Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka pidät työstäsi, mikä on ammattisi?

Vierailija
03.04.2017 |

Joka paikasta saa lukea, kuinka työ on kamalaa ja vie kaikki voimat. Onko täällä ihmisiä, jotka aidosti nauttivat ja pitävät työstään? Tietysti kaikki työ on toisinaan uuvuttavaa, mutta mikäli suurimmaksi osaksi tykkäät työstäsi, paljasta ammattisi! :)

Kommentit (268)

Vierailija
181/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä, me like.

Vierailija
182/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin hyvin palkatussa työssä, jossa vastuuta paljon. Asemani ei ollut kuin asiantuntija, eikä minulla ollut alaisia, ,mutta olin vastuussa talousasioista ja esimieheni antoi vastuulleni hoitaa itsenäisesti esim. konsernin tytäryritysten talousasioita. Matkustelin jonkun verran ja ajoittain pystyin sluibailemaan työstäni helposti, eli kovinkaan stressaavaa se ei kuitenkaan ollut. En kuitenkaan viihtynyt, olen luovan alan ihminen ja päätin rohkeasti vaihtaa alaa ja työtä.

Nyt toimin kouluttamassa ja auttamassa rekryprosesseissa jne. En tee lopullisia valintoja, mutta seulon hakijoita, teetän psykologisia testejä jne. Lisäksi laadin raportteja ja toimin esim. kouluttamassa työpaikoilla miten kohdata konfliktitilanteita. Nautin työstäni suuresti, sillä kun työpäivä päättyy, jää työpuhelin pöydälle, eikä työmeilejä tarvitse lukea iltaisin kotona. Palkka on monta sataa euroa pienempi, mutta työni on innostavaa, mielenkiintoista ja opin jatkuvasti. Työyhteisö on todella pieni, aiemmin isossa konsernissa joutui sietämään oikeasti hulluja kollegoita, nyt voin rauhassa tehdä vaikka yksin officella töitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja :)

Vierailija
184/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoitu:)

Vierailija
185/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrossiivooja. Fyysisesti rankkaa, mutta ihanan konkreettista ja selkeää hommaa, itsenäistä. En oikein keksi muuta vastaavaa joka sopisi luonteelleni, tykkään tekemisen meiningistä ja siitä ettei kuitenkaan tarvitse puhua kellekään paitsi moikata joskus hotellin asiakkaita. :D Voisin tehdä tätä työnkuvan puolesta aina mutta palkan takia mietin muuta tulevaisuudelle.

Samassa hommassa isossa "aurinkoisessa" yrityksessä mutta työstä tekee kurjan aivan sairaat työmäärät ja liian kova tahti ettei huoneita ehdi siivota kunnolla ja valituksia satelee. Minkäs teet kaikkeen ei pysty. Työpäivän jälkeen todella keho huutaa. Työ olisi kivaa jos saisi siivota kunnolla ja olisi ylpeys laittaa ovi kiinni. Todellisuus on valitettavasti toista:/

Vierailija
186/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustannustoimittaja

Vierailija
187/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapukouluttaja. Ihmiset yleensä tulevat halukkaina oppia, tiedostavat asioiden tärkeyden ja itselleni aihe on todella mieluinen. Lisäksi tunne että tekee jotain tärkeää antaa tarkoitusta elämään eikä työ tunnu koskaan hukkaan heitetyltä tai turhalta.

Vierailija
188/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija ja materiaalitekniikan DI. Ja tykkään työstäni :). On tää toki välillä puuduttavaa, mutta tuntuu mukavalta, kun oivaltaa jotain ja osaaminen kasvaa.

Vierailija
189/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehkä hassulta, mutta tykkään työstäni tarjoilijana. Ei ehkä kenenkään unelma-ammatti, ei ole minunkaan. Mutta tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä, jutella asiakkaiden kanssa, työkaverit nykyisessä paikassani ovat tosi mukavia pomoa myöten. Aion tosin lähteä opiskelemaan syksyllä uutta alaa, olen 21-vuotias.

Vierailija
190/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti. Mielenkiintoisia projekteja, sopivasti haastetta.

Vierailija
191/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaelin kirurgi.

Vierailija
192/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistösihteeri isännöintitoimistossa.

Päivät kuluvat ihan supernopeasti kun on tekemistä, tylsiä hetkiä ei ole yhtään. Joka päivä on oikeasti kiva mennä töihin - toki siihen vaikuttaa myös todella mukava työporukka, mutta pidän kyllä omasta toimenkuvastanikin.

Vierailija
193/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja-terveydenhoitaja

Vierailija
194/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesseuralainen: Pääsen juhliin, konsertteihin ja muihin taphtumiin ja siitä vielä maksetaan hyvin. Yleensä olen seurana ulkomaalisille johtajatason naisille heidän vierailessa maassamme, mutta olenpa työn puolesta päässyt myös matkustelemaan ja seksi on vapaaehtoista ts. Jos kumpikin haluaa.

Vierailija
195/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja vanhainkodissa <3 maailman paras ja mukavin työ :)

Vierailija
196/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitaja. Pidän todella paljon työstäni.

Vierailija
197/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja

Työskentelen vaikeasti kehitysvammaisten hoitajana koulussa. Työni on välillä toki melko raskasta, mutta pääasiassa antoisaa. 🙂

Vierailija
198/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aiemmin hyvin palkatussa työssä, jossa vastuuta paljon. Asemani ei ollut kuin asiantuntija, eikä minulla ollut alaisia, ,mutta olin vastuussa talousasioista ja esimieheni antoi vastuulleni hoitaa itsenäisesti esim. konsernin tytäryritysten talousasioita. Matkustelin jonkun verran ja ajoittain pystyin sluibailemaan työstäni helposti, eli kovinkaan stressaavaa se ei kuitenkaan ollut. En kuitenkaan viihtynyt, olen luovan alan ihminen ja päätin rohkeasti vaihtaa alaa ja työtä.

Nyt toimin kouluttamassa ja auttamassa rekryprosesseissa jne. En tee lopullisia valintoja, mutta seulon hakijoita, teetän psykologisia testejä jne. Lisäksi laadin raportteja ja toimin esim. kouluttamassa työpaikoilla miten kohdata konfliktitilanteita. Nautin työstäni suuresti, sillä kun työpäivä päättyy, jää työpuhelin pöydälle, eikä työmeilejä tarvitse lukea iltaisin kotona. Palkka on monta sataa euroa pienempi, mutta työni on innostavaa, mielenkiintoista ja opin jatkuvasti. Työyhteisö on todella pieni, aiemmin isossa konsernissa joutui sietämään oikeasti hulluja kollegoita, nyt voin rauhassa tehdä vaikka yksin officella töitä. 

Heh, minulla juuri toistepäin. Viihdyn paremmin isossa firmassa ja säännöllisessä työssä ja tietty etenkin hyvän palkan takia. Joskus vapaalla voin olla luova, jos haluan.

Vierailija
199/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja.

Kuinka moni saa töissä ulkoilla, levähtää, askarrella, piirtää, pelata lautapelejä, lukea kirjoja, laulaa, soittaa, liikkua ja tehdä ihan mitä sattuu huvittamaan (varsinkin helposti innostuvana tulee lapsilähtöisyyskin samalla). Sen lisäksi tietenkin, että kun astut työpaikalle, on vastassa joukko ihmisiä jotka ovat todella iloisia näkemisestäsi ja tuovat sen myös ilmi: Ryntäävät halamaan tai huutavat isoon ääneen "Pirkko tuli! Jeeeeee!", Lisäksi myös haastavia tilanteita ja ongelmanratkaisua jne.

Täydellinen ala, en voisi kuvitella mitään parempaa.

Vierailija
200/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja. Työ on toisinaan raskasta ja vastuuta on tietysti aina, mutta pidän työstäni. Meillä on loistava työilmapiiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän