Tankkasin auton ilmeisesti väärin, nyt on moottori ihan pilalla!
Ensimmäinen autoni siis kyseessä. Olin laittanut bensaa sinne koloon, minne kuulemma menee moottoriöljyä. Tosin kukaan huoltoasemalla ei huomauttanut minua tästä virheestä. Korjaamon mukaan tuo olisi voinut aidosti olla hengenvaarallinen vahinko, mutta moottori reagoi tarpeeksi ajoissa.
Onko autot oikeasti vaarallisia väärin käytettyinä? Myönnän, etten ole koskaan lukenut mitään manuaaleja saati ollut juuri koskaan huoltoasemalla näkemässä tankkauksia ja miten tehdään, mutta silti.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen autoni siis kyseessä. Olin laittanut bensaa sinne koloon, minne kuulemma menee moottoriöljyä. Tosin kukaan huoltoasemalla ei huomauttanut minua tästä virheestä. Korjaamon mukaan tuo olisi voinut aidosti olla hengenvaarallinen vahinko, mutta moottori reagoi tarpeeksi ajoissa.
Onko autot oikeasti vaarallisia väärin käytettyinä? Myönnän, etten ole koskaan lukenut mitään manuaaleja saati ollut juuri koskaan huoltoasemalla näkemässä tankkauksia ja miten tehdään, mutta silti.
Ei siinä kyllä mitään hengenvaarallista ole.
Isäni kaatoi varakanisterista bensaa siihen aukkoon johon olisi pitänyt kaataa jäähdytysnestettä. Hetken päästä auto syttyi palamaan. Tositapaus.
Ei tollainen bimbo osaisi avata konepeltiä
Tosiaan se olisi toiminut, jos olisi laittanut bensaa diesel autoon. Näitä tapahtuu
Ap täällä, moi!
En siis tosiaan ole koskaan aikaisemmin juuri ollut huoltoasemalla. Pari kertaa taksin kyydissä ollut, mutta en ikinä siis ole nähnyt tankkausta lähietäisyydeltä. Miten tämä voisi olla itsestäänselvyys, mihin reikään se neste menee? Varmaan tyhmä teko monien mielestä, jotka itse ovat nuorena olleet huoltoasemalla ja täten osaavat homman jo itsestään. Minä olen tosin elänyt erilaista, autotonta lapsuutta.
Siitä tämä virhe johtuukin.
monta litraa ehdit laittaa moottoriin bensaa??huutonaurua :DD
tankki täyteen kirjoitti:
monta litraa ehdit laittaa moottoriin bensaa??huutonaurua :DD
20 eurolla. Kalliiksi tulee tuo moottorin korjaus.
Ap
Juupa juu bimbo dimbo menee tankkaamaan vaikka ei tiedä miten se tehdään?!!? Just todellakin "uskon".
Bensantankkaus pistoolilla ei voi tankata öljyn täyttö säiliöön.
DiDiDille Provo!!
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut realistisempi jos olisit sanonut tankanneessi dieseliä bensa-autoon kun oli kerran halvempaa.
Eikös nykyään kaikilla asemilla ole jo sellaset pumpun pistoolit, että niillä ei voi tankata väärin?
Eli ei voi edes vahingossa laittaa dieselpistoolia bensa-auton tankin suulle, kun ei se sovi siihen...?
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu bimbo dimbo menee tankkaamaan vaikka ei tiedä miten se tehdään?!!? Just todellakin "uskon".
DiDiDille Provo!!
Kaveri sanoi että autossa on sellainen reikä, mihin se letku työnnetään. Hän myös sanoi, että siinä on sellainen kansi mikä pitää avata ennen kuin näkee sen reiän. Minä siis luulin, että se on se kansi auton edessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DiDiDille Provo!!
Kaveri sanoi että autossa on sellainen reikä, mihin se letku työnnetään. Hän myös sanoi, että siinä on sellainen kansi mikä pitää avata ennen kuin näkee sen reiän. Minä siis luulin, että se on se kansi auton edessä.
Ap
Älä selitä kun olet jo paljastunut provoksi.
Öljysäiliötä ei voi tankata bensansyöttöpistoolilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DiDiDille Provo!!
Ap
Moottoritilassa on monta reikää, miten arvoit juuri tuon? Miten osasit avata konepellin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut realistisempi jos olisit sanonut tankanneessi dieseliä bensa-autoon kun oli kerran halvempaa.
Eikös nykyään kaikilla asemilla ole jo sellaset pumpun pistoolit, että niillä ei voi tankata väärin?
Eli ei voi edes vahingossa laittaa dieselpistoolia bensa-auton tankin suulle, kun ei se sovi siihen...?
ei ole,senku voi työntää mihin tahansa aukkoo ja painaa liipaisinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DiDiDille Provo!!
Ap
Kummallista, kyllä se sinne meni ja kyllä sieltä bensaa tuli. En siis ymmärrä miksei voisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DiDiDille Provo!!
Ap
voihan tankata mutta bensa roiskuu kyllä ympäri konehuonetta jos liipaisin pohjassa "tankkaa"
Tiesitkö että auton ajamiseen pitää olla ajokortti?
Eikä tullut mieleen siellä huoltsikalla ensin vähän vakoilla, että miten ne muut tankkaa?
Ai mut täähän oli Porvoon maaseudun automaatti, jossa käy tankkaaja korkeintaan tunnin välein.
miksi et tankannut pakoputken kautta?olis ollu helpompaa
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että auton ajamiseen pitää olla ajokortti?
Totta kai.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DiDiDille Provo!!
Ap
Kummallista, kyllä se sinne meni ja kyllä sieltä bensaa tuli. En siis ymmärrä miksei voisi.
Ap
Jos olisit kokeillut, niin tietäisit että ei onnistu.
Paska provo
Ja takuulla joku olisi tullut sanomaan, että mitä sä idiootti teet.