Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tapaillut miestä elokuusta asti eikä hän halua

Vierailija
03.04.2017 |

seurustella. Ehdottelee itse näkemisiä ja olemme viestiyhteydessä melkein päivittäin. Syyksi sanoo että ei ole valmis..on käsittelemättömiä asioita entisestä elämästä. On myös sanonut että ei tullut mitään hirveää ensi-ihastusta mua kohtaan mutta kuitenkin sanoo että tunteita on ja yrittää välillä kuulemma estää niiden syvenemistä koska ei olisi hyvä mies kenellekään. Roikunko turhaan tässä?:(

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...aika näyttää.Paitsi kyllä tuo aika on jo tosi pitkä aika odotella.Kyllä tuo kuulostaa jo seurustelulta tai sitten poikkiksesi on ikuinen poikamies tai mies joka tykkää vaan sekstailla(jos teillä on ollut seksiä)pitää seksisuhdetta mutta ei seurustella.Jos oikeasti haluat vakavampaa niin puhukaa suoraan asioista ja sano,ettet aio koko loppuelämäsi odotella=älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin.

Vierailija
2/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelkkä reikä, usko jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun kanssa kunnes kohtaa "paremman", siis semmoisen, joka kolahtaa kovempaa. Lähes aina noi kliseet sitoutumiskammosta tai siitä ettei ole valmis on vaan tekosyitä ja unohtuu kyllä, kun jonkun kanssa oikeesti natsaa. Tiedän että on vaikeeta päästää irti kun itsellä on tunteita, mutta se sattuu silti vähemmän kuin tulla jätetyksi ennen pitkää.

Vierailija
4/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pelkää läheisyyttä. Tai ehkä hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta halutakseen sitoutua, mutta huomiosi hivelee häntä niin, että hän haluaa pitää sinut "varasijalla". Niin tai näin, ei kuulosta siltä että sinun kannattaisi laittaa paljoa peliin. Älä särje sydäntäsi.

Vierailija
5/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu on hän.

Vierailija
6/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä jää roikkumaan tuollaiseen tyyppiin. Jos teistä olisi tullut pari, niin se olisi jo tuossa ajassa tapahtunut! Mies vain haluaa pitää sinua varalla, kunnes jotain häntä oikeasti kiinnostavaa ilmaantuu kuvioihin.

On niitä parempiakin miehiä, usko pois.

Vierailija
7/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alappa etsiä muita, kyllä viimeistään siinä vaiheessa hänen tunteensa selkiintyvät, jos ovat selkiintyäkseen. 

Vierailija
8/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo anna olla.

Vierailija
9/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin juuri tuollaisen tyypin ja hetken se kirpaisi,minua mutta ei häntä.Otti lopulta hyvin kevyesti ja siitä huomasin hänen todellisen välittämisen laadun.

Vierailija
10/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikut. Älä tuhlaa enää aikaasi ja elämääsi moiseen.

Vierailija
11/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte haluta eri asioita. Sinä seurustella ja vakiintua. Mies tapailla, pitää hauskaa ja sekstailla.  Kumpikaan halu ei ole väärä, mutta eivät vain sovi oikein yhteen. mieti mitä oikeasti haluat. Ja toimi sen mukaan. 

Vierailija
12/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että mitä jos teenkin virheen, että ajan kanssa mies haluaisikin sitoutua minuun. Meillä on aina mukavaa yhdessä. Jospa hän onkin oikeasti sitä mieltä, että pitää järjestää elämänsä ja päänsä kuntoon ennenkuin voi olla kenellekään hyvä mies..Mistä mä voin olla varma? Tuskin näin kauaa jaksaisi pelkän pillun perässä olla.. Ap

Vierailija
13/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He’s Not Ready for a Relationship? Say THIS to Him… | Matthew Hussey, Get The Guy

Vierailija
14/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että mitä jos teenkin virheen, että ajan kanssa mies haluaisikin sitoutua minuun. Meillä on aina mukavaa yhdessä. Jospa hän onkin oikeasti sitä mieltä, että pitää järjestää elämänsä ja päänsä kuntoon ennenkuin voi olla kenellekään hyvä mies..Mistä mä voin olla varma? Tuskin näin kauaa jaksaisi pelkän pillun perässä olla.. Ap

jaa, hyvinkin voi olla tyytyväinen myös pelkkään pilluunkin. Jos olet vielä lisäksi hänen mielestään hyvännäköinen, kiihottava ja mukavaa seuraa, niin mitä muuta mies toivoisi? Säännöllistä seksiä ja kuitenkin vapaus tehdä mitä haluaa. Ei kukaan vaatimassa tai käskemässä...

Vierailija
15/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ei ole ihastunut sinuun. Mies ei vaan uskalla sanoa sitä suoraan. Jos sillä ei ole ollut mitään alkuihastumista, niin en usko sen jaksavan pidemmän päälle olla sun kanssa. Kyllä sen jo alussa mies tietää ja tuntee, jos kunnolla ihastuu. Ei voi erehtyä.

Vierailija
16/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sut seksin vuoksi kunnes kohtaa paremman. Vai jos ette kerran seurustele niin tapaileeko muita, naiskenteleeko ympäriinsä?

Vierailija
17/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sut seksin vuoksi kunnes kohtaa paremman. Vai jos ette kerran seurustele niin tapaileeko muita, naiskenteleeko ympäriinsä?

Samaa meinasin tulla kysymään. Kuinka usein tapaatte? Ja missä?

Vierailija
18/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläilemme puolin tai toisin. Asumme eri kaupungeissa. N.1-2 krt kuukaudessa ja aina yön yli. Ap

Vierailija
19/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista ihmisistä/seksistä muiden kanssa ei puhuta mitään. En minä tiedä onko hänellä muita, itselläni ei ole. Ap

Vierailija
20/52 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap..jos ette ole parisuhteessa niin tuo mies kyllä voi sekstailla vapaasti muiden kanssa ja Ap tuosta olisi pitänyt jo puhua.Seksi ei sitten ole kovin tyydyttävää hänelle jos vaan 1krt/kk ...anteeksi tämä äsken Ap,mutta tuli vaan mieleen...