Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko feministi?

Vierailija
02.04.2017 |

Jos olet/et ole, niin miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen equalisti, eli kannatan miesten ja naisten tasa-arvoa.

Vierailija
2/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kannatan tasa-arvoa en voi olla feministi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen tasa-arvon kannattaja.

Vierailija
4/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mites siinä muuten kävi ku Oulussa miehiltä kiellettiin pääsy kauppakeskukseen? Eipä saanut paljon medianäkyvyyttä.

Vierailija
5/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa kannatan. Naisilla on nykypäivänä vain tiettyjä takapajuisia maita lukuunottamatta kaikki hyvin. Esim. Slut shaming-kampanjat eivät edistä paljoakaan tasa-arvoa.

Vierailija
6/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla linjalla ku muutkin: tasa-arvon puolella. Eli en voi olla feministi.

Vierailija
7/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo.

Vierailija
8/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi feminismistä pähkinänkuoressa:

Feminismin tavoitteena lisätä naisten valtaa ja vaihtoehtoja, samalla kun miesten valtaa ja vaihtoehtoja vähennetään. Feminismi luo valtiosta aviomiehen korvikkeen, joka siirtää varallisuutta miehiltä naisille vähentääkseen naisten riippuvuutta miehistä.

Feminismi tuottaa lakeja, jotka tekevät avioliitosta yhä vähemmän houkuttelevan miehille ja joiden kautta lähes kaikki sukupuolten välinen kanssakäyminen voidaan tulkita naisiin kohdistuvaksi seksuaaliseksi häirinnäksi.

Lopputuloksena syntyy matriarkaatti, jossa naiset kasvattavat lapset, samalla aikaa kun miehet joutuvat kauemmaksi marginaaliin.

Vähitelleen miehet menettävät motivaationsa tarjota positiivista panosta yhteiskunnalle.

Lopulta koko yhteiskunta on vaarassa luhistua.

Vierailija
9/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mites siinä muuten kävi ku Oulussa miehiltä kiellettiin pääsy kauppakeskukseen? Eipä saanut paljon medianäkyvyyttä.

Ei saanut medianäkyvyyttä? Mistä sinä sitten siitä tiedät? Osuit muka varmaan paikalle sopivasti?

Vierailija
10/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutten liberaalifeministi, mitä sana yleiskielessä nykyään merkitsee.

Vierailija
12/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se mieskielto peruttu?

Vierailija
13/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasa-arvon kannattaja, olen ollut jo ala-asteelta asti. Naisille ja miehille kuuluvat samat oikeudet.

Vierailija
14/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään 3 aallon feministiä vielä kommentoimassa jotka ratsastaa 1 ja 2 aallon järkifeministien maineella oikeuttaakseen sitä hulluutta ja typeryyttä mitä feminismistä on nykyään tullut.

Yleensä kommentti alka ilman feminismiä ei olisi naisilla äänioikeutta ja sitä sun tätä, totta osittain mutta kellään ei olekaan noita feministejä mitään vastaan, järkensä menettäneitä hulluja jota 3 aallon feministit ovat aika monella on.

Vierailija
15/23 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo. Nykypäivän feminismi ei aja tasa-arvoa, vaan naisten oikeuksia unohtaen miesten kärsimykset kokonaan. Tasa-arvon kannattaminen on paljon parempaa kuin pelkkien naisten oikeuksien kannattaminen.

Vierailija
16/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol eikö feminismi nimenomaan ole tasa-arvoa kaikkien sukupuolten ja vähemmistöjen välillä? Nyt on menny jengillä puurot ja vellit sekasin, kun ajatellaan jenkkien äärifeminismin tarkoittavan että kaikki feminismi on samanlaista. Kannatat tasa-arvoa, olet feministi. Ei sun oo pakko sanoa olevas feministi, jos se on kirosana sulle, mutta tuet tätä aatetta kuitenkin kannattamalla tasa-arvoa.

Vierailija
17/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, kannatan kyllä tasa-arvoa, mutta jenkkimallin kolmannen aallon feminismi ja kaikki SJW sonta lähinnä oksettaa.

Vierailija
18/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol eikö feminismi nimenomaan ole tasa-arvoa kaikkien sukupuolten ja vähemmistöjen välillä? Nyt on menny jengillä puurot ja vellit sekasin, kun ajatellaan jenkkien äärifeminismin tarkoittavan että kaikki feminismi on samanlaista. Kannatat tasa-arvoa, olet feministi. Ei sun oo pakko sanoa olevas feministi, jos se on kirosana sulle, mutta tuet tätä aatetta kuitenkin kannattamalla tasa-arvoa.

Vasemmisto on jo ohittanut feminismin matkalla äärilaidalleen. Feminismikin on nyt konservatiivinen kanta

Vierailija
19/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole feministi, koska minun ei tarvitse. Tässä maassa miehillä ei ole mitään sellaista oikeutta, mitä minulla naisena ei olisi.

Feministien tikusta revityt asiat (mansplaining, manspreading, manterrupting) eivät ole mitään oikeita ilmiöitä (paitsi manspreading, jolle on järkevä, perusteltu selitys), vaan yleisiä huonoja tapoja, joihin on laitettu vain mies-liite.

Lutkamarssit, pussyksi pukeutuminen, paljaiden rintojen näyttäminen, sukupuolitaudeista ylpeileminen, isänpäivän tai sanan "bossy" bannaaminen tai housuun kuseminen somessa ei todellakaan nosta miesten arvostusta naisia kohtaan. Päinvastoin, se laittaa tervepäiset naiset häpeämään sukupuoltaan.

#killallmen #peeforequality #shoutyourstatus

Vierailija
20/23 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun just sen jenkkifeminismin kaikuja ovat nämä viime aikaiset Suomessa esiintyneet aivopierut. White privilege, male privilege, fat acceptance, pink tax jne. ovat alkaneet olemaan tapetilla niin somessa kuin normi mediassa. Pelkään sen olevan vasta alkusoittoa.

N22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi