikeaksi ja muuttaa puheenaihetta heti. Tiedän että todennäköisyydet on tosi pienet, mutta haluaisin tietää kehtaako valehdella vielä kaiken jälkeen...
Sinä voit laittaa halutessasi nimikirjaimet, niin voin kertoa sitten onko ne samat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti sinut, tuli sitten takaisin, mutta käyttäytyy edelleen ei-sitoutuneesti, niinkö? Miksi puhut eksästä jos olette kuitenkin yhdessä? Miksi otit hänet takaisin? Lupasiko hän muuttua? Mitä vastaa kun kysyt miksi käytös on edelleen samanlaista kuin aiemmin?
En katselisi tuollaista enää hetkeäkään, enkä varsinkaan palkitsisi noin käyttäytyvää miestä sitoutumalla tähän samaan aikaan kun mies panee muita. Jotain itsekunnioitusta nyt, nainen!
Olivatpa miehen nimikirjaimet mitkä tahansa, ongelmasi ei ratkea palstailemalla vaan vetämällä moiselle "miehelle" rajat ja pitämällä niistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit laittaa halutessasi nimikirjaimet, niin voin kertoa sitten onko ne samat. Ap
J.P. 21-vuotias
Paha vain, etten voi mistään tietää puhutko totta. Ja se on tosi surullista koska mä en ole odottanut mitään muuta kun ettei valehtelu jatkuisi ja saisin vain tietää totuuden...
Pakko olla T. M. Tsemppiä kaikille "uhreilleen". :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J.P. 21-vuotias
Paha vain, etten voi mistään tietää puhutko totta. Ja se on tosi surullista koska mä en ole odottanut mitään muuta kun ettei valehtelu jatkuisi ja saisin vain tietää totuuden...
Et sinä ainakaan netin anonyymipalstalta saa tietää totuutta jostain yksittäisestä ihmisestä. Jos mies tuntuu valehtelijalta, touhu poikki kunnes suostuu keskustelemaan asiasta aikuismaisesti. Tätä tuskin tapahtuu, missä tapauksessa siirryt seuraavaan mieheen, ja kriteereinäsi pidät että seuraavan tulee aina olla edellistä parempi, erityisesti niiden juttujen kohdalla joissa edellisessä oli puutteita. Tässä tapauksessa rehellisyys. Näin saat lopulta hyvän parisuhteen. Muista toki myös kohdella itse muita hyvin!
Anteeksi mutta oikeasti, kuvittelette että tällaisia miehiä olisi Suomessa tasan se yksi kappale? Eiköhän niitä ole jopa tuhansia, jotka vetävät tätä samaa "en pysty sitoutumaan" -tarinaa kaikille niille naisille, joita käyvät paneskelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J.P. 21-vuotias
Olemme paljon vanhempia eikä nimikirjaimetkaan täsmää. Ei varmasti ole kyse samasta henkilöstä. Ap
Ap;
- "ei ole päässyt entisestä elämästä"= tunteita tai jopa rakkautta exää kohtaan
- "en olisi hyvä mies kenellekään"= ei ole hyvä mies kenellekään, USKO jos mies kerran itsekin noin sanoo!
- "ei tunne mitään eikä halua sitoutua"= ei rakasta sinua eikä tule koskaan rakastamaan. Ei sinuun halua sitoutua.
Olet miehen kanssa, joka hakee sinusta seuraa ja seksiä, miksi et kuuntele mitä mies sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Ap;
- "ei ole päässyt entisestä elämästä"= tunteita tai jopa rakkautta exää kohtaan
- "en olisi hyvä mies kenellekään"= ei ole hyvä mies kenellekään, USKO jos mies kerran itsekin noin sanoo!
- "ei tunne mitään eikä halua sitoutua"= ei rakasta sinua eikä tule koskaan rakastamaan. Ei sinuun halua sitoutua.Olet miehen kanssa, joka hakee sinusta seuraa ja seksiä, miksi et kuuntele mitä mies sanoo?
Kyllä huomaan että mies minusta tykkää. Kai sitten elättelen toiveita, että se muuttuu kiintymykseksi ja sitä kautta rakkaudeksi vielä :/ Ap
Tää on selkeesti mun exä J! Usko pois, ei ole oikeesti hyvä mies kenellekään. Ei välitä aidosti kenestäkään.
Kyllä mä olen maininnut oman seurusteluhalukkuuteni moneen kertaan...mieskin ottanut sen joskus puheeksi niin päin, että eihän muhun vaan satu kun hän ei syvällisempään pysty jne. Pelkää kokoajan että menee tunteisiin. Ap