Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tankkasin auton ilmeisesti väärin, nyt on moottori ihan pilalla!

Vierailija
02.04.2017 |

Ensimmäinen autoni siis kyseessä. Olin laittanut bensaa sinne koloon, minne kuulemma menee moottoriöljyä. Tosin kukaan huoltoasemalla ei huomauttanut minua tästä virheestä. Korjaamon mukaan tuo olisi voinut aidosti olla hengenvaarallinen vahinko, mutta moottori reagoi tarpeeksi ajoissa.

Onko autot oikeasti vaarallisia väärin käytettyinä? Myönnän, etten ole koskaan lukenut mitään manuaaleja saati ollut juuri koskaan huoltoasemalla näkemässä tankkauksia ja miten tehdään, mutta silti.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takuulla joku olisi tullut sanomaan, että mitä sä idiootti teet.

Vierailija
22/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen autoni siis kyseessä. Olin laittanut bensaa sinne koloon, minne kuulemma menee moottoriöljyä. Tosin kukaan huoltoasemalla ei huomauttanut minua tästä virheestä. Korjaamon mukaan tuo olisi voinut aidosti olla hengenvaarallinen vahinko, mutta moottori reagoi tarpeeksi ajoissa.

Onko autot oikeasti vaarallisia väärin käytettyinä? Myönnän, etten ole koskaan lukenut mitään manuaaleja saati ollut juuri koskaan huoltoasemalla näkemässä tankkauksia ja miten tehdään, mutta silti.

Ei siinä kyllä mitään hengenvaarallista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kaatoi varakanisterista bensaa siihen aukkoon johon olisi pitänyt kaataa jäähdytysnestettä. Hetken päästä auto syttyi palamaan. Tositapaus.

Vierailija
24/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollainen bimbo osaisi avata konepeltiä

Tosiaan se olisi toiminut, jos olisi laittanut bensaa diesel autoon. Näitä tapahtuu

Vierailija
25/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, moi!

En siis tosiaan ole koskaan aikaisemmin juuri ollut huoltoasemalla. Pari kertaa taksin kyydissä ollut, mutta en ikinä siis ole nähnyt tankkausta lähietäisyydeltä. Miten tämä voisi olla itsestäänselvyys, mihin reikään se neste menee? Varmaan tyhmä teko monien mielestä, jotka itse ovat nuorena olleet huoltoasemalla ja täten osaavat homman jo itsestään. Minä olen tosin elänyt erilaista, autotonta lapsuutta.

Siitä tämä virhe johtuukin.

Vierailija
26/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta litraa ehdit laittaa moottoriin bensaa??huutonaurua :DD

Vierailija
27/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tankki täyteen kirjoitti:

monta litraa ehdit laittaa moottoriin bensaa??huutonaurua :DD

20 eurolla. Kalliiksi tulee tuo moottorin korjaus.

Ap

Vierailija
28/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu bimbo dimbo menee tankkaamaan vaikka ei tiedä miten se tehdään?!!? Just todellakin "uskon".

Bensantankkaus pistoolilla ei voi tankata öljyn täyttö säiliöön.

DiDiDille Provo!!

Vierailija
29/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut realistisempi jos olisit sanonut tankanneessi dieseliä bensa-autoon kun oli kerran halvempaa.

Eikös nykyään kaikilla asemilla ole jo sellaset pumpun pistoolit, että niillä ei voi tankata väärin?

Eli ei voi edes vahingossa laittaa dieselpistoolia bensa-auton tankin suulle, kun ei se sovi siihen...?

Vierailija
30/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu bimbo dimbo menee tankkaamaan vaikka ei tiedä miten se tehdään?!!? Just todellakin "uskon".

DiDiDille Provo!!

Kaveri sanoi että autossa on sellainen reikä, mihin se letku työnnetään. Hän myös sanoi, että siinä on sellainen kansi mikä pitää avata ennen kuin näkee sen reiän. Minä siis luulin, että se on se kansi auton edessä.

Ap

Vierailija
31/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DiDiDille Provo!!

Kaveri sanoi että autossa on sellainen reikä, mihin se letku työnnetään. Hän myös sanoi, että siinä on sellainen kansi mikä pitää avata ennen kuin näkee sen reiän. Minä siis luulin, että se on se kansi auton edessä.

Ap

Älä selitä kun olet jo paljastunut provoksi.

Öljysäiliötä ei voi tankata bensansyöttöpistoolilla.

Vierailija
32/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DiDiDille Provo!!

Ap

Moottoritilassa on monta reikää, miten arvoit juuri tuon? Miten osasit avata konepellin?

Vierailija
33/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut realistisempi jos olisit sanonut tankanneessi dieseliä bensa-autoon kun oli kerran halvempaa.

Eikös nykyään kaikilla asemilla ole jo sellaset pumpun pistoolit, että niillä ei voi tankata väärin?

Eli ei voi edes vahingossa laittaa dieselpistoolia bensa-auton tankin suulle, kun ei se sovi siihen...?

ei ole,senku voi työntää mihin tahansa aukkoo ja painaa liipaisinta

Vierailija
34/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DiDiDille Provo!!

Ap

Kummallista, kyllä se sinne meni ja kyllä sieltä bensaa tuli. En siis ymmärrä miksei voisi.

Ap

Vierailija
35/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DiDiDille Provo!!

Ap

voihan tankata mutta bensa roiskuu kyllä ympäri konehuonetta jos liipaisin pohjassa "tankkaa"

Vierailija
36/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että auton ajamiseen pitää olla ajokortti?

Vierailija
37/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tullut mieleen siellä huoltsikalla ensin vähän vakoilla, että miten ne muut tankkaa?

Ai mut täähän oli Porvoon maaseudun automaatti, jossa käy tankkaaja korkeintaan tunnin välein.

Vierailija
38/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et tankannut pakoputken kautta?olis ollu helpompaa

Vierailija
39/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että auton ajamiseen pitää olla ajokortti?

Totta kai.

Ap

Vierailija
40/51 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DiDiDille Provo!!

Ap

Kummallista, kyllä se sinne meni ja kyllä sieltä bensaa tuli. En siis ymmärrä miksei voisi.

Ap

Jos olisit kokeillut, niin tietäisit että ei onnistu.

Paska provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän