Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka pidät työstäsi, mikä on ammattisi?

Vierailija
03.04.2017 |

Joka paikasta saa lukea, kuinka työ on kamalaa ja vie kaikki voimat. Onko täällä ihmisiä, jotka aidosti nauttivat ja pitävät työstään? Tietysti kaikki työ on toisinaan uuvuttavaa, mutta mikäli suurimmaksi osaksi tykkäät työstäsi, paljasta ammattisi! :)

Kommentit (268)

Vierailija
121/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelönvalmistaja.

Vierailija
122/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliohjaaja lastensuojelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja erikoissairaanhoidossa.

Vierailija
124/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vartija ja vapaa-ajallani valokuvailen tyttöjä. Päätyössäni ei tarvitse pahemmin tehdä mitään eikä stressata, kun työ on pääasiassa kaupoissa kiertämistä ja ovien tarkistamista, että ovatko lukossa.

Vapaa-ajallani tekemä työ on myös helppoa sillä, kun ottaa valokuvia näteistä nuorista tytöistä niin kuvanlaadulla ei ole niin merkiitystä, kun kuvien yleisönä ovat ihmiset jotka eivät valokuvista ymmärrä mitään :-D 

Vierailija
125/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi. Mietin joskus, että tajuton mäihä käynyt kun saa tehdä jotain näin kivaa ja siitä saa vielä liksaakin.

Vierailija
126/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä me osaavat, ammattiylpeät suomalaiset!

Toivottavasti tämän ketjun avaavat nekin, jotka eivät muuta kuin valita työstään...

Vierailija
127/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri. Olen kokeillut varsin erilaisia erikoisaloja verisuonikirurgiasta psykiatriaan. Lähden varmaan erikoistumaan geriatriaan, koska tykkään vanhustyöstä. :)

M33

Ei ole minun kirjoittamani, mutta miksi ihmeessä tämä on saanut useita alapeukkuja?

Vierailija
128/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kirjanpitäjä.

Ehdin palstailemaan vasta tänään, koska eilen oli veroilmoitusten jättöpäivä (ja kohta niitä tulee lisää).

Riippuu tosiaankin paljon työnantajasta, millaista työ on. Saako tukea, onko ohjelma kunnossa, järjestetäänkö koulutusta. On kamalaa tajuta, ettei yrittäjä (siis työnantaja) tajua verotuksesta tai lainsäädännöstä mitään, itse pitää kaivaa tieto.

Tietysti tuota tiedon kaivamista pitää tehdä muutenkin, mutta olisi kiva jos edes tuntisi olevansa ammattitaitoisen yksilön palkkalainen.

Mutta nykyään siis olen. On todella mukava jutella pienyrittäjien kanssa siitä mitä he tekevät, olla ylpeä heidän aikaansaannoksistaan ja omasta osuudestaan siihen menestykseen. Asiantunteva ja mukava työtiimi tekee hommia kun niitä on ja jeesaa kun tarvii neuvoa.

Vierailija
129/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperi-insinööri. joka päivä mietin sitä kuinka ala voikaan tuntua omalta:)

Vierailija
130/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylitarkastaja. Työ on kiinnostavaa ja sopivan haastavaa, työkaverit kivoja, töihin on aina mukava mennä.

Siinä ainakin ammattiryhmä jolta ei täällä byrokratian kehdossa suojavirat lopu! Mukavaa, että teillä töissä tästä nautitaan oikein porukalla :D

Mistä tekin alapeukuttajat tiedätte tämän ylitarkastajan työnkuvan ja onko suojavirka vai ei. Itse tunnen yhden ja pitkää päivää tekee, vastuuta on.

Vierailija
131/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laboratoriohoitaja, ala kehittyy suhteellisen nopeasti ja töissä saan käyttää aivojani. Koen työni erittäin mielenkiintoiseksi ja tärkeäksi vaikka näytteenoton puoli menee enemmän ja enemmän muulle hoitohenkilökunnalle, kunhan heidät koulutetaan näytteenottoon kunnolla, niin en näe mitään ongelmaa. Me erikoistutaan sitten enemmän vähän muualle.

Vierailija
132/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin S&M-piireissä alistajana. Kauniit naiset maksavat minulle siitä, että ruoskin ja kidutan heitä.

M50

Vierailija
133/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perämies rahtilaivalla. Vastuullinen ja haastava työ, mutta myöskin palkitseva. Työilmapiiri on hyvä ja viihtyisä. Ainut miinus on, että tällä hetkellä työskentelen ulkomaan lipun alla, joten työn ja loman suhde ei mene ihan 1:1 toisin kuin useilla suomalaisilla varustamoilla.

Vierailija
134/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintaterapeutti, työskentelen yliopistollisessa sairaalassa.

Vierailija
135/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ryhmäliikunnanohjaaja ja RAKASTAN työtäni. Ei ketuta ikinä mennä töihin,asiakkaat on siellä omasta halusta ja saa innostaa ihmisiä liikunnan iloihin. Lisäksi paljon vapaa-aikaa kun ei tarvitse tehdä 8 tuntia päivässä(mikä olisi toki mahdotontakin). Olen joka päivä kiitollinen työstäni.

Vierailija
136/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proviisori, tutkijahommissa teollisuudessa. Eipä tällaisesta ammatista osannut lapsena haaveilla, mutta minulle tämä sopii kuin nenä päähän tai nyrkki silmään :) Muutamaa uutta innovaatiota olen ollut siirtämässä markkinoille ja se on vaan niin palkitsevaa. Nämä menivät molemmat harvinaisten sairauksien täsmähoitoon. En näe niitä ihmisiä, joita lääke lopulta auttaa, mutta tiedän, että olen osaltani voinut tehdä jotain jonkun toisen hyväksi.

Vierailija
137/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistokehittäjä. Hyvin vapaa itsenäinen työ, jossa saa kehittyä ja ratkaista ongelmia aivoilla. Vastuu toki toisella puolella. Työajat on vapaat ja asiakkaat pääsääntöisesti OK, toki ei joka päivä erityisen mielenkiintoisia työtehtäviä ole, mutta ei kyllä koskaan erityisen paljoa vituta tulla töihinkään 😃

Vierailija
138/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapalveluvastaava päiväkodissa. Lapset ovat rehellisiä ja kohteliaita, päivän parhaita hetkiä kun oven raosta kuuluu "Kiitot".

Vierailija
139/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seminologi

Vierailija
140/268 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs taideala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi