Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset suosivat mieluummin lihavaa nallekarhumiestä kuin kevyttä, timmissä kunnossa olevaa urheilijamiestä?

Vierailija
03.04.2017 |

Niin mistäköhän johtuu? Se timmissä kunnossa oleva mies on kuitenkin tehnyt yleensä paljon enemmän työtä kroppansa eteen ja katsonut mitä suuhunsa laittaa, siinä missä se nallekarhu tekee maksimissaan muutaman toiston isoilla painoilla treeniä ja loppuajan ei liiku mitenkään, syö vaan ja kittaa kaljaa.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat viehättävät. Nainen voi toki sanoa pitävänsä sellaisista ja tällaisista miehistä, mutta käytännössä sitten valitsee toisin kuin sanoo.

Vierailija
2/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä itsellä ainakin on että rakastan ruokaa ja rentoa elämistä. En täten jaksa grammoja mittaavaa ihmistä joka jatkuvasti huutelee lenkille mukaan. Ja en vaan koe vatsalihaksia seksikkäinä vaan haluan että mieheen voi käpertyä ja nojailla ja on mieluummin iso. Kuitenkin moni vatsalihastyyppi tosi kapea vyötäröstä jne. Siis lihavista en kuitenkaan tykkää vaan niinkuin taviksista jolla pieni ehkä pieni masu jne en osaa selittää. Ja ei en ole läski vaikka sanoin tykkääväni ruuasta kun joku siihen kuitenkin tarttuu että läskin olisi turha edes haluta lihaksikasta urheilijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla myös muutkin seikat kuin ulkonäkö vaikuttavat pariutumiseen.

Vierailija
4/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposii. Ne timmit valittaa minunkin syömisestä ja liikkumisesta, vaikka olen ihan normaalipainoinen.

Vierailija
5/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Onneksi peilistä voi nussia itseään silmillä, tuntuu hyvältä. Kannattaa viedä mieli munkkimodeen. Naiset syövät vain miehen energiaa chitä. Kun kassit on täynnä kuukausien spekua naiset silmäilevät, he haluavat tämän spekun = ravinnepommin sisäänsä, mutta en anna, se on mulle.

Vierailija
6/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ylipäänsä tykkäävät asioista? Erilaisista asioista? Pitäisikö sinulle nyt etsiä joku psykologinen tai sosiaalipsykologinen tai muu teoria? Itse pidän heistä siksi, että he ovat minun mielestäni fyysisesti puoleensavetäviä. Ei minua liikuta, paljonko mies tekee töitä kroppansa eteen, vain sillä on merkitystä koenko minä hänet haluttavaksi. Kiva on, jos miehestä saa seuraa salille, uimahalliin ja lenkille, mutta ei tarvitse olla yhtä aktiivinen kuin itse olen.

Vierailija
7/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhumainen on miehekkäämpi kuin joku timmi itikka

Vierailija
8/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse laiska alkoholista tykkäävä sohvaperuna joten joku timmi treenaava ja syömisiään tarkasti katsova mies ei välttämättä oikein tunnu samanhenkiseltä. Tosin en erityisesti tykkää mistään nallekarhumiehistäkään vaan lähinnä hoikista ei-lihaksikkaista miehistä jotka tykkää syödä ja kitata kaljaa mun kanssa.

Vierailija
9/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se iso nallekarhu saa naiset tuntemaan itsensä pieneksi ja söpöksi ja timmi mies saisi naiset häpeämään omia selluliitteja. En tiedä. Itse olen nainen mutta tykkään enemmän timmistä itikasta kuin nallekarhuista.

Vierailija
10/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina ihmetyttää näissä keskusteluissa ikäänkuin ihminen on vain ja ainoastaan yksi asia. Ja sen yhden asian takia joku on päättänyt ruveta seurustelemaan jonkun kanssa, naisilla se on tissien koko ja joidenkin mielestä nainen = tissit, mikään muu asia ei voi vaikuttaa kun kumppanin saa.

Se monimutkainen ihminen typistetään yhteen asiaan, tissit, paino jne.

M

Vierailija
11/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin suurta palkoa että mies lähtee lätkimään. Hyvännäköisen ja kroppaisen miehen kanssa saa olla varuillaan, naisia pörrää ympärillä, milloin muna voittaa aivot?

Vierailija
12/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin suurta palkoa että mies lähtee lätkimään. Hyvännäköisen ja kroppaisen miehen kanssa saa olla varuillaan, naisia pörrää ympärillä, milloin muna voittaa aivot?

*pelkoa

Vierailija
13/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se keveys. Normi on että nainen on kevyempi ja lyhyempi, jos siitä poikkeaa joutuu tekemään myönnytyksen. Silloin itsessä on monesti jokin markkina-arvoa vähentävä ominaisuus, vaikka ylipaino.

Oikeasti kevyen miehen kanssa on mukavaa sängyssä kun kunto riittää ja painaa niin vähän että voi olla naisen päällä ilman tuskia. Ihailen monesti naapurin nuortamiestä kun tekee pihatöitä ilman paitaa. Sileä iho ja 60 kg :-). Iso mies on yleensä köntys ja viitekehys on monesti duunaripuolella.

Osa naisista saattaa yhdistää keveyden takakireyteen ja kontrollifriikkiyteen.

Vierailija
14/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin paljon ylipainoisia naisia. Kyllä timmi mies aina hoikalle naiselle kelpaa. Tai ei välttämättä jokaiselle, mutta monelle.

Vierailija
15/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntokysymys. Suomalainen nainen pelkää liian timmiä miestä koska moni nainen ei pidä liikuntaa itsekään niin tärkeänä.

Vierailija
16/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on niin paljon ylipainoisia naisia. Kyllä timmi mies aina hoikalle naiselle kelpaa. Tai ei välttämättä jokaiselle, mutta monelle.

Suomalaisista naisista on ylipainoisia noin 1/2. Miehistä noin 2/3.

Vierailija
17/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen yleistys ap:lta. En kyllä tunne yhtään paksuista miehistä pitävää naista. Sen sijaan monella ystävälläni on laiha mies. Itsekään en paksukaisista viehäty.

Vierailija
18/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se nallekarhu rakastaa myös minua, ei vain itseään.

t. ihan ok hoikka nainen

Vierailija
19/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas luullaan, että timmi tarkoittaa jotain 55kg hyttystä. Voit olla timmi ja vaikka 90kg, rasvaprosentista se on kiinni. Miehenä olo on paras, kun rasvaprosentti on siinä 12% kieppeillä.

20%-25% rasvaprosentti ja olo ei ole läheskään niin sähäkkä ja nopea. On hyvä olla voimaa ja staminaa, ei pelkkää voimaa. Posket pitää olla lommolla vähän ja yläpalikat näkyä vähintään aina.

Vierailija
20/69 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mistäköhän johtuu? Se timmissä kunnossa oleva mies on kuitenkin tehnyt yleensä paljon enemmän työtä kroppansa eteen ja katsonut mitä suuhunsa laittaa, siinä missä se nallekarhu tekee maksimissaan muutaman toiston isoilla painoilla treeniä ja loppuajan ei liiku mitenkään, syö vaan ja kittaa kaljaa.

Mä pidän kyllä laihoista miehistä. Ehkä viime aikoina olen silloin tällöin katsellut vähän vatsakkaampia miehiä. Heillä on usein kiva luonne, ja he ovat rennompia. Ehkä mua silti vaivaa itse liikuntaa harrastavana vaikkapa roikkuva vatsa. Se on kuitenkin merkki tulehduksesta. En haluaisi, että omista lapsistani tulisi lihavia. Eikö nykytiedon valossa ylipainokin koodaannu jälkeläisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi