Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävätär myy itseään ja tienaa rahaa!

Vierailija
02.04.2017 |

Pitkän utelun jälkeen sain selville, että miksi työttömällä kaverillani on varaa ostaa kalliita vaatteita ja matkustella: hän myy itseään. Tienaa kuulemma noin 2000 euroa viikossa ja tekee keikkojaan vain muutamana päivänä! Onko tuollainen edes mahdollista? Kaverilla ei ole edes mitenkään kauniit kasvot, mutta vartaloltaan on kyllä hoikka.

Siis miehet raataa töissä aamusta iltaan ja sitten kantavat vähät rahansa tuollaisille?? Kyllä jää monelta vaimolta lahjat saamatta ja lapsilta lomareissut.

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin olen ilman, kun maksan seksistä. Hyi , jonkun tuntemattoman ihmisen limojen ja eriteiden kanssa, ei kiitos. YÄK.

Vierailija
82/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me incelit joudumme olemaan ilman seksiä, kun emme maksutta saa ja maksulliseen ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä huulihölkkä loppuun asti maksaa pelkästään 200 €.

Ei kait kukaan maksa pelkästä BJ:stä 200€.

SIllä saa nimittäin pariksi tunniksi panojakin.

Vierailija
84/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä huulihölkkä loppuun asti maksaa pelkästään 200 €.

No ei todellakaan maksa. Uusilla tavisnaisilla on ihan väärät kuvitelmat kaupallisen seksin hintatasosta Suomessa.

Esim tuo 2000 euroa viikossa vaatii ainakin kymmenen miehen vastaanottamista ja kokonaisvaltaisia seksipalveluja.

Siitä voi laskea, että haluaako sellaiseen treffailurumbaan lähteä. Niille naisille, jotka todella pitävät seksistä tuo ei ole ongelma.

Joskaan ei todellakaan aina myöskään nautinto.

Sitäpaitsi kotimaiset hinnat tulevat väkisinkin ajan kanssa alas. Kylläkin hitaasti.

Vierailija
85/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin olen ilman, kun maksan seksistä. Hyi , jonkun tuntemattoman ihmisen limojen ja eriteiden kanssa, ei kiitos. YÄK.

Samoja fiiliksiä.

M37

Vierailija
86/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lailliset i.talot pitäs olla. Kaikki saisi seksiä, tekijät kunnon työedut, työajat ja terveydenhuollon. Verot valtion kassaan. Riksukka hoi !! 

Vierailija
87/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kauheaa miten nuo miehet... jaa, mutta pitääkin tästä lähteä taas gambiaan isoa lerssiä ostamaan!

Vierailija
88/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no miettikää asiakkaana vaikka tuollainen kalsarimainoksen mies...

Vierailija
89/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu myy seuraansa ja keskivertoa kovemmilla hinnoilla. Vastikään yks asiakas osti hänelle Helsingistä asunnon.

On PIKKASEN PAREMMAN näköinen bööna kyseessä sitten....

Et jos nyt jotain realismia lukijoille kerrottaisi.

Vierailija
90/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me incelit joudumme olemaan ilman seksiä, kun emme maksutta saa ja maksulliseen ei ole varaa.

Incelien ongelman av mammatkin pystyisivät helposti ratkaisemaan. Ovat jostakin syystä haluttomia.

Vierailija
91/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut seksiä 15 vuoden ajan. Rahaa mennyt varmaan 40000 euroa. 

Vierailija
92/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako verot? Miten siirtää rahat tilille? Pankki voi kysellä pienimmistäkin summista, mistä rahat ovat tulleet. Miten maksaa ulkomaan matkat? Käteiselläkö? 

Vierailija
93/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikin lapsi väärän naisen kanssa olisi maksanut enemmän.

Vierailija
94/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ongelman av mammatkin pystyisivät helposti ratkaisemaan. Ovat jostakin syystä haluttomia.

Ei naisen paikat kuluisi jos joskus inceliäkin muistaisi. Nainen tuntisi tehneensä hyvän työn.

Vierailija
95/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis väärin tehdä jotain oman elintasonsa eteen? Arvostan.

Vierailija
96/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit ollut tuon saman ajan naimisissa, niin enemmän olisi mennyt.

Vierailija
97/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma syy

Vierailija
98/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. 

Vierailija
99/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän utelun jälkeen sain selville, että miksi työttömällä kaverillani on varaa ostaa kalliita vaatteita ja matkustella: hän myy itseään. Tienaa kuulemma noin 2000 euroa viikossa ja tekee keikkojaan vain muutamana päivänä! Onko tuollainen edes mahdollista? Kaverilla ei ole edes mitenkään kauniit kasvot, mutta vartaloltaan on kyllä hoikka.

Siis miehet raataa töissä aamusta iltaan ja sitten kantavat vähät rahansa tuollaisille?? Kyllä jää monelta vaimolta lahjat saamatta ja lapsilta lomareissut.

Itse tienaan myös tällä tavalla. Olen kanssa timmi, tosin yli 30v. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa;)

Itse en huolisi puolisoksi miestä joka myy itseään tai ostaa seksiä , joten siitä syystä en itse ole myytävänä vaan suhteutan menot tuloihin . 

Vierailija
100/158 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli itätytöt, nyt onkin sitten suomitytöt vuorossa....

Prostituutio on tulevaisuuden ala!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme