Miten voin helposti ja kohteliaasti jättää vaimoni kun olen tavannut paremman?
Yhteistä taivalta takana 17 vuotta. Lapsia kaksi kohta täysikäistä. Meillä ei ole avioehtoa eli olen saamassa vaimolta osituksessa puolet asunnon ja kesämökin arvosta eli yhteensä vähän yli miljoona euroa.
Miten sanon asian rouvalle mahdollisimman kivasti vai pyydänkö asianajajaani ottamaan yhteyttä pois muutettuani?
Kommentit (31)
Teet niin kuin Ahmed Ahne opetti sarjakuvassa: kierrät kolme kertaa vaimon ympäri vastapäivään kädet silmien päällä ja toistat kolme kertaa: "Alakazam - en halua nähdä sinua, en halua nähdä sinua, en halua nähdä sinua."
AlfaM41 kirjoitti:
Anna asianajajan hoitaa homma.
Näin taidan tehdä. Tarkoitus olisi muuttaa uuden rakkaan luokse tämän viikon aikana.
Tavaroita en tässä vaiheessa ota mukaan. Osituksessa saa rouva sitten avata lompsaansa.
Ilmoittelen rouvalle muutosta vasta jälkikäteen. Ei tule turhaa sanomista.
Joo, mitä vähemmän draamaa, sitä parempi.
Ja lapset ei kiinnosta ap:tä ollenkaan...On munaton mies jos ei voi asiasta suoraa sanoa...
Naisten on syytä huolehtia itsestään ja kunnioittaa ja kohdella rakastavasti miestä - muuten nuorempi neito voi osoittautua houkuttelevammaksi.
Vierailija kirjoitti:
AlfaM41 kirjoitti:
Näin taidan tehdä. Tarkoitus olisi muuttaa uuden rakkaan luokse tämän viikon aikana.
Tavaroita en tässä vaiheessa ota mukaan. Osituksessa saa rouva sitten avata lompsaansa.
Hyvä suunnitelma!
Onnittelut omaisuuden imemisestä naiselta! Kerrankin näin päin!
Ihan reipasta provontynkää tässä :D Paskasade alkaa 3....2.....1......
Saaneen kysyä eron syitä? Ihan uteliaisuudesta, kuinka vältän sudenkuopat?
N28 naimisissa + 2v lapsi
Aivan mahtavan originelli provendaali, kyllä meidän nyt kelpaa!
Aloitat näin: "Olen ääliö, kuvottava, epärehellinen ja kaikin tavoin oksettava ihmisenkuvatus. Luulen löytäneeni elämäni rakkauden ja olen siksi pettänyt sinua."
Jatkat sitten tuosta omin sanoin.
Aloitus haiskahtaa vahvasti naisen kirjoittamalta...
Vähän tuo "rouva"-sanan turha toistelu haittaa tuota trollauksen soljuvuutta. Oletko harkinnut jotain kansanopiston kirjoituskursseja tms, AP?
Voisiko uusi naisesi käydä sanomassa vaimollesi erosta? Jos välttämättä haluat tehdä sen itse, niin heitä vaikka tiiliskivi ikkunasta, johon olet kirjoittanut jonkun viestin. Jos olet pimeässä liikenteessä, niin on toki vaara, että vaimo ei löydä tiiliskiveä pimeässä. Tässä tapauksessa voit sytyttää tiiliskiven tuleen ennen heittämistä, niin vaimo löytää lapun mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Saaneen kysyä eron syitä? Ihan uteliaisuudesta, kuinka vältän sudenkuopat?
N28 naimisissa + 2v lapsi
Eron syyt ovat vaimon emotionaalinen kylmyys, kaiken läheisyyden torjuminen ja kommunikoinnista kieltäytyminen yli viiden vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko uusi naisesi käydä sanomassa vaimollesi erosta? Jos välttämättä haluat tehdä sen itse, niin heitä vaikka tiiliskivi ikkunasta, johon olet kirjoittanut jonkun viestin. Jos olet pimeässä liikenteessä, niin on toki vaara, että vaimo ei löydä tiiliskiveä pimeässä. Tässä tapauksessa voit sytyttää tiiliskiven tuleen ennen heittämistä, niin vaimo löytää lapun mukavasti.
Minusta tämä olisi hyvä, että uusi nainen puhuu vaimosi kanssa. Naiset ymmärtävät toisiaan ja vaimosi voi saada vinkkejä miten olla mukavampi / kauniimpi jne jos vielä jonkun uuden löytää :)
Jätin avaimet pöydälle ja lapun heippat, pärjäile.
Vierailija kirjoitti:
AlfaM41 kirjoitti:
Toivottavasti tämä on trolli. Vaikka toisaalta, jos on totta, niin ap on niin puistattavan kamala ihminen että hyvä vaimolle päästä mokomasta eroon. Sitä vaan ihmettelen, että kuka näitä tämän kaltaisia miehiä huolii ja miksi? Kuka ajattelee, että onpas ilkeäluonteinen omatunnoton narsisti, mutta ei se niin haittaa kun on lompakko/kivannäköinen/hauskat vitsit? Mitä näiden kakkosnaisten päässä oikeasti liikkuu vai liikkuuko mitään?