Sinä, joka pidät työstäsi, mikä on ammattisi?
Joka paikasta saa lukea, kuinka työ on kamalaa ja vie kaikki voimat. Onko täällä ihmisiä, jotka aidosti nauttivat ja pitävät työstään? Tietysti kaikki työ on toisinaan uuvuttavaa, mutta mikäli suurimmaksi osaksi tykkäät työstäsi, paljasta ammattisi! :)
Kommentit (268)
Sosiaalityöntekijä lastensuojelussa. Onhan tässä raskaitakin päiviä mutta mä tykkään mun työstä.
Erityisopettaja. Uuvuttavaa kylläkin on.
Työmarkkinatuen nostaja.
Ihan kivaa hommaa, päivät lepposia ja ei ollenkaan stressaa. Joskus pari vuotta sitten tarjottiin töitä mutta onneksi sain saikkua
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Sairaanhoitaja kirurgisella osastolla.
IT-tukihenkilö. Sopivan rentoa työtä jossa pääsee joskus ajattelemaankin.
Myyjänä oman alan erikoisliikkeessä.
Taksinkuljettaja. Kuolen samalla kun uudistus tulee.
Kiinteistövälittäjä. Toimistoa ja liikkuvaa työtä sopivasti. Palkka n. 60k/a. Pitkiä työpäiviä ja pitkiä vapaita.
Kiinteistöassistentti. Nämä keväät kyllä vähän stressaa, kun on kiireistä.
Mä ainakin tykkään ja viihdyn hyvin työssäni. Olen toiminut reilut 10 vuotta metsä- ja luontosuunnittelijana. Valmistuin aikoinaan tytöttömäksi markkinointi tradenomiksi, jonka jälkeen uudelleen kouluttaiduin maa-ja metsätalouspuolella agrologisi ja pääsin heti töihin nykyiselle työnantajalle. Toimisto- ja ITC-työn ohella saan työasioissa tavata paljon erilaisia ihmisiä, sekä liikkua ja olla myös paljon ulkona ja maastossa.
agrologi nainen 39 v.
Tutkija.
Tässä saa soveltaa kaikkea mitä on koulussa opittu, ja vähän enemmänkin.
Lähihoitaja vanhusyksikössä. Sopivasti haastetta.
Lääkäri. Kaksi spesialiteettia. Tykkään sekä päivätyöstäni sairaalassa että sivutyöstäni yksityisellä lääkäriasemalla. Työ on vaativaa, mutta tällä hetkellä ( ensimmäistä kertaa vuosiin) työaika riittää työn tekemiseen.
Yhdistelmäajoneuvonkuljettaja
Viihdyn työssäni ja todella harvoin on päiviä että ihan kunnolla ottais päähän.
Lapsuuden unelma-ammatti, joka toteutui. :)